Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.529
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Thanks!
it's hard to admit.. but you kicked my ass today sanca... respect![]()
Thanks bro', respect

Ik ben dus 5de geworden, valt nog mee voor een 1ste wedstrijd met een toch wel sterk deelnemersveld

Hand over hand 4 ton over 20m
Voor het 1ste onderdeel moesten we nummertjes trekken, en ik had natuurlijk weer nummer 13

Ik kreeg een beetje bang omdat ik deelnemers voor me geownt zag worden de tractor, ik was al blij als ik er uberhaut beweging in ging krijgen
Eenmaal aan't trekken had ik iets van **** it, dat moet lukken, ik trek 'em binnen
ging best lekker tot ik aan de vervloekte helling stilviel, binnen handbereik, was klote om het ding terug aan de gang te krijgen, had nog kracht over maar mn grip wou totaal niet meer, mn vingers verbrandden gewoon, 7 punten gepakt (1ste 13, 2de 12...)Final fingers van 57 tot 63 kg

Wist niet precies hoe ik het moest aanpakken, viel nog mee, ging goed, was de 1ste die ze allemaal omkreeg
8 punten (hier nek aan nek met Max)Kruiwagenrace gevoelsgewicht +-180kg over 80m
Ook hier ging het redelijk vlot, maar de turns waren echt wel moeilijk, eenmaal moeten droppen. 8 punten
Powerstairs 4 treden van 40 cm hoog 115-140-155
Mwuhahaha ging lekker, tijdje 1ste gestaan hierop
11 puntenLoadrace 70-90-100-120
Ging ook weer lekker, wel effe moeten worstelenen met de 120kg gasfles, had wat sneller moeten lopen tussen de onderdelen dan had ik wat meer punten kunnen pakken hierop maar kwam wat conditie tekort. 10 punten
Carflip
Aarzelend begonnen, toch een tijd van 16seconden kunnen neerzetten. punten ?
Laatst bewerkt: