Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wow ik zie dat ik bij de 2000 post ben
sorry voor de spam sancie

full squat
stang 20
50-12
80-12
110-8
120-4
120-4
120-4
120-3
130-1
140-1 +- paar pogingen, meer paralelachtig
partial squats
170-12
200-8 pr
210-5 pr
210-5
210-5
romanian deadlift + pulltrough
50-10 + 20-10
90-10 + 20-10
130-6 + 20-5 onderrug is aardig gaar
140-5 pr + 20-5
150-5 pr + 20-6

ik denk dat je je energie voorlopig beter in fullsquats/boxsquats kan zetten!
fullsquat moet echt omhoog kerel!
![]()

Jouw full squat vs sanca's full squat = niet vergelijkbaar. Die van sanca zullen wss dicht in de buurt van de grond zijn.ik denk dat je je energie voorlopig beter in fullsquats/boxsquats kan zetten!
fullsquat moet echt omhoog kerel!
![]()
brute squats sanca, je gaat vooruit als een speer, spijtig dat niet iedereen zo geengageerd is als jou, anders zouden er wel meer bufferds op DBB rondlopen.
Ik ben echt verschrokken van je progressie sinds de eerste foto's die je postte, keep up the good work man!
Squat till you drop!!

Ik zal Sanca maar niet nog meer veren geven, anders wordt het te gay
![]()

Jouw full squat vs sanca's full squat = niet vergelijkbaar. Die van sanca zullen wss dicht in de buurt van de grond zijn.
Hmm partial squats, hoe partial zijn die dan? Squat lockout? Quarter squat? Half squat? wel zwaar
quartersquats denk ikPfff ik voel me net een schotelvod, ik ben zo ziek als een hond![]()
Paar dagen rust nemen, even niet aan je training denken en zorgen dat je toch wat blijft eten, voldoende drinkt en je vitamines/mineralen binnenkrijgt. Dan ben je er snel weer bovenop!![]()
Het is de tijd van het jaar hé, veel mensen die met een griepje/verkoudheid/... rondlopen... Veel beterschap!

Rust jij maar 2 weken en enjoy je lan-party 
sanca je bent duidelijk overtrainend, ruste is de sleutel, ik heb al gister en vandaag geen moer gedaan ik poppel morge om te trainen