AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
ja klopt; 6 maanden ofzo! In de tussentijd uiteraard getransformeerd in een beast

• #3.065
Maak niet dezelfde fout als ik he...om een dikke Pl-er te worden van 140kg. Daar zou je echt spijt van krijgen.

Maak niet dezelfde fout als ik he...om een dikke Pl-er te worden van 140kg. Daar zou je echt spijt van krijgen.

Eilis_and_Liam_and_a_Viking.jpg

• #3.069
:roflol::roflol:

Nice comeback :D

• #3.072
Sanca is een allrounder

Ik heb het helemaal gehad met dat k*t-PL. Ik ga me nu richten op een podiumcarriere.

ik ben al een tijdje gebeten door het PL-virus...I :heart: it :wl:

maar ik blijf lekker hier hoor ;)

:sad: k*tventjes hebben jou ook meegetrokken...

ik snap echt niet wat er hier de afgelopen maand is gebeurt, nu ik er weer ben hoor ik van iedereen dat ze BB gay vinden en dat ze maar gaan PL'en pff..:fire:

leg uit :(

BB of PL boeie;

Gewoon overdag pompen en s'avonds mocro's uitdagen in de plaatselijke discotheek!

• #3.078
Ik heb het helemaal gehad met dat k*t-PL. Ik ga me nu richten op een podiumcarriere.

sucses :D

:sad: k*tventjes hebben jou ook meegetrokken...

ik snap echt niet wat er hier de afgelopen maand is gebeurt, nu ik er weer ben hoor ik van iedereen dat ze BB gay vinden en dat ze maar gaan PL'en pff..:fire:

leg uit :(

hehe, ik doe toch al langer PL-gerichte oefeningen, vind ik gewoon lekkerder dan isolatieoefeningen

ik vind BB zeker niet gay, picture in mn kop blijft brute krachtstats met een bodybuilderlijf ;)

Terug
Naar boven