Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Hehe, gewoon keihard blijven knallen joh, dan heb je de snelheid én de nodige kracht... een lenige, snelle zwaargewicht is goud waard in de ring man

Hehe, gewoon keihard blijven knallen joh, dan heb je de snelheid én de nodige kracht... een lenige, snelle zwaargewicht is goud waard in de ring man

das een feit

de snelheid de kracht en lenigheid gaan heel goed

techniek daar is werk aan en fysiek zit ik met een probleem

niet de eerste 90min de laatste 30min sterf ik ongeveer 5keer

• #4.663
rackpulls boven de knie

130-8
170-8
200-8
230-6
3x 250-3 pr

flat dumbelpress

25-15
3x 35-8

incline bench

50-10
70-8
90-3
92-2
94-2

chins smal, onderhands

bw-8
+20-8
+40-4 pr
bw-8
+50-1
+20-6
bw-8

abs

reverse crunch + obliques crunch, paar setjes

Je rackpull wordt ook wel sterk.

v'domme sanca je begint sterk te worden:)

sanca gaat goed man :) ROARRRRRRR

rackpulls boven de knie

130-8
170-8
200-8
230-6
3x 250-3 pr

flat dumbelpress

25-15
3x 35-8

incline bench

50-10
70-8
90-3
92-2
94-2

chins smal, onderhands

bw-8
+20-8
+40-4 pr
bw-8
+50-1
+20-6
bw-8

abs

reverse crunch + obliques crunch, paar setjes

WTF??
:eek:

heb je ciko ingehuurd voor die rackpulls?

nette training kerel!
:thumbs:

• #4.668
Thanks for the support guys! Doet goed om te horen, ik vond de training eerlijk gezegd een beetje tegenvallen :o

ziet er goed uit

• #4.671
Nette training kerel.
En voorzichtig met die low-carb-shit voor het (de overschot van) je brein aantast :D

• #4.673
:D

lying legcurl

15-15
30-15
45-8
8x 60-3

leg extensions

60-20
80-15
60-20
80-15

(bench) boxsquat

50-10
100-10
150-4
130-6
150-4
160-3
130-6
3x 200-1 onderste van mn hams raakten net het bankje :D

pinsquat barbell op navelhoogte

2x 130-5
160 paar attemps, stikkapot

goodmorning

2x (losse schijf voor borst) 20kg 50 reps

Laatst bewerkt:
Zie ik daar "pre exhaust" tactieken?:scratch:

Waneer zien we hier eens box squats op parallel of lager en zware rack lockouts? Als ik die luxe had van een powerrack zou ik het echt wel weten hoor:)

Het blijven goede trainingen man! :thumbs:

• #4.676
Het blijven goede trainingen man! :thumbs:

Zie ik daar "pre exhaust" tactieken?:scratch:

Waneer zien we hier eens box squats op parallel of lager en zware rack lockouts? Als ik die luxe had van een powerrack zou ik het echt wel weten hoor:)

Jah man, ik heb sinds vorige week curls en extensions weer erbij gesmeten volgende keer aan't einde van de training :D

Low box zit er niet meteen in, moet nog een box maken :o al doe ik bench/box ook nog maar sinds kort... (excuses :D)

Hmmm, high pins bedoel je dan? Zal ik volgende keer eens proberen ipv partials

Idd weer netjes spankah.:thumbup:

Heftige training Sanca. En om een box te maken hoef je maar wat te improviseren. Mijn box: leeg wheypoeder-tonnetje, daarin aantal gewichten van 5kg om te verzwaren en bovenop nog es 1 of 2 schijven van 15kg. Eerst train ik met 2 schijven, dan haal ik er eentje af (resp. 35cm en 31cm hoog ongeveer).

• #4.679

Thanks mr.O in the making :cool:

Heftige training Sanca. En om een box te maken hoef je maar wat te improviseren. Mijn box: leeg wheypoeder-tonnetje, daarin aantal gewichten van 5kg om te verzwaren en bovenop nog es 1 of 2 schijven van 15kg. Eerst train ik met 2 schijven, dan haal ik er eentje af (resp. 35cm en 31cm hoog ongeveer).

Thanks!

En dat gaat goed? Nooit erlangs gaan zitten of doorgezakt ofzo?

Thanks!

En dat gaat goed? Nooit erlangs gaan zitten of doorgezakt ofzo?

Nee hoor, gaat prima. Ik zet 'm in mijn powerrack, ken de positie uit m'n hoofd. En anders kan je nog met een spiegel werken. Of gewoon naar beneden kijken. Als de gewichten niet té zwaar zijn, lukt dat nog. Het zijn heel stevige tonnetjes moet ik zeggen, van héél hard plastic. Er ligt dus 2x 15kg op, ik ga er opzitten met m'n 85kg + 130kg in de nek (meer kan ik nog niet :o). Heb nog wel een tonnetje op overschot als je wil. In 't weekend ben ik vaak in de buurt van Diepenbeek/Bilzen. Indien interesse, PM me maar.
O ja, die schijven die erop liggen zijn net van dezelfde doorsnee als het tonnetje, of net een beetje meer. Dat helpt natuurlijk, zo kan je al niet door het deksel gaan :D

Terug
Naar boven