Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
Zonder leggdrive raak ik momenteel ook niet hoger, misschien maar weer eens met kleine schijfjes gaan werken (72, 74,...)

Probeer net als ik waves; 5 reps met 30kg, 40, 50, 60, 65, daarna 3 reps met 40, 50, 60, 70kg, en dan bijvoorbeeld weer 5 reps met 40, 50, 60, 70kg.
Werkt perfect. (Wel aan het begin van de training)
En niet gaan vermoeien met 8*50 of zo. ;)

'K hoop dat het werkt voor je!

• #3.423
Probeer net als ik waves; 5 reps met 30kg, 40, 50, 60, 65, daarna 3 reps met 40, 50, 60, 70kg, en dan bijvoorbeeld weer 5 reps met 40, 50, 60, 70kg.
Werkt perfect. (Wel aan het begin van de training)
En niet gaan vermoeien met 8*50 of zo. ;)

'K hoop dat het werkt voor je!

Thanks for the tip :cool:

Waven kan je met alles doen! Ook met je speedbench.

Nog ff daarover.

Zelf ga ik vanaf nu % range in principe cyclen, dus opwerken over 3-4 weken afhankelijk van mijn ontwikkeling. Eventueel nog een paar zwaardere single reps aan het eind. Is ook een mogelijkheid.

Percentages 40-70% zullen veranderen na verloop van tijd. Ik ga dit per week nu steeds iets veranderen, beetje mee spelen. Zolang je de bulk van je acht tot tien triples in 3 seconden kan afronden, anders ben je te sloom en is het geen speedbench meer.

Bij speedbench is het ook gebruikelijk je gripbreedte in 3 fasen te veranderen van binnen naar buiten werkende. Maar moet je zelf weten:)

Ik ben er geen fan van om bij juist deze oefening continu gewichten te gaan lopen wisselen tussen benchsets met minimale rust, zoals ik normaalgesproken wel altijd doe met andere oefeningen. Maar das mijn mening:P

Zie maar. Have fun:p

Laatst bewerkt:
mooie vits , goede training ! :)

nee kan geen kwaad ligt eraan wat je zet natuurlijk

• #3.429
Ik heb daarnet ook 1tje in mn been gezet :D

Ging prima ;)

Voel me weer helemaal opleven :cool:

• #3.431
Vieze junkies hier allemaal! :D