MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Geen idee, ik heb nog nooit iets uitgeteld...

Voedingsschema is doorgaans hetzelfde gebleven alleen van alles wat minder en zonder de extratjes

op werkdagen:

06u30 havermout, brinta, whey

07u30 brood pindakaas, 150gr kwark

09u00 brood kipfilet 250gr kwark

12u00 brood vleesbrood 250gr kwark, fruitsla

14u00 banaan

16u00 banaan

18u00 ardappelen, groenten, vlees

20u00 whey met water

22u00 liquid amino

0u00 500gr kwark

Shit man, tussen 12 en 18u slechts 2 bananen en that's it. Ik zou sterven van de honger :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.622
  • #4.623
Idd sanca ik zou rustig aan doen, je kunt beter iets te sloom cutten dan iets te snel.

Dat zijn wel goede tips van own maar als ik het zo zou doen ga ik het niet getrokken krijgen vrees ik, mn energiebehoefte is door werk/muaythai/kt net iets te hoog ervoor imo

Ja en je weet hoe hard je moet trainen wat wat gram spieren dus zou zonde zijn om er wat van te moeten inleveren, dan maar wat rustiger aan.

Thanks voor de tip! Maarre als ik die dingen laat vallen en vervang krijg ik dan nog genoeg energie binnen om mn werk(zwaar), muaythai en krachttraing te combineren?!

Wie had erbij verteld dat cutten dan aangenaam zou moeten zijn of makkelijk?Anders heet het gewoon clean-bulken kerel.;)
Die energiebehoeftes worden dan alleen maar erger en erger en je lichaam gaat echt vragen naar voedingsstoffen,toch is het dan net de kunst om genoeg voedsel naar de spieren te sturen dmv eiwitten te nuttigen,als je echt cutten wilt moet je gewoon zoveel mogelijk carbs en vetten gaan droppen en ondervinden hoe het is om zowat energieloos door je dag te komen.Of je het trekt is dan wel de vraag,maar het resultaat zal verbluffend zijn.;)
Jij hebt toch geen wedstrijd in het vooruitzicht,dus kan je makkelijk liquid-amino's tussen de maaltijden door nuttigen om je hongergevoel enigzins te onderdrukken,veel helpt het niet maar je lichaam krijgt wel weer wat brandstof om beter de dag door te komen.

• #4.626
Ik ben net even op de weegschaal gaan staan, bw is nu 90,5 :eek:

Mn vriendin zegt al merkbaar verschil te zien :cool:

• #4.627
Wie had erbij verteld dat cutten dan aangenaam zou moeten zijn of makkelijk?Anders heet het gewoon clean-bulken kerel.;)
Die energiebehoeftes worden dan alleen maar erger en erger en je lichaam gaat echt vragen naar voedingsstoffen,toch is het dan net de kunst om genoeg voedsel naar de spieren te sturen dmv eiwitten te nuttigen,als je echt cutten wilt moet je gewoon zoveel mogelijk carbs en vetten gaan droppen en ondervinden hoe het is om zowat energieloos door je dag te komen.Of je het trekt is dan wel de vraag,maar het resultaat zal verbluffend zijn.;)
Jij hebt toch geen wedstrijd in het vooruitzicht,dus kan je makkelijk liquid-amino's tussen de maaltijden door nuttigen om je hongergevoel enigzins te onderdrukken,veel helpt het niet maar je lichaam krijgt wel weer wat brandstof om beter de dag door te komen.

True, true, maar té diep zal ik toch niet kunnen gaan, ik merk nu al een groot verschil qua sloomheid en energie/krachtverlies, als ik nog dieper ga steven ik af op een c4tje, ik probeer nu al op't werk wat energie te sparen om thuis te kunnen knallen, mn baas zal lachen als ik nog minder energie heb :roflol:

Je hebt natuurlijk wel een goed punt! Maar tot nu toe gaat het goed en je tips houd ik zeker in mn achterhoofd maar voor mij hoeft het niet té snel tegaan, daarom ben ik er ook zo vroeg aan begonnen nu ;)

:lol::lol:

Duidelijk kerel,succes.:thumbup:

Ik schrok al. Naaste je werk doe je zo ongeveer iedere dag wel wat. Zij het KT of MT, soms hardlopen of boompjes hakken. Met maar zelden rust, vraagt toch nodige van je (natuurlijke/naturel) herstelvermogen op jouw leeftijd niet? Bij overtraining zal je met je werk ook wel is in de problemen kunnen komen. Zou toch maar een beetje oppassen en rustig aan doen:P

Als je dat beetje vet kan verliezen door "clean te bulken" (wat een uitdrukking ook) why not.

:D lol dan heeft ze vast eagle ogen ;) :jk:

• #4.632
:D lol dan heeft ze vast eagle ogen ;) :jk:

:roflol:

Dat gevoel had ik ook! :eek:

Ik schrok al. Naaste je werk doe je zo ongeveer iedere dag wel wat. Zij het KT of MT, soms hardlopen of boompjes hakken. Met maar zelden rust, vraagt toch nodige van je (natuurlijke/naturel) herstelvermogen op jouw leeftijd niet? Bij overtraining zal je met je werk ook wel is in de problemen kunnen komen. Zou toch maar een beetje oppassen en rustig aan doen:P

Als je dat beetje vet kan verliezen door "clean te bulken" (wat een uitdrukking ook) why not.

True man, true

• #4.634
Paar nieuwe picjes geschoten (koud)

2hq8nj7.jpg

111jx43.jpg

14vrb87.jpg

koop eens een fatsoenlijk camera :) anyway ziet er goed uit sanca beest

wat maak jij toch altijd mislukte foto's :roflol:

volgens mij gaat je fysiek al best goed hoor maar leer foto's maken:P

Je benen lijken enorm op die 2e foto:eek: