AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik vind het ook een vet schema, het enige schema tot nu toe dat ik zo op de voet volg :D

Ik heb het alleen een beetje aangepast met wat rows, chins en mp/pp, dat ontbreekt hier wel een beetje imo

Normaal is vandaag rust en morgen een zware squatdag maar aangezien ik me vandaag lekker voel en enkel vandaag nog een dagje verlof heb denk ik eraan om de trainingsdag naar vandaag te switchen, straks bekijken wat ik doe :o

Klopt. Ik heb zelfs een keer een het dumbbell drukken vervangen door rowen en dat soort meuk. Had namelijk met events wel genoeg gedrukt op de viking press enzo. Je moet je niet TE strak houden aan zo'n schema als het een keer niet uit komt. Ik twijfel ook nog wat ik ga doen vandaag. Ik ben nu vanaf vrijdag wezen trainen met zaterdag events maar eigenlijk voel ik mij vandaag wel goed om weer te rammen. :D

vandaag trainen ;)

Ik vind het ook een vet schema, het enige schema tot nu toe dat ik zo op de voet volg :D

Ik heb het alleen een beetje aangepast met wat rows, chins en mp/pp, dat ontbreekt hier wel een beetje imo

Normaal is vandaag rust en morgen een zware squatdag maar aangezien ik me vandaag lekker voel en enkel vandaag nog een dagje verlof heb denk ik eraan om de trainingsdag naar vandaag te switchen, straks bekijken wat ik doe :o
leuk!

ik heb vanavond mijn squatdagje, fullfront & full........volume!
( ik probeer toch zeker 8 reps te maken met 125)
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.524
Waarm ben ik ook altijd zo ´*%@{# koppig?!

Ik had beter een dag gerust na die DL van gisteren :( :mad:

Squat

105-3
128-3
150-2
150-2 => nauwelijks parallel
160-2 => 1/4de squat, gaat nergens over
130-1
140-1

High boxsquat

150-6
170-3
190-1 geen groove bij 2de rep

Flat bench ging wel weer lekker

54-3
66-3
78-3
78-3
90-2
90-2
90-2
90-2
90-2

Pullover

32-8
32-8
32-8
32-8

Squat

115-3
135-3
=> te gaar

Seated goodmorning

50-10
90-4
110-4 pr
130-4 pr
130-4

Ik snap je frustratie.
Zie rust ook als een onderdeel van trainen.

Begrijp ik het goed dat je bijna aan het eind van je training nog even geprobeerd hebt een goed gevoel over te houden aan de oefening Squat?

Hoop dat dat gelukt is!

En waarom ben je zo koppig Sanca?;)

Groet Friso

Doe je jezelf aan de dag na dl lekker gaan squat(t?)en en gm gaan doen.:hamer:

Die Sheiko is wel een inorme fan van gm's.

:joint:

rook er eentje :D

• #7.528
Ik snap je frustratie.
Zie rust ook als een onderdeel van trainen.

Begrijp ik het goed dat je bijna aan het eind van je training nog even geprobeerd hebt een goed gevoel over te houden aan de oefening Squat?

Hoop dat dat gelukt is!

En waarom ben je zo koppig Sanca?;)

Groet Friso

I know, ik had beter moeten weten, ik dacht k profiteer er nog even van dat ik vandaag niet moet werken, blijkt weer een monsterlogica :rolleyes:

Bij de 2de sessie squat had ik volgens het schema 4x3x162 doen, zat er dus echt niet meer in. De 1ste sessie was normaal 2x3x150, 2x2x172 en 2x1x182 trouwens, maar mn zelfvertrouwen is sinds mn vorige zware squatsessie volledig verdoet door het grandiose idee van me om niet elastische bandages rond mn knieën te wikkelen, liep dus compleet in't 100 :roflol:

Maarja, nu is het wel k*t om me erover te zetten, squats gaan véél te fel geforceerd nu

Tja, waarom...?! :D

• #7.529
Ah joh, dan heb je de volgende keer weer iets te halen :D. Die seated GM's heb ik nooit gedaan, maar 130kg klinkt erg zwaar!! :wl:

Scheiko is gewoon pokke zwaar. Ik vind het persoonlijk met events erbij amper te combineren want mijn rug voel ik nogsteeds en morgen moet ik alweer. Geen zin mijzelf in de vernieling te helpen maar toch wil je doorgaan he!
Ik failde vorige keer op mijn laatste 3 deadlift setjes. 170KG ging niet eens meer omhoog.........hehe

• #7.532
Ah joh, dan heb je de volgende keer weer iets te halen :D. Die seated GM's heb ik nooit gedaan, maar 130kg klinkt erg zwaar!! :wl:

Zo probeer ik het ook te zien :D

Thanks!

Scheiko is gewoon pokke zwaar. Ik vind het persoonlijk met events erbij amper te combineren want mijn rug voel ik nogsteeds en morgen moet ik alweer. Geen zin mijzelf in de vernieling te helpen maar toch wil je doorgaan he!
Ik failde vorige keer op mijn laatste 3 deadlift setjes. 170KG ging niet eens meer omhoog.........hehe

Idd, ik moet af en toe ook eens gewoon vastgebonden worden :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=C9hOjwh78Ao

die eerste squat op je filmje ziet er ongezond uit voor je rug :eek:

• #7.535
Weer wat geleerd toch? ;)

See what happens when you don't stick to the ****ing program?!

j/k ;)

Shit dagen gebeuren. Ge draait deze week nog is een goeie training en ge zit der direct weer boven op se :)

Effe commentaar op uw squattechniek: Ik zie dat je highbar squat. Op zich niks mis mee maar met die gewichten die je pakt gaat je bovenlichaam te fel naar voor buigen terwijl bij highbar squatten het eigenlijk best is dat uw torso volledig recht blijft.

Probeer eens lowbar te squatten? Zo mag je wat voorover leunen tijdens de squat en zo kan je normaal gezien meer squatten. Ikzelf vind ook dat de diepte dan beter zit. Het is effe wennen aan de plaatsing van de stang maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan wil je niet meer terug naar highbar.

Waarm ben ik ook altijd zo ´*%@{# koppig?!

Ik had beter een dag gerust na die DL van gisteren :( :mad:

Squat

105-3
128-3
150-2
150-2 => nauwelijks parallel
160-2 => 1/4de squat, gaat nergens over
130-1
140-1

High boxsquat

150-6
170-3
190-1
geen groove bij 2de rep

Seated goodmorning

50-10
90-4
110-4 pr
130-4 pr
130-4

ik ben heel erg benieuwd hoe jij je squat doet......
???

high box squat is IMO een stuk zwaarder, maar je rept wel 30 kilo MEER??
:rolleyes:

seated GM daarintegen zijn wel weer netjes te noemen: eindcijfer een magere 7
:D:p

Tis sheiko, niet scheiko en waarom verkracht je gans het programma sanca? Dit is echt niet de bedoeling ... Ik vind het zelfs moeilijk om er iets van sheiko in terug te vinden ? :s
ik ben heel erg benieuwd hoe jij je squat doet......
???

high box squat is IMO een stuk zwaarder, maar je rept wel 30 kilo MEER??
:rolleyes:

seated GM daarintegen zijn wel weer netjes te noemen: eindcijfer een magere 7
:D:p
Hoe is high box squat zwaarder dan gewone squat? Je ROM is echt de helft zo klein ofzo ... kip.

Terug
Naar boven