BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca zijn antwerpsdialectimitatie wintwat jij daar imiteert Victory is niet eens dialect
![]()

Sanca zijn antwerpsdialectimitatie wintwat jij daar imiteert Victory is niet eens dialect
![]()

Gefeliciteerd Sanca met je 5e plaats! De onderdelen lijken je ook makkelijk af te gaan![]()

limburgers zijn te traag voor uberhaupt een dialect te kunnen hebben![]()

taalstrijd?
daar kan ik 1001 reply's op geven dat "taalstrijd" zo hard ownen dat ik in het guiness book of records sta
ps: sorry sanca ben wa zattekes![]()

Ik hoop volgend jaar wat meer SM wedstrijden te kunnen draaien, qua HG ga ik kijken hoe de wedstrijden lopen, staan er nog 3 op het programma

taalstrijd?
daar kan ik 1001 reply's op geven dat "taalstrijd" zo hard ownen dat ik in het guiness book of records sta
ps: sorry sanca ben wa zattekes![]()

komaan Johan allez!
je bent een waardige naamgenoot, en een beest ben je ook he!!

de duvel heeft nochtans gesmaakt hoor
en ik geef jou nu karma omdat je op dit uur nog wakker bent en klaar bent om te spammen
btw: mijn nieuw topic al gezien?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/t-tten-178404/#post3095811

leuke filmpjes ! stevige supporters en jongens kan jij grommen
groooooaaaaaar![]()

staat er al een nieuwe wedstrijd in de agenda trouwens?
Ik dacht eigenlijk dat je B zou gaan doen in Merchtem (ivm je leeftijd?), op laatste moment toch maar geswitcht naar C of...?

de duvel heeft nochtans gesmaakt hoor
en ik geef jou nu karma omdat je op dit uur nog wakker bent en klaar bent om te spammen
btw: mijn nieuw topic al gezien?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/t-tten-178404/#post3095811

sanca ik zei dat je weer erg ''lief'' keekniet dat je boos keek