AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Sanca staat meestal erg droog of toch niet?

Lekkere training sanca!

En sanca doet niet aan energie. Hij denkt gewoon aan geile wijven.

wanneer ga je nou eens schijven op je stang doen?
want zo schiet het niet op hea sanca man.. pff komop zeg
Je pre's zijn warming up setjes. Gooi is wat meer gewicht eroMAN!

En iedereen met respect dat je train en werkt.. jezus gast dat is gewoon normaal!
gewoon hard werken , bek af zijn en trainen thats life!

Zie je sanca iedereen wilt je tegenhouden. IEDEREEEEEN!

Laat je haren is zwiepen gast en gooi is gewichten erop!

:evil:

Brainy zit weer aan de dope... :p

Ze willen ons pakken sanca :mad: maar ik vertel niet waar we elkaar verstopt hebben he maatje.

ik heb nu gel gehaald die is hard en kleverig kost 5 euro is die ene van de appiej die rechtsboven in de hoek staat. Dan heb ik een trapje nodig om erbij te kunnen want ik ben niet zo groot.. maar tegen die tijd dat ik om een trap heb gevraagd aan dat joden personeel is de gel uitverkocht snap er ok niets meer van hoor maarja zal wel aan mij liggen..

SANCAAAAAAAAAAAAA

Ze willen ons pakken sanca :mad: maar ik vertel niet waar we elkaar verstopt hebben he maatje.

ik heb nu gel gehaald die is hard en kleverig kost 5 euro is die ene van de appiej die rechtsboven in de hoek staat. Dan heb ik een trapje nodig om erbij te kunnen want ik ben niet zo groot.. maar tegen die tijd dat ik om een trap heb gevraagd aan dat joden personeel is de gel uitverkocht snap er ok niets meer van hoor maarja zal wel aan mij liggen..

SANCAAAAAAAAAAAAA

Brutal cocksucking skills .

Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

=) zie je welles kabouters rennen over je beeldscherm die dan je muistekentje jatte ? ik wel=)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.169
hihihiihi leuk ben ik hea. Kan er niks aan doen. Maar sanca.. ben jij niet doodop na zo een dag man..

Echt wel man!

Sanca staat meestal erg droog of toch niet?

True, maar een maaaaandenlange bulk kan daar nog al eens verandering in brengen

Lekkere training sanca!

En sanca doet niet aan energie. Hij denkt gewoon aan geile wijven.

Thanks!

True :D

wanneer ga je nou eens schijven op je stang doen?
want zo schiet het niet op hea sanca man.. pff komop zeg
Je pre's zijn warming up setjes. Gooi is wat meer gewicht eroMAN!

En iedereen met respect dat je train en werkt.. jezus gast dat is gewoon normaal!
gewoon hard werken , bek af zijn en trainen thats life!

Zie je sanca iedereen wilt je tegenhouden. IEDEREEEEEN!

Laat je haren is zwiepen gast en gooi is gewichten erop!

:evil:

Thanks for the kick unther the butt :fire:

True :D

SANCAAAAAAAAAAAAA

Feel your pain :D

=) zie je welles kabouters rennen over je beeldscherm die dan je muistekentje jatte ? ik wel=)

Heb ik zo nu en dan wel eens last van, ja

Brainy is lekker bezig zeg

Whehehehe :roflol:

Als jij vandaag gedurende de dag in mn schoenen had gestaan durfde je 's avonds niet meer aan een dumbbell te denken jonkie :roflol:
ik ook niet............ik zou dan eerder gaan denken aan een lekkere koude douche om op te frissen!
:D:p

ik heb ongeveer dezelfde werkervaring ( ook steigerbouw/timmerman), dus ik weet nog goed wat het is!
;)

Waar staan zijn je trainingen?

• #5.175
ik ook niet............ik zou dan eerder gaan denken aan een lekkere koude douche om op te frissen!
:D:p

ik heb ongeveer dezelfde werkervaring ( ook steigerbouw/timmerman), dus ik weet nog goed wat het is!
;)

Ik ben anders tevreden als ik eens een dagje steigers kan bouwen of bekisten, is een beetje cooldown voor me dan :P

• #5.176
Brainy niet zo spammen, man! ;)

• #5.178
barbelcurl

20-10
30-10
40-10
50-10 (6+4)
60-10 (5+3+2+1)

skullcrusher

40-10
50-10 (6+3+1)

close grip benchpress

2x 50-15

skullcrusher

50-10 (7+2+1)
40-20 (12+6+2)

reversed barbelcurl

3x 35-10

:fire:

nette training weer Sanca!

BTW: hoeveel rust neem je tussentijds ( van totaal 10 of 20 reps) ?

• #5.180
nette training weer Sanca!

BTW: hoeveel rust neem je tussentijds ( van totaal 10 of 20 reps) ?

Thanks, ging ook lekker vandaag :cool:

voorbeeld: 20 (8+8+4) = 8 reps, barbell even neerleggen, paar tellen wachten + 8 reps, weer paar tellen wachten + 4 reps

Terug
Naar boven