- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh klusje, ik heb vandaag 17 reps gedaan met jou max![]()

Hmm, misschien effe tijd om een paar doelen te stellen voor einde 2008
Deadlift 230
"full" squat 175
High boxsquat 210
Bench couldn't care less @the moment
OH 100
Clean 95

Deadlift 230
"full" squat 175
High boxsquat 210
OH 100
Clean 95
Deadlift 230
"full" squat 175
High boxsquat 210
OH 100
Clean 95
Cool, succes jongens!
@victory, highboxsquat doe ik op een bankje, dus squatten, effe neezetten op het bankje en weer omhoog

hmz... dan moet ik dat bij den john doen.. of doe je dat zoals convensionele squat en barbell?
en ik stel wel voor dat we de bewijzen filmen, obviously![]()

jij de 230 deadlift, ik de 200 deadlift... gaan we halen sancaman![]()

Nice man, zit er echt in voor je, eind 2009[/SIZE]
2009.......Bastard! 
Cool, succes jongens!
@victory, highboxsquat doe ik op een bankje, dus squatten, effe neezetten op het bankje en weer omhoog

ik ga vanmiddag eens kijken hoe het gaat met highbox squat.
![]()

Succes! Hehe, vanmiddag
Ik ben al de hele avond aan't twijfelen of ik voor mn doelen te halen zo verder kan blijven doen als ik bezig ben of toch maar beter voor iets gestructureerder zou gaan dmv een voorgekauwd schema
Het probleem met schema's is dan wel weer dat ik het snel beu ga zijn omdat ik teveel hou van afwisseling en roteren van oefeningen
Misschien nog effe eigenwijs door blijven doen, er zit nog altijd wat vooruitgang in, maar ik twijfel of ik er wel alles uithaal wat erin zit nu![]()

Ik train volgens mij al een jaar op hetzelfde fb schema. Maar zo nu en dan verander ik weleens iets qua oefening maar het principe blijft altijd hetzelfde.Succes! Hehe, vanmiddag
Ik ben al de hele avond aan't twijfelen of ik voor mn doelen te halen zo verder kan blijven doen als ik bezig ben of toch maar beter voor iets gestructureerder zou gaan dmv een voorgekauwd schema
Het probleem met schema's is dan wel weer dat ik het snel beu ga zijn omdat ik teveel hou van afwisseling en roteren van oefeningen
Misschien nog effe eigenwijs door blijven doen, er zit nog altijd wat vooruitgang in, maar ik twijfel of ik er wel alles uithaal wat erin zit nu![]()
Ongestructueerd trainen gaat mij niet lukken.Succes! Hehe, vanmiddag
Misschien nog effe eigenwijs door blijven doen, er zit nog altijd wat vooruitgang in, maar ik twijfel of ik er wel alles uithaal wat erin zit nu

) ingaat wil je voor je eigen opmaken wat je gaat trainen vandaag. Een voorgekauwd schema houden velen niet vol (oa ikke) omdat het die vrijheid afpakt.