Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok....
True, ik ben er zeker van dat degenen die dan toch komen het na de opwarming voor gezien houden
Eigenlijk sport ik helemaal niet![]()

ik wil welles meedoen sanca... ik heb ook thaiboxen gedaantoen ik 15 kilo lichter woog
maar highkicks etc kan ik nog wel geven
... wel geen 3x3 minuten na 3 minuten ben ik kapot. mijn conditie zuigt op het moment
Van mij mag je altijd komen bro', de afstand is voor u nog te doen imo, de club ligt tegen Hasselt... Je laat maar iets weten...haha, zodra ik 18 ben en een rijbewijs heb kom ik wel een keer ( wat un heerlijke smoes al zeg ik het zelf )

ik heb alleen een fiets... en dan verbrand ik te veel calorien... kan ik niet gebruikenik kom nou al niet meer bij
![]()

haha najaa in het begin ben ik 14 kg in 10 weken aangekomen.. en nu hang ik al 4weken vast rond de 90 kg dus dat is vrij klotendus doe mij maar weer aan laten komen haha

je moet naar 100 toe aan 10% en dan komt alles goed![]()

Doe je tot 200 dan pronated/overhands.Thanks maar het viel gisteren lelijk tegen, vanaf 210 had ik mixedgrip maar mn handen waren te gaar![]()

haha het boeit me niet dat vet% als ik maar aankom gvd![]()

Haha, stom van mij. Evengoed netjes hoor.Waar haal je dat? Vorige set was met 170 daarna 210, bij die 170 ligt mn max pronated hoor:

ik mag het hopen bro.. ik hoop in augustus rond de 100 te wegen