AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Frontsquats vind ik erg sterk Sanca. Ik heb daar best veel moeite mee, maar het begint nu wel wat te wennen. 115kg vind ik een hoop man :thumbup:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.183
oh daarmee :D...ben meer BB :)

Hey sancaman, de wintercompetitie van aanstaande zondag is verplaatst naar volgende week zondag. Doen we dan bij Maurice Hellenbrand in de loods. Hij heeft dit weekend geen tijd en om met dit weer yoke timbers etc buiten te doen zie ik niet zitten.
Geef jij het ff door aan tito. Nja hij zal hier ook wel lezen dus dat komt wel goed. Grtzz Jules

• #8.188
Hey sancaman, de wintercompetitie van aanstaande zondag is verplaatst naar volgende week zondag. Doen we dan bij Maurice Hellenbrand in de loods. Hij heeft dit weekend geen tijd en om met dit weer yoke timbers etc buiten te doen zie ik niet zitten.
Geef jij het ff door aan tito. Nja hij zal hier ook wel lezen dus dat komt wel goed. Grtzz Jules

Jammer, ik keek er alweer naar uit, maarja, begrijpelijk met zo'n weer, ik zal het doorgeven ;)

Niet meer nodig :D

• #8.190
sterk man die squat + front!

• #8.192
Nou, die front squats zou ik ook wel willen ;)

• #8.195
Nou, die front squats zou ik ook wel willen ;)

Thanks!

Toen ik nog muaythai deed gingen de squats 1000x beter, denk dat ik dringend weer wat leniger moet worden, ik blijf zo stijf als een hark de laatste tijd :mad:

wist niet wat rack pull was :o (soort deadlift net onder kniehoogte)
even gegoogeld leuk filmpje tegengekomen :D

http://www.youtube.com/watch?v=Jc7Wgrdh3MA

Idd leuk filmpje! :D

Dat verzacht de pijn een beetje... ik ben echt aan't balen dat ik weer geen events kan doen ofwel moet ik morgen ontiegelijk vroeg vertrekken en kan ik maar tot middag blijven, zie ik niet zo zitten :( word hoog tijd dat ik eens zelf een log ed hier thuis heb

Thanks!

Toen ik nog muaythai deed gingen de squats 1000x beter, denk dat ik dringend weer wat leniger moet worden, ik blijf zo stijf als een hark de laatste tijd :mad:

Ik ben ook van plan wat stretching in te voeren op cardio dagen ofzo.
Geraak amper nog met mijn vingertoppen aan mijn tenen tegenwoordig :p

• #8.197
Weinig tijd, korte training wel ubertevreden!

Sitting dumbbellpress op bankje, zonder steun

20-10
20-10
20-8 => hahaha

Clean and press elke rep clean

50-5
60-5
70-5 strict pr
80-1 strict pr
80-1 strict
85-1 pushpress, strict tot net boven hoofd
90-1
95-1 clean pr
100-0 brutal fail @clean

One armed dumbbellpress voorslaan met 1 hand

42-4 (R4 + L4)
42-4
42-4
42-4

filmpjes volgen later

Nice pressing!

Goeie rackpulls!:thumbs:

En wat een geil filmpje Herkuul!:eek:

Zijn die 1 arm db presses strict? In dat geval respect!

Terug
Naar boven