MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

wow ik zie dat ik bij de 2000 post ben

sorry voor de spam sancie

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.363
full squat

stang 20
50-12
80-12
110-8
120-4
120-4
120-4
120-3
130-1
140-1 +- paar pogingen, meer paralelachtig

partial squats

170-12
200-8 pr
210-5 pr
210-5
210-5

romanian deadlift + pulltrough

50-10 + 20-10
90-10 + 20-10
130-6 + 20-5 onderrug is aardig gaar
140-5 pr + 20-5
150-5 pr + 20-6

ik denk dat je je energie voorlopig beter in fullsquats/boxsquats kan zetten!

fullsquat moet echt omhoog kerel!
;)

sancie 2008 weer es samen trainen?:P

• #3.366
kvind het toch nette stats hoor :p

• #3.368
brute squats sanca, je gaat vooruit als een speer, spijtig dat niet iedereen zo geengageerd is als jou, anders zouden er wel meer bufferds op DBB rondlopen.

Ik ben echt verschrokken van je progressie sinds de eerste foto's die je postte, keep up the good work man!

Squat till you drop!!

Ik zal Sanca maar niet nog meer veren geven, anders wordt het te gay:P

:joint:

ik denk dat je je energie voorlopig beter in fullsquats/boxsquats kan zetten!

fullsquat moet echt omhoog kerel!
;)
Jouw full squat vs sanca's full squat = niet vergelijkbaar. Die van sanca zullen wss dicht in de buurt van de grond zijn.

Hmm partial squats, hoe partial zijn die dan? Squat lockout? Quarter squat? Half squat? wel zwaar

• #3.374
brute squats sanca, je gaat vooruit als een speer, spijtig dat niet iedereen zo geengageerd is als jou, anders zouden er wel meer bufferds op DBB rondlopen.

Ik ben echt verschrokken van je progressie sinds de eerste foto's die je postte, keep up the good work man!

Squat till you drop!!

Ik zal Sanca maar niet nog meer veren geven, anders wordt het te gay:P

:joint:

hehe :joint:

Jouw full squat vs sanca's full squat = niet vergelijkbaar. Die van sanca zullen wss dicht in de buurt van de grond zijn.

fulls = tot op de kuiten

Hmm partial squats, hoe partial zijn die dan? Squat lockout? Quarter squat? Half squat? wel zwaar

:dunno: quartersquats denk ik

• #3.375
Pfff ik voel me net een schotelvod, ik ben zo ziek als een hond :grumble:

Pfff ik voel me net een schotelvod, ik ben zo ziek als een hond :grumble:

Paar dagen rust nemen, even niet aan je training denken en zorgen dat je toch wat blijft eten, voldoende drinkt en je vitamines/mineralen binnenkrijgt. Dan ben je er snel weer bovenop! :thumbs:
Het is de tijd van het jaar hé, veel mensen die met een griepje/verkoudheid/... rondlopen... Veel beterschap!

• #3.377
Paar dagen rust nemen, even niet aan je training denken en zorgen dat je toch wat blijft eten, voldoende drinkt en je vitamines/mineralen binnenkrijgt. Dan ben je er snel weer bovenop! :thumbs:
Het is de tijd van het jaar hé, veel mensen die met een griepje/verkoudheid/... rondlopen... Veel beterschap!

Thanks broertje, het enige wat ik vandaag binnen heb gekregen is lots of brinta, melk, kwark en bananen

Vandaag en gisteren niet getraind, kijken hoe het morgen gaat, anders eventueel nog een dagje erbij :(

p*ssy. :D

sanca je bent duidelijk overtrainend, ruste is de sleutel, ik heb al gister en vandaag geen moer gedaan ik poppel morge om te trainen

• #3.380
Terug
Naar boven