MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

had het tegen sanca ;) maar dat weet ik dat ook weer

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.284
Hehehe :D

ATM Elite whey protein isolate, MHP up your mass massgainer, supercharge en green magnitude, ik wou volgende week ook weer met M-stack beginnen :)

Thanks Dude!!!

Ah joh al die gekke supplementen heb jij toch niet nodig?

Succes met de wedstrijd(en)!

sanca zei:
I luv it

Gisteren had ik normaal OH willen trainen, maar ik voelde me nog zo verrot dat ik besloten heb, totaal tegen mn gewoonte, een extra rustdag intelassen, ome sanca word oud vrees ik

Vandaag was sowieso als rustdag gepland, denk dat ik gewoon niks doe ofwel een rustige hersteltraining maar denk dat ik eerder mn energie ga sparen voor de Haefland wintercompetitie morgen, ik zal het gaan nodig hebben, op het menu, log, medley (timberwalk, duckwalk, yoke raise), one handed thomas inch (60mm handlle)dumbbellpress, medley (sledpull en loadrace), stones

Nice :D

Normaal gezien kom ik ook. Ze doen hier wat moeilijk omdat het dinsdag eindexamens zijn maar **** it.... ik ben al een hele week gelijk ne kluizenaar aant leven. Die paar uurkes op ne zondag moeten kunnen :D

• #8.287
Ah joh al die gekke supplementen heb jij toch niet nodig?

Succes met de wedstrijd(en)!

Ik denk wel dat ze een meerwaarde bieden ;)

Thanks!!!

Nice :D

Normaal gezien kom ik ook. Ze doen hier wat moeilijk omdat het dinsdag eindexamens zijn maar **** it.... ik ben al een hele week gelijk ne kluizenaar aant leven. Die paar uurkes op ne zondag moeten kunnen :D

Nice :D Laat me op tijd weten moest je niet meegaan, anders om 10u30 bij mn thuis

Zie net in je quote dat ik een fout had getypt, moet natuurlijk yokerace zijn ;)

• #8.288
Haeflandsport wintercompetitie Brunssum

Opwarmen....

IFSA Loglift max. op 3 beurten

85-0 wtf?!
85-1
90-0 net boven de kop, fail op lockout

Medley: timbers 110kg + duckwalk 160kg + yoke 280kg alles 20m. max. 2 minuten tijd

De timbers gingen echt lekker, mooie snelheid, duckwalk ging lastig, paar x moeten neerzetten kwam de hele tijd tegen mn lompe dikke benen, yoke maar 0,5m kunnen lopen, times up

Medley: sledpull 200kg 20m + biervat 70kg en 83kg en as 110kg 10m laden op vrachtwagen 1,40m hoog

De sledpull en biervaten had ik op 1,24min., as is gewoon een k*tding, kreeg ik niet geladen

Was opzich voor mij een redelijke goede prestatie al ben ik zwaar teleurgesteld in de log en het feit dat ik de medleys niet vol kreeg, zat effe zelfs in een dipje omdat ik er meer van verwacht had, maar nu ben ik eens zo fel gemotiveerd om nog harder mn best te doen en ermee doortegaan!

Laatst bewerkt:
goed gedaan hoor sancaman

• #8.290
Thanks Max, ik heb mn best gedaan :) moet zeggen dat het toch net iets zwaarder was dan ik had verwacht, alles appart is nog wel te doen maar in een medley word het echt wel killing

Ik denk by the way dat ik nu in de 1ste plaats frequenter moet gaan trainen op OH en ergens een vorm van medley die ik hier thuis kan doen, ik begin harder en harder te balen dat ik hier geen SM spullen heb, moet er eens werk van maken :grumble:

Thanks Max, ik heb mn best gedaan :) moet zeggen dat het toch net iets zwaarder was dan ik had verwacht, alles appart is nog wel te doen maar in een medley word het echt wel killing

Ik denk by the way dat ik nu in de 1ste plaats frequenter moet gaan trainen op OH en ergens een vorm van medley die ik hier thuis kan doen, ik begin harder en harder te balen dat ik hier geen SM spullen heb, moet er eens werk van maken :grumble:

Zullen we samen eens moeten knutselen hé, Sanca? :D
OH kan je toch doen in je powerrack? Is het met de medley vooral een probleem met de conditie/uithouding?

• #8.292
Zullen we samen eens moeten knutselen hé, Sanca? :D
OH kan je toch doen in je powerrack? Is het met de medley vooral een probleem met de conditie/uithouding?

Knutselen? Sounds great! :D

Yep, OH kan ik hier gewoon doen, maar was aan't denken om hem vaker te doen, 3x per week ofzo, OH moet echt beter....

Medley is idd het probleem dat het echt zwaar is op de uithouding en zou ik meer willen doen

Medley is idd meer het probleem, is echt zwaar op de uithouding en zou ik meer willen doen

Misschien je conditie proberen wat op te schroeven door af en toe eens een keertje te gaan lopen ofzo? Misschien dat zo'n medley dan ook beter lukt ??? Maar ik denk dat ik je reactie al weet :D --> :fu: cardio :flipoff:

• #8.295
Haeflandsport wintercompetitie Brunssum

Opwarmen....

IFSA Loglift max. op 3 beurten

85-0 wtf?!
85-1
90-0 net boven de kop, fail op lockout

Medley: timbers 110kg + duckwalk 160kg + yoke 280kg alles 20m. max. 2 minuten tijd

De timbers gingen echt lekker, mooie snelheid, duckwalk ging lastig, paar x moeten neerzetten kwam de hele tijd tegen mn lompe dikke benen, yoke maar 0,5m kunnen lopen, times up

Medley: sledpull 200kg 20m + biervat 70kg en 83kg en as 110kg 10m laden op vrachtwagen 1,40m hoog

De sledpull en biervaten had ik op 1,24min., as is gewoon een k*tding, kreeg ik niet geladen

Was opzich voor mij een redelijke goede prestatie al ben ik zwaar teleurgesteld in de log en het feit dat ik de medleys niet vol kreeg, zat effe zelfs in een dipje omdat ik er meer van verwacht had, maar nu ben ik eens zo fel gemotiveerd om nog harder mn best te doen en ermee doortegaan!

goede prestatie voor een lichtgewicht als jij!(vergeleken bij de zware jongens)
:thumbs:

hier nog wat motivatie filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=YEfqYRVeH2g

http://www.youtube.com/watch?v=OZc6J89b1-E

http://www.youtube.com/watch?v=cQUqukVDfJA

Wat is je max MP en Push Press dan?

• #8.298
  • #8.299
Sitting dumbbellpress zonder rugleuning

12-15