Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.481
Deadlift

50-10
90-5
130-1
170-2 pronated op een paar cm na tot lockout, neerleggen, direct door met mixed grip
215-1 evenaring pr
225-0 handen verrot, jammer, leek nog genoeg over te hebben na die 215

Full frontsquat

50-6
70-6
90-3
100-1
110-1
120-voelt te zwaar bij lockout, paar quarters

Full backsquat

120-5
125-5
130-5
135-3 kotsgevoel @bottom

Quartersquat pompsetjes

170-12
200-12
230-12 volume pr :D

Squatlockouts bovenkant borst, p*ssy ROM, monster intensity

300-5
300-6
320-3 pr
320-3
320-3

je hebt een hoop schijfjes thuis ;)

Handen verrot is jammer, maar betekent dat het er wel in zit! Volgende keer weer, iig je PR geevenaard, goed man!

• #6.484
Sanca... lieve schat... :gay:... iemand met jouw toewijding moet toch gewoon een knappe stang bezitten? Ken je niet een mannetje in de bouw die heeft gehoord van een mannetje die een mannetje kent etc. die een 50mm stang heeft liggen :D?

Ow wacht...

Kun je hem gelijk vragen of ie ook schijven heeft...

Nette filmpjes en helemaal niet slecht voor de 1ste keer :D :thumb:
Heb nu ook wel geen ervaring in deze discipline maar de gasfles is redelijk lang,had je die niet op uw schouder kunnen leggen of was dat niet toegestaan?

• #6.487
Sanca... lieve schat... :gay:... iemand met jouw toewijding moet toch gewoon een knappe stang bezitten? Ken je niet een mannetje in de bouw die heeft gehoord van een mannetje die een mannetje kent etc. die een 50mm stang heeft liggen :D?

Ow wacht...

Kun je hem gelijk vragen of ie ook schijven heeft...

ik had laatst RobbertK zn spullen op het oog, maar die zijn uiteindelijk naar iemand anders gegaan

Het is ook weer een flinke investering hé en ik heb hier een 350kg aan 30mm liggen, krijg ik geen bal voor terug en op de rackpulls en lockouts na kan ik met die 30mm nog even verder

Ben ook wel weer een tijdje al opzoek naar 50kg schijven, pleur ik die gewoon op mn 30mm :D

Nette filmpjes en helemaal niet slecht voor de 1ste keer :D :thumb:
Heb nu ook wel geen ervaring in deze discipline maar de gasfles is redelijk lang,had je die niet op uw schouder kunnen leggen of was dat niet toegestaan?

Mn eerste gedacht was ook ik gooi die fles gewoon op mn schouders, moet ik op werk zo vaak met putrels en balken, maar iedereen daar raadde het me af... zou onmogelijk zijn geweest t' schijnt :rolleyes:

Als ik de filmpjes zo terug zie vind ik het jammer dat ik zo lui was, had meer punten kunnen pakken als ik wat gerent had zoals bij de final fingers, maarja, das achteraf altijd makkelijk gezegd ;)

Ben ook wel weer een tijdje al opzoek naar 50kg schijven, pleur ik die gewoon op mn 30mm :D

Mn eerste gedacht was ook ik gooi die fles gewoon op mn schouders, moet ik op werk zo vaak met putrels en balken, maar iedereen daar raadde het me af... zou onmogelijk zijn geweest t' schijnt :rolleyes:

Hoeveel kg kan die 30mm hebben?

Vind ik eigenlijk wel raar dat ze dat afraden want werk ook in de bouw maar dan staalbouw en sleur regelmatig ook met poutrels of platen van +100kg

Haha gelijk ook weer trainen al! Goed bezig kerel.. ;)

• #6.490
Hoeveel kg kan die 30mm hebben?

Vind ik eigenlijk wel raar dat ze dat afraden want werk ook in de bouw maar dan staalbouw en sleur regelmatig ook met poutrels of platen van +100kg

Geen idee wat die barbell kan hebben, ze zeggen 200, maar daar kan een stuk meer op :D

Ze zeiden dat het op die manier nooit zou lukken met die gasfles, daarom ook maar niet geprobeerd :o

Ja hahaha, ken ik maar al te best en officeel mag je niet meer dan 28kg ofzo heffen in de bouw :eek: :roflol:

Haha gelijk ook weer trainen al! Goed bezig kerel.. ;)

Ik heb gisteren al gerust, mag niet te lui worden ;)

sanca ik doe wss mee @ celtic strongmangame zou leuk zijn om een revange te krijgen:P so write your ass in

• #6.492
2.5uur :P amai gij zeit bang om u kont te krijgen gekickt

• #6.494
hahaha :P ke :P nee we'll meet again some day

• #6.496
jammer van die 225 dl

next time ;)

Gaat nog steeds lekker staartmans

ik own niet zo op log ofzo hoor sanca :P