AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Lekkere training!

ik wil welles meedoen sanca... ik heb ook thaiboxen gedaan :D toen ik 15 kilo lichter woog :D maar highkicks etc kan ik nog wel geven :D... wel geen 3x3 minuten na 3 minuten ben ik kapot. mijn conditie zuigt op het moment

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.485

Thanks maar het viel gisteren lelijk tegen, vanaf 210 had ik mixedgrip maar mn handen waren te gaar :grumble:

ei niet veralgemenen e vriend :D:D:D

:D :D :D

ik wil welles meedoen sanca... ik heb ook thaiboxen gedaan :D toen ik 15 kilo lichter woog :D maar highkicks etc kan ik nog wel geven :D... wel geen 3x3 minuten na 3 minuten ben ik kapot. mijn conditie zuigt op het moment

Hehe :D Van mij mag je altijd komen bro', de afstand is voor u nog te doen imo, de club ligt tegen Hasselt... Je laat maar iets weten...

haha, zodra ik 18 ben en een rijbewijs heb kom ik wel een keer ( wat un heerlijke smoes al zeg ik het zelf )

• #5.487
ik heb alleen een fiets... en dan verbrand ik te veel calorien... kan ik niet gebruiken :D ik kom nou al niet meer bij :(

• #5.489
ik heb alleen een fiets... en dan verbrand ik te veel calorien... kan ik niet gebruiken :D ik kom nou al niet meer bij :(

I feel your pain :D

Ik zou niet té snel téveel willen bijkomen, anders ga je dezelfde weg op als mij... Ik heb flink moeten cutten om de zwembandjes eraf te krijgen :( ;)

haha najaa in het begin ben ik 14 kg in 10 weken aangekomen.. en nu hang ik al 4weken vast rond de 90 kg dus dat is vrij kloten :P dus doe mij maar weer aan laten komen haha

• #5.491
haha najaa in het begin ben ik 14 kg in 10 weken aangekomen.. en nu hang ik al 4weken vast rond de 90 kg dus dat is vrij kloten :P dus doe mij maar weer aan laten komen haha

Sucses met het gainen bro', so far so good :wl:

Ik heb een tijdje op 95 gestaan, voelde ubergreat, sterk, buff :hedbang:

Maar het ging een beetje té snel, werd wat sloom, minder energie, ik vreet nu nog de hele dag door, maar ik let wel wat beter op nu, going for lean and mean :D

je moet naar 100 toe aan 10% en dan komt alles goed :)

• #5.493
haha het boeit me niet dat vet% als ik maar aankom gvd :P

• #5.497
ik mag het hopen bro.. ik hoop in augustus rond de 100 te wegen

• #5.500
Terug
Naar boven