AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Sanca doet niet aan overtraining Ciko!!:roflol:

Maar om het te voorkomen is die rust natuurlijk ook wel is prima met zo'n actief leven;)
Griepje op zn tijd moet kunnen. Beterschap bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
Sanca doet niet aan overtraining Ciko!!:roflol:

Maar om het te voorkomen is die rust natuurlijk ook wel is prima met zo'n actief leven;)
Griepje op zn tijd moet kunnen. Beterschap bro!

:roflol:

Achja, een beetje rusten kan nooit kwaad ;)

Maar niet te lang :D

lol sommige mensen moet je dwingen om te gaan trainen en sanca boy moet je dwingen om te rusten how cute is that fox

• #3.384
mooi filmpje

• #3.389
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

:D

Laat ik dan wat nuttigs posten.

Sanca, zo doe je speedbench. Je vroeg laatst om filmpjes.

http://www.youtube.com/watch?v=yLMm...-s-want-to-be-stronger-log-143286/index4.html
:bow:

Thanks ik doe ze zoals die kerel in het witte shirt, sneller dan die in het rode shirt

Vandaag voel ik me alweer stukken beter, yeeeeaaaah, ik kan weer door mn neus ademen :rolleyes:

Ik ben serieus aan't overwegen om seffes achter B12-injects tegaan, mja, injects... :bang:

Edit ik ben ontmaagd :D

• #3.390
overhead press + toweldislocates

stang 20 + 10
30-12 + 10
40-10 + 8
50-8 + 8
60-4 + 8

speedbench

30-20
50-5
60-4
65-3
65-3
65-3
60-3
60-3
60-3
60-3
60-3

barbelcurl + triceps pushdowns

20-15 + 10-15
30-12 + 20-12
40-10 + 30-10
50-6 + 40-5

skullcrusher + reversed barbelcurl

30-12 + 30-12
40-12 + 40-5
50-6 + 40-5

close grip bench

50-15 -> leeg

Goeie training, blij dat het gesnotter al minder is...!

:hedbang:

Wel klote dat ik een beetje ziek ben geworden, keelpijn, hoesten en snotteren :mad:

heb ik ook, Xanthium bro, lekkere training gegarandeerd :D (is iets caffeine-achtig, maar lekker gedoseerd).

Enne beterschap he

lees hier net ook dat je B12 injects gaan halen bent? Welke, Sterop? Heb eigenlijk ook wel zin om er nog eens 1 in te knallen.

Laatst bewerkt:
  • #3.393
heb ik ook, Xanthium bro, lekkere training gegarandeerd :D (is iets caffeine-achtig, maar lekker gedoseerd).

Thanks bro', ik heb sinutab gekregen bij de apotheker, ze waarschuwde me om ze 's avonds niet meer intenemen wegens het opgejaagd gevoel die ze veroorzaken :D

Bij mij was het gisteren een stack van Sinutab Forte, een halve Dafalgan, een Xanthium 200 en 2 Rhinofebryls, was toppie :thumb:
Heb in mijn vorige post nog iets gezet over die B12's, welke waren het? En hou je het bij 1mg of wanneer zet je de volgende?

• #3.395
Bij mij was het gisteren een stack van Sinutab Forte, een halve Dafalgan, een Xanthium 200 en 2 Rhinofebryls, was toppie :thumb:
Heb in mijn vorige post nog iets gezet over die B12's, welke waren het? En hou je het bij 1mg of wanneer zet je de volgende?

Hehe, omdat ik toch bij de apotheker was heb ik ook dafalgan bijgekocht, ze zei me het zeker niet te combineren met de sinutab :D

sterop, heb vandaag 1tje in mn schouder gezet, volgende gaat er overmorgen in, gewoon 1mg om de dag

Hehe, omdat ik toch bij de apotheker was heb ik ook dafalgan bijgekocht, ze zei me het zeker niet te combineren met de sinutab :D

sterop, heb vandaag 1tje in mn schouder gezet, volgende gaat er overmorgen in, gewoon 1mg om de dag

Kan je eindelijk wat oefenen voor je komende juice-praktijken.:rolleyes:

Toevallig net ook nog ene gezet,maar dan in een bil.:D

• #3.397
nice, liggen hier ook in de frigo, vanavond 1tje minder denk ik.
heb ooit eens zitten rekenen en 1 ampul is nogal veel, denk dat 1 per week wel genoeg is, maar zou me er moeten in verdiepen.

• #3.400
Terug
Naar boven