huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar ik vertel niet waar we elkaar verstopt hebben he maatje. Ze willen ons pakken sancamaar ik vertel niet waar we elkaar verstopt hebben he maatje.
ik heb nu gel gehaald die is hard en kleverig kost 5 euro is die ene van de appiej die rechtsboven in de hoek staat. Dan heb ik een trapje nodig om erbij te kunnen want ik ben niet zo groot.. maar tegen die tijd dat ik om een trap heb gevraagd aan dat joden personeel is de gel uitverkocht snap er ok niets meer van hoor maarja zal wel aan mij liggen..
SANCAAAAAAAAAAAAA
hihihiihi leuk ben ik hea. Kan er niks aan doen. Maar sanca.. ben jij niet doodop na zo een dag man..
Lekkere training sanca!
En sanca doet niet aan energie. Hij denkt gewoon aan geile wijven.

wanneer ga je nou eens schijven op je stang doen?
want zo schiet het niet op hea sanca man.. pff komop zeg
Je pre's zijn warming up setjes. Gooi is wat meer gewicht eroMAN!
En iedereen met respect dat je train en werkt.. jezus gast dat is gewoon normaal!
gewoon hard werken , bek af zijn en trainen thats life!
Zie je sanca iedereen wilt je tegenhouden. IEDEREEEEEN!
Laat je haren is zwiepen gast en gooi is gewichten erop!
![]()

Ze willen ons pakken sancamaar ik vertel niet waar we elkaar verstopt hebben he maatje.
ik heb nu gel gehaald die is hard en kleverig kost 5 euro is die ene van de appiej die rechtsboven in de hoek staat. Dan heb ik een trapje nodig om erbij te kunnen want ik ben niet zo groot.. maar tegen die tijd dat ik om een trap heb gevraagd aan dat joden personeel is de gel uitverkocht snap er ok niets meer van hoor maarja zal wel aan mij liggen..
SANCAAAAAAAAAAAAA

=) zie je welles kabouters rennen over je beeldscherm die dan je muistekentje jatte ? ik wel=)
ik ook niet............ik zou dan eerder gaan denken aan een lekkere koude douche om op te frissen!Als jij vandaag gedurende de dag in mn schoenen had gestaan durfde je 's avonds niet meer aan een dumbbell te denken jonkie![]()

ik ook niet............ik zou dan eerder gaan denken aan een lekkere koude douche om op te frissen!
ik heb ongeveer dezelfde werkervaring ( ook steigerbouw/timmerman), dus ik weet nog goed wat het is!
![]()

nette training weer Sanca!
BTW: hoeveel rust neem je tussentijds ( van totaal 10 of 20 reps) ?