Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.281
Dat is de goeie shit! :hedbang:

(de training bedoel ik ;))

Thanks! :D

Stone sour is vette shizzle ;)

Ik vind zulke schema's met templates altijd geweldig, je loopt dan de hele dag je vol te douwen met eten omdat je weet dat het 's avonds er hard aan toe zal gaan. Erg benieuwd wat het jou oplevert aangezien dit schema ook nog op mijn to-do list staat :p

Hehehe, true :D

Ik ben ook benieuwd wat het gaat opleveren, heb nogal hoge startwaardes ingegeven, squat 170, deadlift 230 en bench 120, effe afwachten wat het gaat doen :D

[Link niet meer beschikbaar]

Ey sanca,
Dat schema wat je doet. Kun je mij wat info geven erover? Informatie + excel bestand ofzo. Bill Star is volgens mij echt t**fus saai. Ik heb er nu al geen zin meer in....

• #7.283
Ey sanca,
Dat schema wat je doet. Kun je mij wat info geven erover? Informatie + excel bestand ofzo. Bill Star is volgens mij echt t**fus saai. Ik heb er nu al geen zin meer in....

In de vorige post heb ik een linkje gepost, op de eerste pagina, introduction, kun je je waardes ingeven, als je dan op plan klikt krijg je een schema voor 4 weken

Ik heb een beetje gespeeld met de waardes want als ik mn huidige 1RM's ingaf kreeg ik best wel lichte trainingen, nu heb ik maar een paar echt zware dagen, mogelijk met fails, maar overall is het toch een mooi schema nu

Ik heb gewoon een beetje gegoogeld voor wat info erover, sheiko blijkt gewoon te werken voor de meesten

Hier vind je nog wat exel bestandjes [Link niet meer beschikbaar]

Miskijk u niet op die 'lichte' trainingen. Mij leek het ook licht op papier maar dat hoog volume maakt de trainingen best pittig.

• #7.285
Miskijk u niet op die 'lichte' trainingen. Mij leek het ook licht op papier maar dat hoog volume maakt de trainingen best pittig.

True, maar daar hou ik wel van, blijkt het toch iets te zwaar te worden verlicht ik met een paar kg's :o

Hehe, Sheiko met een sanca-touch derbij ;)

Het zal wel goedkomen pie, succes dermee

ben benieuwd of dat schema van je de gewenste resultaten gaat leveren! succes iig

Thanks Sanca.....Het ziet er goed uit. Genoeg squatten, volume komt meer in de richting van wat ik zelf zou willen. Ik overweeg dit ook te gaan gebruiken

Klopt het nou dat je soms twee keer squat per dag? Dus eerst wat setjes, dan andere oefeneningen, dan weer wat setjes?

• #7.289
Hehe, Sheiko met een sanca-touch derbij ;)

Het zal wel goedkomen pie, succes dermee

Always gotta have the sanca-touch on the side

Thanks pie ;)

ben benieuwd of dat schema van je de gewenste resultaten gaat leveren! succes iig

Ik ben ook benieuwd, thanks!

Thanks Sanca.....Het ziet er goed uit. Genoeg squatten, volume komt meer in de richting van wat ik zelf zou willen. Ik overweeg dit ook te gaan gebruiken

Klopt het nou dat je soms twee keer squat per dag? Dus eerst wat setjes, dan andere oefeneningen, dan weer wat setjes?

No probs

Ja, dat klopt, lekker, toch :D

Weet je wat.........Ik ga dit schema volgen. Meer variatie, MEER volume......hell yeah!
Kijken wat we gainen Sanca!

@sanca
Wat zijn normale stats?

Ik heb nu 170 squat/ 100 bank en 210 deadlift ingevuld. Allemaal iets boven mijn echte max.

Laatst bewerkt:
  • #7.291
Hell yeah!

• #7.292
@sanca
Wat zijn normale stats?

Ik heb nu 170 squat/ 100 bank en 210 deadlift ingevuld. Allemaal iets boven mijn echte max.

:dunno:

Ik heb een beetje gespeeld met de waardes die ik ingaf, een beetje vergeleken en alles wat boven max blijkt het lekkerste te zijn

Cool dan! Maandag start jij ook? Gaat lachen worden. Doen we precies hetzelfde alleen ga ik nog op zaterdag SM-events doen.

• #7.294
Cool dan! Maandag start jij ook? Gaat lachen worden. Doen we precies hetzelfde alleen ga ik nog op zaterdag SM-events doen.

Cool!

Ik ben vandaag gestart...Morgen rusten, zondag de volgende training

Normaal gezien ga ik voorlopig 's donderdags events doen, net een rustdag in mn schema, komt goed uit :D

Volgens mij moet je je huidige 1RM opgeven. Het gekke is alleen dat de setjes er op een gegeven moment wel behoorlijk bovenuit komen ;).

Even wat anders, nog iets van onze vriend Milky gehoord?

• #7.298
Volgens mij moet je je huidige 1RM opgeven. Het gekke is alleen dat de setjes er op een gegeven moment wel behoorlijk bovenuit komen ;).

:dunno:

Als ik mn huidige RM's ingeef zie ik het schema niet echt als een uitdaging...

9 kansen van de 10 ga ik op een paar dagen keihard met mn kop tegen een muur stoten maar overall zie ik het schema zo beter werken, ik kan nog altijd een stapje terugzetten als het te zwaar word :o

Ik merk dat er wel 2 verschillende versies zijn van het schema:
3 dagen in de week
http://www.elitefts.com/documents/Sheiko29.htm
en 4 dagen in de week
[Link niet meer beschikbaar]

Iemand meer uitleg hierover?

:dunno: die van elitefts ken ik niet....

Even wat anders, nog iets van onze vriend Milky gehoord?

Heb hem gisteren nog gesproken, hij is nog altijd even hard aan't knallen
Hij ging proberen dit weekend nog online te komen maar het zal probably pas voor volgende week zijn

• #7.299
Suplemental training

Pullups

bw-12
bw-12
+15-5
+15-5
+25-3
+25-3
+35-1
bw-12

Clean and OH

30-5
50-3
50-3
70-3
70-3
80-2
80-2
90-0 fail @clean

Upright row met legdrive

50-8
50-8
70-5
70-5

Chins

5x bw-8
5x bw-6

Waar fail je met cleanen? Je zou zeggen dat je met een 210(?) DL 90kg makkelijk zou moeten kunnen cleanen...

Terug
Naar boven