Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.441
Thanks guys!!! :cool:

@ paljas, check verslag bovenaan

:roflol: die lowkick na het flippen :D

Vette filmpjes, sanca!
Jammer dat ik de carflip niet heb kunnen doen :(

Nice sanca!

Netjes gedaan Sancaman, congratz

Netjesssssssanca !!! Karma is op . Je krijgt nog .

De carflip moet echt te gek zijn, om zo'n te zien omslaan en overrollen door jou.

• #6.450

Netjes Sancaman!

Gruwelijke filmpjes man! Tip voor bij het tractor trekken (wat een onding man krengt staat telkens stil). Als je gaat staan om er beweging in te krijgen moet je je een beetje meer uitstrekken, dan kun je meer kracht zetten (+ je gewicht hangt er dan meer in). Nu hang je nog helemaal naar voren toe.
Had je die fingers van te voren geoefend? Ziet er goed uit man, lijkt me wel zwaar die krengen 8x doen. Je laat je armen ook mooi recht en je drukt vanuit je benen, als je met je armen wil gaan duwen is er geen beginnen aan lijkt me.
Powerstairs was qua kracht een gebakje ofniet?
Lompe kruiwagen om boggies mee te maken :D
Netjes gedaan allemaal man. Viel het je mee of tegen?

Vet! ( die trap naar die auto :roflol: )

Uit Bilzen btw, nog redelijk in de buurt, ik dacht altijd dat je uit Antwerpen ofzo kwam. :D

• #6.454
Thanks!

Hahaha antwerpen :D

Gruwelijke filmpjes man! Tip voor bij het tractor trekken (wat een onding man krengt staat telkens stil). Als je gaat staan om er beweging in te krijgen moet je je een beetje meer uitstrekken, dan kun je meer kracht zetten (+ je gewicht hangt er dan meer in). Nu hang je nog helemaal naar voren toe.
Had je die fingers van te voren geoefend? Ziet er goed uit man, lijkt me wel zwaar die krengen 8x doen. Je laat je armen ook mooi recht en je drukt vanuit je benen, als je met je armen wil gaan duwen is er geen beginnen aan lijkt me.
Powerstairs was qua kracht een gebakje ofniet?
Lompe kruiwagen om boggies mee te maken :D
Netjes gedaan allemaal man. Viel het je mee of tegen?

Thanks man :D

Het viel eigenlijk ontzettend goed mee, had alleen nietzo lui moeten zijn en af en toe moeten rennen, dan had er meer ingezeten, maarja. De B was wel wat te zwaar geweest denk ik

Alle onderdelen waren de 1ste keer, had al wel eens mn auto getrokken maar dat kun je totaal niet vergelijken, dat rechtstaan had ik afgekeken van anderen, hihi, thanks for the tip ook, hoop snel weer te kunnen oefenen met een truck enzo, moet ik nog even wat contacten kunnen leggen eerst :(

Die final fingers verwonderden me ook, ik was de eerste die ze allemaal omkreeg, ik had zoiets van verstand op nul en rammen die handel :D

Powerstairs was makkie, ook hier had ik eigenlijk van de trappen af moeten springen om tijd te winnen

Kruiwagen was echt wel lomp, in de bocht had ik bang omdat domie en willy al gecrasht waren :roflol:

ela, niks tegen antwerpen he :D

• #6.456
  • #6.458
hahahahaha :roflol:

Sanca zijn antwerpsdialectimitatie wint :P wat jij daar imiteert Victory is niet eens dialect :D

Dit is nog es wat je noemt entertainement :D Hehe

Terug
Naar boven