MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Die dead gaat er sowieso al wel snel aan .. wat is je bench max momenteel dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.242
110 met uberveel moeite

I'm in 2 :) mooie en realistische doelen als je het mij vraagt

diene high boxsquatdinges, wa is da?

Hmm, misschien effe tijd om een paar doelen te stellen voor einde 2008

Deadlift 230

"full" squat 175

High boxsquat 210

Bench couldn't care less @the moment

OH 100

Clean 95

Ik ga voor:

1x230 DL (30 kg te gaan)
1x170 FSQ (30-35 kg te gaan)
1x110-115 BP (10-15 kg te gaan)

Eind febrbuari ga ik ze allemaal ophoesten! eind dit jaar is mission impossible

• #7.248
Cool, succes jongens! :wl:

@victory, highboxsquat doe ik op een bankje, dus squatten, effe neezetten op het bankje en weer omhoog

Cool, succes jongens! :wl:

@victory, highboxsquat doe ik op een bankje, dus squatten, effe neezetten op het bankje en weer omhoog

hmz... dan moet ik dat bij den john doen.. of doe je dat zoals convensionele squat en barbell?

en ik stel wel voor dat we de bewijzen filmen, obviously :D

• #7.250
hmz... dan moet ik dat bij den john doen.. of doe je dat zoals convensionele squat en barbell?

en ik stel wel voor dat we de bewijzen filmen, obviously :D

Ja, gewoon met een barbell squatten maar dan met een stop op de box/bench
Ik zal binnenkort eens voor een camera gaan kijken :D

jij de 230 deadlift, ik de 200 deadlift... gaan we halen sancaman:fire:

Ik 220! :D

• #7.253
  • #7.256
ik ga vanmiddag eens kijken hoe het gaat met highbox squat.

;)

Succes! Hehe, vanmiddag :D

Ik ben al de hele avond aan't twijfelen of ik voor mn doelen te halen zo verder kan blijven doen als ik bezig ben of toch maar beter voor iets gestructureerder zou gaan dmv een voorgekauwd schema

Het probleem met schema's is dan wel weer dat ik het snel beu ga zijn omdat ik teveel hou van afwisseling en roteren van oefeningen

Misschien nog effe eigenwijs door blijven doen, er zit nog altijd wat vooruitgang in, maar ik twijfel of ik er wel alles uithaal wat erin zit nu :o

Ik ben al de hele avond aan't twijfelen of ik voor mn doelen te halen zo verder kan blijven doen als ik bezig ben of toch maar beter voor iets gestructureerder zou gaan dmv een voorgekauwd schema

Het probleem met schema's is dan wel weer dat ik het snel beu ga zijn omdat ik teveel hou van afwisseling en roteren van oefeningen

Misschien nog effe eigenwijs door blijven doen, er zit nog altijd wat vooruitgang in, maar ik twijfel of ik er wel alles uithaal wat erin zit nu :o

ik heb hetzelfde probleem, daarom train ik puur impulsief........wekenlang schema lukt me niet om af te maken....
:o

bovendien schijn ik op mijn manier ook progressie te maken, meeste zit gewoon tussen je oren!
;)

Ik train volgens mij al een jaar op hetzelfde fb schema. Maar zo nu en dan verander ik weleens iets qua oefening maar het principe blijft altijd hetzelfde.
Vooruitgang zorgt ervoor dat ik het niet beu word. :D Ongestructueerd trainen gaat mij niet lukken.

Succes! Hehe, vanmiddag

Misschien nog effe eigenwijs door blijven doen, er zit nog altijd wat vooruitgang in, maar ik twijfel of ik er wel alles uithaal wat erin zit nu

Bekijk mijn schema eens goed, misschien is het wat voor je. Discipline gecombineerd met roteren van oefeningen. Je doet 4 wkn. een oefening in verschillende repranges afhankelijk van de week. Na vier weken heb je een 1RM en switch je naar een vergelijkbare MAAR andere oefening.

Mij bevalt het iig perfect. Het schema is afgeleid van Westside barbell trainingsmethoden volgens mij, het fijne weet ik er niet van. Als je het niet doet moet je pijnlijk toekijken hoe ik eerder 230 kg deadlift dan jij:windup:

Een voorgekauwd schema is voor veel mensen totaal niet fijn om op te trainen. Voordat je de gym (of zolder in uw geval ;)) ingaat wil je voor je eigen opmaken wat je gaat trainen vandaag. Een voorgekauwd schema houden velen niet vol (oa ikke) omdat het die vrijheid afpakt.

Je kan wel wat algemene principes in je training houden. Bv. Altijd een Fullbody training doen, uw zwakke lifts altijd met hoog volume aanpakken, altijd op 1 oefening een max effort doen per training. Impulsief trainen is heel plezant, en een zekere algemene structuur derin krijgen is helemaal af ;)

Die stats hebt ge zeker voor het einde van het jaar kerel. Als ik mee kan gaan bij de volgende maaseik meet gaan we samen eens maxen op overhead en deadlift :wl: ;)

Terug
Naar boven