XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Je traint met een 30mm stang en kleine schijven? beuh zou beter gaan met iets beter materiaal denkek, deadlift stang ligt vrij laag niet?

Rammstein Live Aus Berlin is bom! :hedbang:

Mooie CG bench btw.

+1

nette training weer

dl ziet er vlotjes uit!

kleine "opmerking" of "hint" ivm de bor's... als je bovenkomt moet je eens je schouderbladen naar elkaar toetrekken met dat gewicht dus... voelt beregoed aan en de dag erna... heerlijke spierpijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.563
gaaf filmpje!
:thumbs:

heb je nou je werkschoenen nog aan of zie ik dat verkeerd?
:p

Thanks!

:roflol: nee joh, dat zie je verkeerd

:roflol:!

Leuk dat je de moeite neemt een uitgebreid filmpje op te nemen. Alijd tof om te zien:D

Schiet me maar aan op msn als ik mijn mening verder moet toelichten:)

Mag al eens af en toe, wou zelf mn techniek ook eens bekijken, dacht gooi het dan ook maar online :D

Komt inorde :)

Rammstein Live Aus Berlin is bom! :hedbang:

Mooie CG bench btw.

:hedbang:

Thanks.

Je traint met een 30mm stang en kleine schijven? beuh zou beter gaan met iets beter materiaal denkek, deadlift stang ligt vrij laag niet?

Ja, met 30mm materiaal, de schijven zijn idd wat kleiner, normaal gezien ga ik 1 dezer dagen een olympische stang halen, wel nog maar met een kleine 160kg aan schijven dan, maarja, het is een begin

Het vervoer is effe een probleem, mn patsergolfje ligt te laag om alles te vervoeren :grumble:

+1

nette training weer

dl ziet er vlotjes uit!

kleine "opmerking" of "hint" ivm de bor's... als je bovenkomt moet je eens je schouderbladen naar elkaar toetrekken met dat gewicht dus... voelt beregoed aan en de dag erna... heerlijke spierpijn

Thanks!

Ja, I know, ik was na die 2x6x90 beter gestopt, zat comlpeet erdoor, rammelde het te fel af op't laatste

ik heb paar dagen terug op bb.com paar interessante trainingstips gezien, en dat was er eentje van...

heb gisteren mijn bor ook zo gedaan (voor eerste keer echt goed op gelet) en hallo kroket! nu voel je echt die lower trapezius :D :D :D

slaapwel makker ;)

• #7.566
:roflol:

Mooi filmpje!

leuk filmpke maat ... ziet er allemaal netjes uit

Hoe hoog ligt die dan met een oly setje en schijfjes van 20kg?

Tof filmpje man! Ik zou het reetstukje van je bankje wat hoger zetten met schuin banken (voelt voor mij beter).
Ook lijkt het me beter om je bankje om te draaien. Zodat je de stang naar achteren terug kunt leggen. Volgens mij komt er zo een ongezonde druk op je schouders te staan met terugleggen.
Hoe heb je die stangen vastgemaakt met dippen (dat ze niet ronddraaien). Ziet er stuk beter uit als me die klote steunen van mij die ik erbij heb. Heb ze denk ik 1x uitgeprobeert.
Mooie techniek op deadliften, en volgens mij sta je er weer een stukkie bruter bij! Keep on pumpin!

Lange deadlift-sessie Sanca. Tof dat je de tijd neemt om die filmpjes te posten, erg leuk om te zien hoe anderen thuis trainen!! Kudo's!

• #7.571

Thanks!

leuk filmpke maat ... ziet er allemaal netjes uit

Hoe hoog ligt die dan met een oly setje en schijfjes van 20kg?

50 en 30mm verschillen een paar cm van hoogte, ik weet niet precies hoeveel

Tof filmpje man! Ik zou het reetstukje van je bankje wat hoger zetten met schuin banken (voelt voor mij beter).
Ook lijkt het me beter om je bankje om te draaien. Zodat je de stang naar achteren terug kunt leggen. Volgens mij komt er zo een ongezonde druk op je schouders te staan met terugleggen.
Hoe heb je die stangen vastgemaakt met dippen (dat ze niet ronddraaien). Ziet er stuk beter uit als me die klote steunen van mij die ik erbij heb. Heb ze denk ik 1x uitgeprobeert.
Mooie techniek op deadliften, en volgens mij sta je er weer een stukkie bruter bij! Keep on pumpin!

Ik heb al geprobeerd om mn bankje omtedraaien maar dat lukt niet door die latpulleyshizzle, het bankje is te groot, het stukje waar ik op zit kan ik niet in hoogte verstellen, het is ook wel best klote om de barbell eruit te nemen, verlies ik imo al onnodig veel energie :(
Die stangen heb ik er gewoon los opgelegd, blijven best goed liggen, die steunen wat er normaal opzitten lijken me best wel k*t ja, soms dip ik gewoon op metsschraagjes, gaat ook best

Thanks, will do!!! :hedbang:

Lange deadlift-sessie Sanca. Tof dat je de tijd neemt om die filmpjes te posten, erg leuk om te zien hoe anderen thuis trainen!! Kudo's!

Thanks!

Kudo's :roflol:

Vandaag het rustdagje toch maar gebruiken en niet naar haefland sport, misschien zaterdag weer events

idd, die armen man...

mooi filmpje sancaman!
als je strax 50mm materiaal heb dan deadlift je meteen 20kg meer!;)
doe zo verder!

Ik heb al geprobeerd om mn bankje omtedraaien maar dat lukt niet door die latpulleyshizzle, het bankje is te groot, het stukje waar ik op zit kan ik niet in hoogte verstellen, het is ook wel best klote om de barbell eruit te nemen, verlies ik imo al onnodig veel energie :(

Moest je maar zoals mij gedaan hebben en die steunen meteen aan de andere kant hangen :D Nu nog veranderen is natuurlijk lastiger :p

Die stangen heb ik er gewoon los opgelegd, blijven best goed liggen, die steunen wat er normaal opzitten lijken me best wel k*t ja, soms dip ik gewoon op metsschraagjes, gaat ook best

misschien helpt het om iets stevigs op de zitplaat te leggen?

schijf is waarschijnlijk te hard en oncomfortabel, maar een 3 tal opgevouwen spijkerbroeken will do the trick?
;)

schijf is waarschijnlijk te hard en oncomfortabel, maar een 3 tal opgevouwen spijkerbroeken will do the trick?
;)

Ik ben nu heel hard aan het proberen dit niet dubbelzinnig op te vatten. :eyebrow:

• #7.578

mooi filmpje sancaman!
als je strax 50mm materiaal heb dan deadlift je meteen 20kg meer!;)
doe zo verder!

Thanks!

Mooi vooruitzicht :D

Niet haten :D

Moest je maar zoals mij gedaan hebben en die steunen meteen aan de andere kant hangen :D Nu nog veranderen is natuurlijk lastiger :p

Hmm, kan ik idd nog wel doen :)

Had jij ook een latpulley? Staat niet in de weg zo?

;)

Thanks for the tip ;)

Ik ben nu heel hard aan het proberen dit niet dubbelzinnig op te vatten. :eyebrow:

:roflol:

Seffes weer squatten en benchen en morgen log, axl, stones en ontmaagding op de yoke :wl:

Succes morgen! Ik ga ook weer events doen. Yoke/farmers/log/viking-press denk ik. Yoke is even wennen hoe je hem in je nek moet leggen. Ik ben low-bar squatten gewend en yoke ligt een stuk hoger in mijn geval anders sleept hij over de grond.
Stones lijkt me ook stoer! Laat even weten hoe het ging!

• #7.580
Succes morgen! Ik ga ook weer events doen. Yoke/farmers/log/viking-press denk ik. Yoke is even wennen hoe je hem in je nek moet leggen. Ik ben low-bar squatten gewend en yoke ligt een stuk hoger in mijn geval anders sleept hij over de grond.
Stones lijkt me ook stoer! Laat even weten hoe het ging!

Thanks!

Die yoke is highbar, moet wel lukken dan :roflol:

Stones gaan de 2de keer zijn, ik kijk er alweer naar uit :D

Stones kun je trouwens ook in de gym trainen, gewoon een sleeve van een 50mm bar draaien, schijven opdoen, rechtop zetten en hoppa, je hebt een mooie stonessimulatie

Terug
Naar boven