AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.201
Thanks guys :D

one armed fat dumbbell press pvc buis 50mm over dumbelstang, 1ste x even uitproberen

2x 20-10
2x 30-5

Ik ben benieuwd wat ik er in de (nabije) toekomst uitkrijg

rackpulls bovenkant knie

90-10
130-10
170-10
230-6
270-2 pr
2x 300-0 gripfail
2x 300-0 met straps, zelfs met die straps eelt opengescheurd :mad:
280-1

barbelshrugs straps

90-15
130-12
170-12
200-6

sitting lowpulley cable row

100-10
110-10
120-10 pr
130-10 pr
140-5 pr
150-2 pr waisted

Seffes nog een uurtje ofzo muaythai op conditie :D

Zit er nou al een x een mooie bocht van 90 graden in je stang? Dat dat ding nog niet gebroken is :D

Lekker bezig man!

lekkere rackpull en shrugs man:)

vraagt zich nu af wat die vette dumbbell press is???

voor de rest mooi sanca en dan nu even geld naar Jacky overmaken:grumble:

• #5.205
Zit er nou al een x een mooie bocht van 90 graden in je stang? Dat dat ding nog niet gebroken is :D

Lekker bezig man!

Nog niet... Verbaasd mij ook eigenlijk :roflol:

lekkere rackpull en shrugs man:)

vraagt zich nu af wat die vette dumbbell press is???

voor de rest mooi sanca en dan nu even geld naar Jacky overmaken:grumble:

Een gewone dumbelpress maar met een dikker handvat ;)

I know ik doe mn best om erbij te zijn... :o

In before the spam.

Heerlijke training sancamans!! Vond je het veel lastiger met die 50mm?

• #5.207
In before the spam.

Heerlijke training sancamans!! Vond je het veel lastiger met die 50mm?

Hehe, thanks :D

Jah, met die 50'er is het echt wel een stuk lastiger, aangezien je een slechtere grip hebt moet je je toch meer "onder het gewicht ingooien", komt een stuk meer techniek bij kijken imo

dat heeft dus geen verdere reden dat dikker handvat dan???

Je had toch strongman ambities? Dan lijkt het me zowieso wel handig:p

Zal denk ik ook wel helpen tegen overbelasting om eens een greep van andere dikte te gebruiken.

• #5.211
Je had toch strongman ambities? Dan lijkt het me zowieso wel handig:p

Zal denk ik ook wel helpen tegen overbelasting om eens een greep van andere dikte te gebruiken.

I know :P

Ik weet niet precies hoe dat zit met het helpen tegen overbelasting, kan best...

• #5.212
Damn, ik voel me net of er gisteren een vrachtwagen over me heen is gereden... :heart:

:D

Hmm sterke rackpull, raar dat je zoveel rackpullt ondanks je 210kg deadlift.

• #5.215
Hmm sterke rackpull, raar dat je zoveel rackpullt ondanks je 210kg deadlift.

I know, op deadlift zit ik dan ook bijlange niet op mn max denk ik, die 210 trok ik met aanmoediging van rubensossa en henk, doorgaans train ik alleen en mis ik die oppeppers wel een beetje :o

Eenmaal boven de knie word het natuurlijk ook een stuk makkelijker :P

Sommige mensen hebben eeuwig moeite vanaf kniehoogte door te trekken en locken, anderen met lostrekken van de grond. Sanca valt blijkbaar in de tweede catagorie. Ze hams zijn vrij aardig geloof ik, dus zal wel grebrek aan snelheid zijn. Ik heb namelijk hetzelfde, vandaar.

I know, op deadlift zit ik dan ook bijlange niet op mn max denk ik, die 210 trok ik met aanmoediging van rubensossa en henk, doorgaans train ik alleen en mis ik die oppeppers wel een beetje :o

Eenmaal boven de knie word het natuurlijk ook een stuk makkelijker :P

Nouja met de aanmoediging van een koppel beesten , trek je inderdaad wel wat meer denk ik ... Aggressiviteit is er dan ook makkelijker 'op te roepen' dmv schouderklopje of klets in het gezicht , hehe .

Het is niet voor iedereen makkelijker vanaf kniehoogte . Ben zeker dat mijn rackpulls niet of nauwelijks hoger liggen dan mijn deads . Locken is voor mij het moeilijkste deel van de lift .

• #5.219
Sommige mensen hebben eeuwig moeite vanaf kniehoogte door te trekken en locken, anderen met lostrekken van de grond. Sanca valt blijkbaar in de tweede catagorie. Ze hams zijn vrij aardig geloof ik, dus zal wel grebrek aan snelheid zijn. Ik heb namelijk hetzelfde, vandaar.

Kan best zijn...

Nouja met de aanmoediging van een koppel beesten , trek je inderdaad wel wat meer denk ik ... Aggressiviteit is er dan ook makkelijker 'op te roepen' dmv schouderklopje of klets in het gezicht , hehe .

Het is niet voor iedereen makkelijker vanaf kniehoogte . Ben zeker dat mijn rackpulls niet of nauwelijks hoger liggen dan mijn deads . Locken is voor mij het moeilijkste deel van de lift .

True :D

• #5.220
Zouden speed deads een goede overbrenging zijn op mn conventional deads?

Terug
Naar boven