Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt wel goed hoor sanci
ouwe lul![]()
en wie die klikt!die heet sanca!en wie die klikt die heet sanca!sancaaaaaaaaaasancaaaaaaaaaaaaaaaaaaavsancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSanca
sancaaaaaaaasanciminiKleine pik voor zulk lang haar
pwndjijbengeowntkeihard gewoonen ik ben stoned

Hangt er ook vanaf wat voor goodmornings hij deed Tjok.
Bent knee, rounded back
Straight knee, rounded back
Bent knee, arched back
Straight knee, arched back
Good morning squats
Seated good mornings, rounded back
Seated good mornings, arched back
...
komt wel goed hoor sanci
ouwe lul![]()
en wie die klikt!die heet sanca!en wie die klikt die heet sanca!sancaaaaaaaaaasancaaaaaaaaaaaaaaaaaaavsancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSanca
sancaaaaaaaasanciminiKleine pik voor zulk lang haar
pwndjijbengeowntkeihard gewoonen ik ben stoned
Leipo.. Straks denk ik maar even een dikke hasjpijp stampen 

De CoC gripper is besteld
ik ben voor #1 gegaan, ik ben benieuwd..![]()

Heb ik nu ook een dikke week. Eerste keer op 2 mm na geclosed, zelfde dag nog helemaal en gaat inmiddels easypeasy een paar keer achter elkaar![]()

damn, kon je dat niet eerder gezegd hebben
achja, als't moet bestel ik achteraf de 2 erbij![]()
#1 blijft trouwens wel lekker om setjes mee te maken hoor 
het is idd de bedoeling om even te blijven zitten, maar soms word ik te fel verleid om het bankje gewoon even aanteraken en dan dan terug omhoog tegaan, eigenlijk meer om zeker te zijn dat ik diep genoeg zit

gewoon even relaxed rechtop gaan zitten, voetjes iets verschuiven naar buiten toe, en daarna weer relaxed opstaan!
relaxed toch?
![]()

Daar zal ik ook aan moeten geloven. Jammer dat die krengen zo duur zijn#1 blijft trouwens wel lekker om setjes mee te maken hoor
![]()

achja, als ie te licht blijkt te zijn heb ik de 1 nog om me optewarmen![]()
4 reeksjes van 10 links en rechts voel ik toch goed. En de 2 gaat nog even duren om reeksen mee te kunnen doen, is al een stevig kreng. Je bent er wel even zoet mee
Zoals ik zei ben je altijd vrij om ze te komen proberenIk kon de #1 ook meteen sluiten maar hij is ideaal om reps mee te maken. Dus perfect voor een beginner, goede keuze Sanca!![]()

Om setjes te doen is hij zeker niet TE licht hoor4 reeksjes van 10 links en rechts voel ik toch goed. En de 2 gaat nog even duren om reeksen mee te kunnen doen, is al een stevig kreng. Je bent er wel even zoet mee
Zoals ik zei ben je altijd vrij om ze te komen proberen