dat zie je verkeerd........
Sanca en ik moedigen elkaar aan, om tot ongekende prestaties te komen!!
BTW: zijn rackpulls zijn alweer een stuk hoger dan de mijne, dus ik moet weer even stevig aan de slag!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat zie je verkeerd........
Sanca en ik moedigen elkaar aan, om tot ongekende prestaties te komen!!
BTW: zijn rackpulls zijn alweer een stuk hoger dan de mijne, dus ik moet weer even stevig aan de slag!!
![]()

vanaf bovenkant knie heb ik al een paar setjes 4x230 gedaan, hoger kan ik voorlopig niet gaan, eerst nog een paar 20'ers bijkopen
muaythai vandaag moet ik noodgedwongen cancelen
in plaats daarvan ga ik seffes op de club een sauna'ke pakken in de hoop dat dat het herstel van mn schouder laat versnellen
Doet altijd deugd eeen sauna, ik ga denk ik naar een kerstmarkt.

dat dacht ik dus ook al
waar ga je?
wij gaan zondag misschien in maastricht op de kerstmarkt kijken
Doet altijd deugd eeen sauna, ik ga denk ik naar een kerstmarkt.
dat dacht ik dus ook al
waar ga je?
wij gaan zondag misschien in maastricht op de kerstmarkt kijken

Wie weet kom ik je zondag nog tegen dan bro, is nog niet zeker.

morgen mn beste vriend... morgen
btw ben nu kotsmisselijkmaar tis gelukkig weekend dus desnoods slaap ik morgen tot 4 uur smiddags,m schijt als ik maar kan trainen om 5
![]()

morgen mn beste vriend... morgen
btw ben nu kotsmisselijkmaar tis gelukkig weekend dus desnoods slaap ik morgen tot 4 uur smiddags,m schijt als ik maar kan trainen om 5
![]()

heb dit soort shit altijd op verkeerde moment... ook al 2x voor judotoernooi gehad... nouja k*tgevoel --> goede training![]()

Ik gooi de zaak trouwens rond 4u open,kan ik nog ff een uurtje mn eigen schema afwerken voordat de noobs me van mn werk gaan afhouden.
Lekkahhhh,de hele gym voor mij alleen.![]()

Ik gooi de zaak trouwens rond 4u open,kan ik nog ff een uurtje mn eigen schema afwerken voordat de noobs me van mn werk gaan afhouden.
Lekkahhhh,de hele gym voor mij alleen.![]()

kdenk dat je hem sowieso nie al te druk zult hebben op zaterdag![]()