Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.201

Thanks!

Goeie rackpulls!:thumbs:

En wat een geil filmpje Herkuul!:eek:

Thanks! :cool:

Yep, dat is echt wel een van de betere filmpjes :D

Zijn die 1 arm db presses strict? In dat geval respect!

:roflol: I wish :roflol: (Heb je mn sms nog ontvangen? Gaat me niet lukken morgen, als ik vlgnd week niet moet werken probeer ik in de week te gaan)

Filmpje van daarstraks

http://www.youtube.com/watch?v=oj8om85M5fw

80-1 strict press pr
85-1
90-1
95-1 clean pr
42kg dumbbell

niet een beetje koud he :D
Nette training...doe je het niet na

nice training, eu en met isolatie bespaar je veel geld en je kan er subsidies voor krijgen ;)

by the way, hoeveel heeft je dat gekost al die gewichten bij je thuis?

• #8.205
niet een beetje koud he :D
Nette training...doe je het niet na

Best wel aardig koud ja :D

Thanks!

nice training, eu en met isolatie bespaar je veel geld en je kan er subsidies voor krijgen ;)

Thanks, bwoa ja, heb er al aan gedacht om de boel te isoleren, maar is best nog te doen zo hoor ;)

by the way, hoeveel heeft je dat gekost al die gewichten bij je thuis?

pfff, kan er niet echt een prijs op plakken, heb alles beetje per beetje gekocht, zitten mooie koopjes tussen

Pas nog 130kg 50mm plates bijgehaald (90euro) nu heb ik een goeie 370kg aan 50mm en een kleine 300kg aan 30mm liggen, kan wel effe verder zo :D

Haha in een onverwarmde, ongeisoleerde zolder trainen als het -17 graden buiten is. Hardcore! ;)

Wel ff tip op je clean techniek. Je maakt er teveel een upright row vanaf de vloer van. Probeer de lift in twee delen uit te voeren: Eerst het deadliften tot heuphoogte en dan explosief shruggen en eronderin duiken.

Ge gaat goed vooruit kerel!

Ik heb uw sms ontvangen btw. Ik heb helemaal geen vervoer morgen dus ik kan dan ook niet gaan. Spijtig mja.... volgende week komen eindexamens eraan dus ik weet niet of ik aanwezig kan zijn. Ik zal proberen.

• #8.207
Haha in een onverwarmde, ongeisoleerde zolder trainen als het -17 graden buiten is. Hardcore! ;)

Wel ff tip op je clean techniek. Je maakt er teveel een upright row vanaf de vloer van. Probeer de lift in twee delen uit te voeren: Eerst het deadliften tot heuphoogte en dan explosief shruggen en eronderin duiken.

Ge gaat goed vooruit kerel!

Ik heb uw sms ontvangen btw. Ik heb helemaal geen vervoer morgen dus ik kan dan ook niet gaan. Spijtig mja.... volgende week komen eindexamens eraan dus ik weet niet of ik aanwezig kan zijn. Ik zal proberen.

Hehehe, even hardcore als bij Jules zn thuis :D

Ja, ik weet het, die clean techniek wil er niet echt inkomen, maar ben al zat blij dat ik 'em toch omhoog krijg, hihi, al vrees ik wel dat ik voor zwaardere loads een betere techniek nodig heb, al heb ik al velen op dezelfde manier zien cleanen als mij...

Sorry, gisteren kon ik echt niet, had nog een verjaardagsfeestje bij mn schoonouders, misschien dat ik morgen ga... ;)

Potverdomme, nu zit ik weer lekker in de bulk, ben ik op een week tijd weer van 93,5 naar 91,5 gegaan, ik snap het niet meer :roflol: Ik had mn zinnen gezet om een 1a2kg per maand te gainen, is normaal toch te doen imo :(

Bruut filmpje man!

suc6 met je bulk.

Paar eetl. olijfolie/lijnzaadolie toevoegen:thumbs:
1 eetl. is 118 kcal.:D

• #8.210
neemt het ook in de spiegel af?

• #8.212
Heb ik nu ook :D Woog netjes 95 en nu weer 93.5-94 terwijl ik toch wel goed dooreet.

• #8.214
Niet zo zorgen maken om bw joh ;)

Gaat prima zo toch?

• #8.216
  • #8.217
Leg extensions

40-20
50-20
50-20

Frontsquat

70-3
80-3
90-3
95-3
105-2
110-2
115-1
120-1

Pin goodmorning cm boven navel

80-5
100-5
120-5
140-5
160-5
180-2
190-1
205-1 pr

Filmpje volgt

Epic selfownage door in't begin van de training van de trappen te donderen met 2x20kg plates in mn handen, resultaat: dikke elleboog en knie, maar ik overleef het wel, a.u.b geen spam hierover ;)

Ik ben benieuwd naar die goodmorning vid!

Wat is uw PR op frontsquat trouwens?

• #8.219
  • #8.220
Terug
Naar boven