MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Hoe is high box squat zwaarder dan gewone squat? Je ROM is echt de helft zo klein ofzo ... kip.

jouw highbox wellicht?

mijn highbox is maar iets boven parallel; omdat je de spanning van je benen afhaalt tijdens het rechtop zitten vind ik het zwaarder dan normale parallel squat.
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.542
See what happens when you don't stick to the ****ing program?!

j/k ;)

Shit dagen gebeuren. Ge draait deze week nog is een goeie training en ge zit der direct weer boven op se :)

Effe commentaar op uw squattechniek: Ik zie dat je highbar squat. Op zich niks mis mee maar met die gewichten die je pakt gaat je bovenlichaam te fel naar voor buigen terwijl bij highbar squatten het eigenlijk best is dat uw torso volledig recht blijft.

Probeer eens lowbar te squatten? Zo mag je wat voorover leunen tijdens de squat en zo kan je normaal gezien meer squatten. Ikzelf vind ook dat de diepte dan beter zit. Het is effe wennen aan de plaatsing van de stang maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan wil je niet meer terug naar highbar.

Thanks pie, komt wel weer goed ;)

Ik moet eens wat meer werk maken van die lowbar dan, ik dacht dat lowbar gewoon onder de traps was :o

ik ben heel erg benieuwd hoe jij je squat doet......
???

high box squat is IMO een stuk zwaarder, maar je rept wel 30 kilo MEER??
:rolleyes:

seated GM daarintegen zijn wel weer netjes te noemen: eindcijfer een magere 7
:D:p

???

Staan toch allebei op het filmpje :rolleyes:

Tis sheiko, niet scheiko en waarom verkracht je gans het programma sanca? Dit is echt niet de bedoeling ... Ik vind het zelfs moeilijk om er iets van sheiko in terug te vinden ? :s

Hoe is high box squat zwaarder dan gewone squat? Je ROM is echt de helft zo klein ofzo ... kip.

Het schema viel gisteren idd een beetje dooreen, wilde niet zo lukken en omdat ik baalde van mn squat heb ik de boxsquat erbij gedaan, beetje ego strelen, jwt :D

Pullover heb ik ipv presses/flyes gedaan om de zaak nog eens goed te rekken

Voor de rest heb ik me het hele programa gewoon aan de opgegeven reps en sets gehouden met als uitzondering een beetje rug en schouders erbij :o

jouw highbox wellicht?

mijn highbox is maar iets boven parallel; omdat je de spanning van je benen afhaalt tijdens het rechtop zitten vind ik het zwaarder dan normale parallel squat.
;)

Mijn highbox is ook gewoon een bench, stukje boven parallel maar ik vind het toch echt wel stukken makkelijker dan een regular squat

Sancaman je moest ook meedoen aan de contest man :(

• #7.544
  • #7.545
Sheiko Week 3 Dag 4

Incline bench

50-12
85-3
85-3 => 3de rep arch :grumble:
80-3
80-3
80-3

Close grip bench

80-3
90-3
100-2 pr monsterarch but who gives a %*"# :D
90-5 + 1 in princiepe pr

Weighted dips

bw-8
+20-4
+20-4
+20-4
+20-4
+20-4

Deadlift

105-3
128-3
128-3
150-3
150-3
162-3
162-2 pron. + 1 mix grip
162-3 pronated, eigenlijk 3 singles achtereen
162-3 => hookgrip
162-3

Bentover barbelrow

90-6
90-6
100-6
110-6
110-8 + 90-6

Hanging legraise

4x8

Pfff, youtube neemt zn tijd weer :mad:

Pittig volume kerel, lekker getraind zo te zien.

Je bent ook verstandig geweest, toch een beetje de koppigheid laten varen vandaag;)

Wat ik me afvraag, doe je die Weighted dips voor je borst of triceps?

Succes verder!

• #7.547
Pittig volume kerel, lekker getraind zo te zien.

Je bent ook verstandig geweest, toch een beetje de koppigheid laten varen vandaag;)

Wat ik me afvraag, doe je die Weighted dips voor je borst of triceps?

Succes verder!

Ja, op't laaste moment toch maar niet te koppig geweest ;)

Voor beiden :P maar ik voel ze doorgaans wel het meeste in mn triceps

Thanks!

Netjes weer sanca!

jouw highbox wellicht?

;)

Vind ik toch ook vreemd hoor ; het is de bedoeling dat je de spanning behoudt en niet loslaat !

Tags :
bad to, the bone

:roflol: true, goed bezig man! jammergenoeg trouwens :( zie je te weinig in GH! straks moet ik mn sig nog gaan veranderen na 2 jaar!

• #7.552
Tags :
bad to, the bone

:roflol: true, goed bezig man! jammergenoeg trouwens :( zie je te weinig in GH! straks moet ik mn sig nog gaan veranderen na 2 jaar!

Ja, het spammen is er een beetje uit, ik volg nog veel logjes en daar kruipt al (te)veel tijd in :(

Die sig moet je houden man! :mad: :D

Heel vet filmpje, of eigenlijk film! Ook eindelijk is goede kwaliteit:roflol::D

Je krijgt weer karma terug, wanneer ik kan geven;)

• #7.554
gaaf filmpje!
:thumbs:

heb je nou je werkschoenen nog aan of zie ik dat verkeerd?
:p

Rammstein Live Aus Berlin is bom! :hedbang:

Mooie CG bench btw.

Terug
Naar boven