Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
  • #3.342
met je gewichten onder tafel effe curls doen :roflol:

• #3.345
  • #3.346
Hardcore :roflol:

:roflol:

Een beetje van alles wat, kip, biefstuk, spek, lamsvlees met aardappelen, pasta en een bedje assorti groenten... vanuit de oven en fondue :lick:

het is toch steengrill geworden, fondue heb ik gelaten voor wat het was, mn buikje was lekker rond gevreten :D

Fijne bulkdagen gaan het zeker worden!!:meal::klink::D:D:D

Dat worden weer brute pr's van de week:lick:

• #3.348
:hedbang:

Wel klote dat ik een beetje ziek ben geworden, keelpijn, hoesten en snotteren :mad:

:aai:beterschap bro! ken gebeuren op z'n tijd. Dan beter nu en over een paar dagen weer knallen.

Ik ben echt benieuwd hoe je pl squat er nu voor staat met al die brute quarters:D

Je weet verder wat je te doen staat. Veel vreten, non stop warm spul zuipen en goed ventileren;) Ook liever niet de hele dag binnen opsluiten.

• #3.351
:aai:beterschap bro! ken gebeuren op z'n tijd. Dan beter nu en over een paar dagen weer knallen.

Ik ben echt benieuwd hoe je pl squat er nu voor staat met al die brute quarters:D

Je weet verder wat je te doen staat. Veel vreten, non stop warm spul zuipen en goed ventileren;) Ook liever niet de hele dag binnen opsluiten.

Het kriebeld anders weer om te gaan speedbenchen en de armen een beetje optepompen :grumble:

Squat gaat lekker, alleen fulls zijn klote met mijn non-stop 24/7 spierpijn :D

I know, koffie gaat per liters, eten is de boodschap, al zal ik mn doel van 100kg dit jaar niet meer waarmaken :mad:

@ domie thanks ouwe rellerd :D

Dat kan je zelf het beste beoordelen. Rust is ook wel eens fijne, maar trainen helpt mij op een of ander manier juist vaak om beter te worden, tenzij ik echt flink ziek ben..wat zelden voorkomt, of het wordt heel even wat erger en gaat daarna snel over. Anders probeer je ff speedbench en kijk je ff hoe het voelt. Je kan je honger om te trainen natuurlijk ook even opsparen. Godver wat een luxe toch. Heb zelf veel zin om te squatten:grumble:

Offtopic:
Het kontje van Ciko wordt met de dag lekkerder:o

Open is een log man met die monsterstats!

Dat kan je zelf het beste beoordelen. Rust is ook wel eens fijne, maar trainen helpt mij op een of ander manier juist vaak om beter te worden, tenzij ik echt flink ziek ben..wat zelden voorkomt, of het wordt heel even wat erger en gaat daarna snel over. Anders probeer je ff speedbench en kijk je ff hoe het voelt. Je kan je honger om te trainen natuurlijk ook even opsparen. Godver wat een luxe toch. Heb zelf veel zin om te squatten:grumble:

Offtopic:
Het kontje van Ciko wordt met de dag lekkerder:o

Open is een log man met die monsterstats!

stop the spam trasher. Nee maar even serieus log is niks voor mij mischien ooit later ofzo vind wel leuk om de logs van andere gasten te lezen

@ sancie sterkte bikkel, gewoon paar dage ruste man je traint je rot en dat is ook weer niet goed

• #3.354
Rust?! :grumble:

@ ciko, een logje zal je progressie alleen maar ten goede komen...

yo sanca,gaat lekker met je he, ga binnekort weer de logjes wat serieuzer volgen. fijne dagen.

• #3.356
Wegens het hoge alcoholverbruik vandaag een rustdagje :D

Morgenvroeg weer met de kettingzaag het bos in :hedbang:

sancie ouwe zuiplap al bijna 100kg BW?

• #3.358
daar zal menig kettingzaag op vastlopen

Terug
Naar boven