AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.941
Filmpjes en foto's doen het bij mij gewoon vanaf het moment van plaatsen.

Ga jij zodadelijk wel deadliften of rackpullen? :P

misschien een beetje rackpullen, effe aanvoelen hoe het me bevalt, dl zie ik niet meteen zitten, nog een beetje een stijve onderrug door die 'steek' die ik erin heb gekregen :grumble:

misschien een beetje rackpullen, effe aanvoelen hoe het me bevalt, dl zie ik niet meteen zitten, nog een beetje een stijve onderrug door die 'steek' die ik erin heb gekregen :grumble:

Moet je niet werken vandaag dan?

Btw, jij bent ook buffer dan ik dacht hoor;).

Pas op he. Je gebruikt je onderrug continu met alles. Als dat ding geen rust krijgt hou je die ellende alleen maar langer:o

• #2.944
Moet je niet werken vandaag dan?

Btw, jij bent ook buffer dan ik dacht hoor;).

nope, alweer een paar dagen economisch werkloos, voor morgen bellen ze me nog :rolleyes:

thanks ;)

Pas op he. Je gebruikt je onderrug continu met alles. Als dat ding geen rust krijgt hou je die ellende alleen maar langer:o

daar heb ik dus ook bang voor... daarom een beetje aanvoelen en boven de knie pullen, als ik voel dat het pijn doet direct droppen :grumble:

nope, alweer een paar dagen economisch werkloos, voor morgen bellen ze me nog :rolleyes:

thanks ;)

daar heb ik dus ook bang voor... daarom een beetje aanvoelen en boven de knie pullen, als ik voel dat het pijn doet direct droppen :grumble:

Gewoon netjes UB doen en die onderrug en rest van je LB even laten voor wat het is.

• #2.946
Stijfheid is een teken dat hij nog niet hersteld is, lijkt me nutteloos die spier dan weer te gaan trainen;). Ik denk er over om weer netjes een 3 x 10 trainingsperiode in te lassen. Ik ben een soort van "kettlebell" aan het oppoetsen ook:D, ik heb dat ding hier ergens in ons kot gevonden:D. Ik weet alleen nog niet wat ik er ga mee aanvangen???.

Heavy curl en extensie sessie :D

beter naar Simon luisteren en niet zo eigenwijs zijn als ik:roflol:

• #2.950
Stijfheid is een teken dat hij nog niet hersteld is, lijkt me nutteloos die spier dan weer te gaan trainen;). Ik denk er over om weer netjes een 3 x 10 trainingsperiode in te lassen. Ik ben een soort van "kettlebell" aan het oppoetsen ook:D, ik heb dat ding hier ergens in ons kot gevonden:D. Ik weet alleen nog niet wat ik er ga mee aanvangen???.

true, zouden rows de onderrug een beetje ontzien?

kettlebels bieden veel mogelijkheden man, kun je imo veel oefeningen mee doen hoor!

• #2.951

kettlebels bieden veel mogelijkheden man, kun je imo veel oefeningen mee doen hoor!

Als je ze strikt doet grotendeels wel, als je meetrekt met je UB zou ik het niet doen:D. Godver, ik wou dat ding wegen, maar ik weet niet meer waar ik het gezet heb :roflol:.

• #2.953
Chest supported rows kan je ook doen!
Lijkt mij nog beter voor je onderrug, je kan wel minder weight gebruiken maja who gives a crap (voor 1 training dan ;))

• #2.956
Chest supported rows kan je ook doen!
Lijkt mij nog beter voor je onderrug, je kan wel minder weight gebruiken maja who gives a crap (voor 1 training dan ;))

misschien wel een leuk idee, nog nooit gedaan eigenlijk, das toch gewoon op een schuine bank, toch?

• #2.957

:orly: met 160kg zeker? :roflol: ...zit er ook hard over te denken hoor..zin in:rolleyes:

Chest supper (db) rows, seated db shrugs, chest supp raises kun je iig wel doen lijkt me. Dan denk ik even niet aan je schouder ???

edit: Willy is me voor:p

Terug
Naar boven