XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Potverdomme, sinds gisterenavond heb ik vage steken/krampen in mn buik/maag, ik hoop dat dit geen voorbode van buikgriep ofzo is :( :mad:

(nee, niet aan de drank gehangen)
Ik heb laatst buikgriep gehad, betekend 5x je bed uit per nacht voor spuitpoep en overgeven, mooi vooruitzicht :rolleyes: Vooral als je zoveel eet als wij :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.162
Ik weiger ziek te worden :mad: :mad: :mad:

Vertik het gewoon idd :P En neem wat extra vitamine C, pers sinaasappels, eet banaantje enzo, jwt

• #8.166
Hoe ziet de schade bij u uit trouwens? Ik heb twee dikke schaafwonden met korst op men voorarmen en twee blauw plekken op mijn binnendijen, erectors en abs zijn nog altijd zo verrot als iets. Ik ga verbaasd zijn als ik nog 1 fatsoenlijke gym-training erin ga krijge deze week :D

• #8.168
Hoe ziet de schade bij u uit trouwens? Ik heb twee dikke schaafwonden met korst op men voorarmen en twee blauw plekken op mijn binnendijen, erectors en abs zijn nog altijd zo verrot als iets. Ik ga verbaasd zijn als ik nog 1 fatsoenlijke gym-training erin ga krijge deze week :D

Hehe, welcome to strongman :D

Mn armen zijn snel herstelt geweest, alleen zaterdag een beetje rood, zondag zag je niets meer, als je een paar x stones gedaan hebt word het wel minder

Op mn linker binnendij heb ik een hennig grote blauwe plek :D

• #8.169
Close grip bench

60-12
75-10
85-6
90-4
90-4
90-4
95-1
100-1
105-1 pr
100-2

Chain suspended savickas press

45-6
55-6
65-3
70-1
60-5
65-3
65-3
65-3
65-2

Sitting overhead lockout op bankje, vanaf voorhoofd

65-5
75-5
80-3
85-1
90-1
80-3
82-3
82-3

Hammergrip dumbbell floorpress

42-3 pr
42-3
42-3
42-3
42-3
20-20

ken alleen de eerste oefening :D en die is netjes.

Nette Close grip zeg!!

En hoe bevalt die Savickas Press?

Goed bezig kerel:thumbs:

Damn, lekker getraind weeral.

netjes sanca!!

• #8.174
ken alleen de eerste oefening :D en die is netjes.

Nette Close grip zeg!!

En hoe bevalt die Savickas Press?

Goed bezig kerel:thumbs:

Thanks! Ging echt easy vandaag, denk dat het closegrippen met chains er misschien voor iets tussenzit :cool:

Die savickas bevalt me echt lekker, had ik niet gedacht, al viel ie vandaag wel zwaar na die cgbp

Ik doe mn best ;)

Edit: @insideout en iron devoted, thanks!!!

• #8.175
Leg extensions

40-15
60-15
75-10
75-10

Frontsquat

60-5
70-5
80-5
90-5
100-1
105-1
110-1
115-1

Squat

120-3
130-3
130-3
130-3
130-3

Rackpull paar cm boven de knie

100-6
140-6
175-6 (4 pronated +2 mixed grip)
220-6 mixed grip
235-6
250-8 pr (straps)

Romanian deadlift supinated

60-15
80-15

Gaat goed sanca

bro RDL :hedbang: ook filmpje van?

is die rackpul voor stootkracht van neuqen fozo :roflol: ff serieus, lijkt vrij simpel omdat het gewicht al vrij hoog eindigt..

• #8.178

Op de backsquats na wel ja ;)

bro RDL :hedbang: ook filmpje van?

is die rackpul voor stootkracht van neuqen fozo :roflol: ff serieus, lijkt vrij simpel omdat het gewicht al vrij hoog eindigt..

Nope, geen filmpje, filmen vraagt toch altijd weer wat concentratie verlies imo, film dus niet alles, ik vind 'em by the way verre van bruut, was meer om de boel te stretchen :roflol:

Ja, voor in bed :D

Is idd een korte ROM, probeer het maar eens zou ik zeggen, is lekkere carryover voor je lockout bij DL en als je doorgaat met strongman zul je wel vaker vanaf kniehoogte moeten liften

ben geen strongman :D Idd 80 is om te stretchen ;)

zal het wel eens proberen die rack pull.....moet dan wel enigsins improviseren maar dat gaat wel lukken. Btw toen gister mn RDL failde op 160 heb ik wel 1x rackpull gedaan :P kon m wel 1 keer locken maar eenmaal met de bb onder mn knie kreeg ik m niet meer omhoog :D

• #8.180
Owja, is waar, ik verwarde je even met Kane...my bad ;)

Terug
Naar boven