XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

das geen verkeerde frontsquat

Houdt ge uw rug wel volledig recht bij de FSQ sanca? Ik had vroeger ook het probleem dat mijn keel toe werd gepitst tijdens het zakken maar toen begon ik erop te letten dat mijn rug echt volledig recht bleef tijdens het zakken. Ze blijven dan redelijk goed op men schouders liggen met minimale druk op men keel.

Maar toch ownt ge mij nog op front squats beest! :D :p

Lekkere training meneer. Over een jaar lift ik je eruit!:fire:

:roflol:

Nice stats kerel! Keep it up :thumbs:

Wanneer ga je je Persoonlijke Records verbeteren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.127
das geen verkeerde frontsquat

Thanks

Houdt ge uw rug wel volledig recht bij de FSQ sanca? Ik had vroeger ook het probleem dat mijn keel toe werd gepitst tijdens het zakken maar toen begon ik erop te letten dat mijn rug echt volledig recht bleef tijdens het zakken. Ze blijven dan redelijk goed op men schouders liggen met minimale druk op men keel.

Maar toch ownt ge mij nog op front squats beest! :D :p

Ja, ik probeer het wel maar bij de hogere gewichten word het moeilijker

Lekkere training meneer. Over een jaar lift ik je eruit!:fire:

Achja, ik gun het je van harte hoor ;)

Mischien ben je toch al wel een beest...

Misschien... :D

Nice stats kerel! Keep it up :thumbs:

Wanneer ga je je Persoonlijke Records verbeteren?

In progress

• #5.128
Straks weer dolgaan op muaythai :fire:

Have fun.:D

squat full 160
deadlift 210
militarypress 75
bench 115

log 75
axle 72,5
timbers 105 23 meter
farmer holds 160 25 seconden

still in progress :D
op de bench en MP own je me iets...............mijn bench is ongeveer 100 ( nu wellicht 90~95:o, en mijn MP iets van 65~70)

maar waar blijven die beresterke fullsquat en deadlift van je? die liggen nog op gelijke voet met de mijne.............terwijl mijn frontsquat nog steeds beter is.........

moet ik NOG een maandje thuis blijven zitten, zodat je me eens ECHT kan OWNEN?

met supplementen had ik veel beter van je verwacht kerel!
:D

Ja maar Sanca is onverwoestbaar. Deze jongen doet 5 dagen per week zwaar werk. Trekt op zondag zijn auto. Doet af en toe aan sterkste man onderdelen. Beult zich af in zijn homegym, en schopt iedereen verrot met muai thay.

• #5.134
op de bench en MP own je me iets...............mijn bench is ongeveer 100 ( nu wellicht 90~95:o, en mijn MP iets van 65~70)

maar waar blijven die beresterke fullsquat en deadlift van je? die liggen nog op gelijke voet met de mijne.............terwijl mijn frontsquat nog steeds beter is.........

moet ik NOG een maandje thuis blijven zitten, zodat je me eens ECHT kan OWNEN?

met supplementen had ik veel beter van je verwacht kerel!

Komt inorde klus, die jongere gasten leggen me het vuur hier ook al aan de schenen, tijd om terug te gaan ownen :D

Sowieso lekker blijven doorknallen en weer wat meer eten, Pr regen ligt alweer eventjes wat stiller maar zit er weer aantekomen :fire:

klinkt goed, klinkt goed.:D

Komt inorde klus, die jongere gasten leggen me het vuur hier ook al aan de schenen, tijd om terug te gaan ownen :D

Sowieso lekker blijven doorknallen en weer wat meer eten, Pr regen ligt alweer eventjes wat stiller maar zit er weer aantekomen :fire:
:roflol: je klinkt idd al als een oude man........... :roflol:

suc6 met progressie!
:thumbs:

• #5.137

:roflol: Zo begin ik me soms ook te voelen :roflol:

Maar zoals een wijs beest me ooit eens zei, wij zijn zoals wijn en rijpen met de jaren :D

Thanks for the motivation!
Net zoals iemand die lelijk is zegt, het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk. Of niet?:D

Goed bezig, ouwe! :D

Zei ik dat te hardop? :p

Mooie stats & trainingen kerel!
Waar woon je ergenst in Belgie? Brugge? woon zelf dichtbij Sluis (nl) 15 km van brugge..
Zal je log eens vaker lezen.
succes

Terug
Naar boven