- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca doet niet aan overtraining Ciko!!
Maar om het te voorkomen is die rust natuurlijk ook wel is prima met zo'n actief leven
Griepje op zn tijd moet kunnen. Beterschap bro!

lol sommige mensen moet je dwingen om te gaan trainen en sanca boy moet je dwingen om te rusten how cute is that fox

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat ik dan wat nuttigs posten.
Sanca, zo doe je speedbench. Je vroeg laatst om filmpjes.
http://www.youtube.com/watch?v=yLMm...-s-want-to-be-stronger-log-143286/index4.html
![]()

Wel klote dat ik een beetje ziek ben geworden, keelpijn, hoesten en snotteren![]()
(is iets caffeine-achtig, maar lekker gedoseerd).heb ik ook, Xanthium bro, lekkere training gegarandeerd(is iets caffeine-achtig, maar lekker gedoseerd).

Bij mij was het gisteren een stack van Sinutab Forte, een halve Dafalgan, een Xanthium 200 en 2 Rhinofebryls, was toppie
Heb in mijn vorige post nog iets gezet over die B12's, welke waren het? En hou je het bij 1mg of wanneer zet je de volgende?
Hehe, omdat ik toch bij de apotheker was heb ik ook dafalgan bijgekocht, ze zei me het zeker niet te combineren met de sinutab![]()
sterop, heb vandaag 1tje in mn schouder gezet, volgende gaat er overmorgen in, gewoon 1mg om de dag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je eindelijk wat oefenen voor je komende juice-praktijken.
Toevallig net ook nog ene gezet,maar dan in een bil.![]()