AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

t*ring klus, je bent wel een uitslovertje hoor:P

dat zie je verkeerd........

Sanca en ik moedigen elkaar aan, om tot ongekende prestaties te komen!!

BTW: zijn rackpulls zijn alweer een stuk hoger dan de mijne, dus ik moet weer even stevig aan de slag!!
:eek::D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.862
dat zie je verkeerd........

Sanca en ik moedigen elkaar aan, om tot ongekende prestaties te komen!!

BTW: zijn rackpulls zijn alweer een stuk hoger dan de mijne, dus ik moet weer even stevig aan de slag!!
:eek::D

en zo is het!

BTW: rep je maar dan, als ik weer een paar grote schijven bijheb ga ik ns zwaarder proberen :eyebrow:

hoeveel rack pull je dan sanca

• #2.864
hoeveel rack pull je dan sanca

vanaf bovenkant knie heb ik al een paar setjes 4x230 gedaan, hoger kan ik voorlopig niet gaan, eerst nog een paar 20'ers bijkopen ;)

muaythai vandaag moet ik noodgedwongen cancelen :mad:

in plaats daarvan ga ik seffes op de club een sauna'ke pakken in de hoop dat dat het herstel van mn schouder laat versnellen

vanaf bovenkant knie heb ik al een paar setjes 4x230 gedaan, hoger kan ik voorlopig niet gaan, eerst nog een paar 20'ers bijkopen ;)

muaythai vandaag moet ik noodgedwongen cancelen :mad:

in plaats daarvan ga ik seffes op de club een sauna'ke pakken in de hoop dat dat het herstel van mn schouder laat versnellen

Doet altijd deugd eeen sauna, ik ga denk ik naar een kerstmarkt.

• #2.866
dat dacht ik dus ook al ;)

waar ga je?

wij gaan zondag misschien in maastricht op de kerstmarkt kijken

Brugge denk ik, maar ik ben het nog niet zeker, want kerstmarkt = jenever en ik ga seffes eerst nog bij een maatje thuis trainen en 't is te zien wanneer we daar gedaan hebben.

Wie weet kom ik je zondag nog tegen dan bro, is nog niet zeker.

• #2.870
morgen mn beste vriend... morgen:P

btw ben nu kotsmisselijk:roflol: maar tis gelukkig weekend dus desnoods slaap ik morgen tot 4 uur smiddags,m schijt als ik maar kan trainen om 5 :fire:

• #2.872
morgen mn beste vriend... morgen:P

btw ben nu kotsmisselijk:roflol: maar tis gelukkig weekend dus desnoods slaap ik morgen tot 4 uur smiddags,m schijt als ik maar kan trainen om 5 :fire:

Lijkt me slechte zaak judoka, dan heb je maar 1uur om te vreten en vol te proppen, en ben je trijdens het trainen net een balletje :D

sowieso reuze bal hea met mn lengte;)

heb dit soort shit altijd op verkeerde moment... ook al 2x voor judotoernooi gehad... nouja k*tgevoel --> goede training:D

• #2.876
Laatst bewerkt:
Wens jullie leuke training vandaag mannen!

Ik gooi de zaak trouwens rond 4u open,kan ik nog ff een uurtje mn eigen schema afwerken voordat de noobs me van mn werk gaan afhouden.:p

Lekkahhhh,de hele gym voor mij alleen.:D

• #2.880
Wens jullie leuke training vandaag mannen!

thanks! :cool:

Ik gooi de zaak trouwens rond 4u open,kan ik nog ff een uurtje mn eigen schema afwerken voordat de noobs me van mn werk gaan afhouden.:p

Lekkahhhh,de hele gym voor mij alleen.:D

damn, dat zeg je nu, ik ben maar net wakker, anders was ik eerder opgestaan :D

kdenk dat je hem sowieso nie al te druk zult hebben op zaterdag:P

hehe, dan heb je geen oponthoud als je naar de wc moet lopen :roflol:

Terug
Naar boven