AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.341
Fullsquat

60-12
100-6
120-3
120-3
120-3
120-3
120-3
130-1
140-1

Pin goodmorning

50-15
130-5
140-5
150-5
160-3 stikkapot :rolleyes:

Pulltrough

40-15
40-15
40-15

Beetje aBsS

dubbel sanca? :p

prima training ;)

Lekker traininkje! ;)

• #6.345
dubbel sanca? :p

prima training ;)

Oeps :D

Thanks!

Kan je deze alledrie tegelijkertijd doen?

Ik heb het overwogen maar die deadlift routine is echt wel zwaar, samen met de bench is het te doen, maar die squat is er imo teveel aan dan, heb ik ook een beetje verwaarloosd de laatste tijd, wel na 7 weken DL routine wat sterker geworden, 10kg
Die speeddeads bevallen me ook lekker, ik ga nu nog wat verder op die speeddeads
Bench moet ik nog afwachten waar ik uitkom ;)

Ik heb het overwogen maar die deadlift routine is echt wel zwaar, samen met de bench is het te doen, maar die squat is er imo teveel aan dan, heb ik ook een beetje verwaarloosd de laatste tijd, wel na 7 weken DL routine wat sterker geworden, 10kg
Die speeddeads bevallen me ook lekker, ik ga nu nog wat verder op die speeddeads
Bench moet ik nog afwachten waar ik uitkom ;)

Ja, dan ga ik ook deadlift en bench doen. Als je zo deadlift en squat samen gaat doen ga je er gwn niet geraken volgens mij. :p

• #6.348
  • #6.349
Goddamned, ik ben zwaar in tweestijid met mezelf of ik nu volgende week ga meedoen aan die HG wedstrijd of niet

Ik wil wel, maar ik vrees dat de resultaten zwaar gaan uitblijven :sad:

Gewoon meedoen man. Je bent dan zowieso een ervaring rijker;)

• #6.352
Gewoon meedoen man. Je bent dan zowieso een ervaring rijker;)

kom op kereltje :D veel slechter dan vorig jaar kan nooit !

En je weet, tijdens mijn eerste HG werd ik ook twee na laatste. Ik heb zelfs willen opgeven tijdens de trainingen omdat het me niet lukte, maar toch een jaar later 7e van NL en officieus kampioen B-klasse ;)

Je bent toch geen quitter, wel ?

En daarnaast lijkt het me gewoon erg gezellig daar in Ooidonk....

nogmaals (val in herhaling) : <schop>

Gewoon doen, ga er voor en je ziet wel waar je uitkomt!

• #6.356
kom op kereltje :D veel slechter dan vorig jaar kan nooit !
En je weet, tijdens mijn eerste HG werd ik ook twee na laatste. Ik heb zelfs willen opgeven tijdens de trainingen omdat het me niet lukte, maar toch een jaar later 7e van NL en officieus kampioen B-klasse ;)

Je bent toch geen quitter, wel ?

En daarnaast lijkt het me gewoon erg gezellig daar in Ooidonk....

nogmaals (val in herhaling) : <schop>

En daar gaat mn motivatie weer :roflol:

Quitter staat niet in mn woordenboek :fire:

<thanks>

deal :roflol:

nee ff serieus, gewoon meedoen, je kan er idd veel van leren en op zo'n momenten overstijg je altijd jezelf!

dus ;)

Dat is ook wel waar

Vorig jaar stond ik er ook niet in de beste omstandigheden, blessures are a b*ch, mja, ik had me nu gewoon volle bak willen voorbereiden om goede resultaten neer te zetten, maar dat is er niet van gekomen

Gewoon doen, ga er voor en je ziet wel waar je uitkomt!

Thanks for the motivation bro' :)

Als je niet komt krijg je slaag

Bull Stahmca, je moet gewoon naar je EIGEN prestaties blijven kijken en constant proberen te verbeteren.

Denk je dat ik vrolijk wordt naast Tommy de Bruijn ?

;)

• #6.359
Vorig jaar stond ik er ook niet in de beste omstandigheden, blessures are a b*ch, mja, ik had me nu gewoon volle bak willen voorbereiden om goede resultaten neer te zetten, maar dat is er niet van gekomen

Koud uit de auto, 4 uur rit, om door één of andere reus in kilt te worden uitgemaakt voor Karmaslet :roflol:

HAHAHA ,die kop van je, toen....

Terug
Naar boven