AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.301
Er is nog altijd werk aan uw cleantechniek. maar uw presses maken heel goede progressie kerel! Straks ga ik nog vies moeite moeten doen om u voor te blijven nondedju :mad: ;)

Blijven knallen nu en maak dat ik gene depressieve sanca meer zie he!

• #8.303

Zeer netjes die strict presses Sanca! Alleen lijkt het 3e setje een stuk makkelijk te gaan als de setjes daarvoor. Toch nog techniek aanscherpen?

db floorpress ziet er wel stevig uit.....disturbed :hedbang:

Goede muziek luister je altijd kerel.

• #8.307
Zeer netjes die strict presses Sanca! Alleen lijkt het 3e setje een stuk makkelijk te gaan als de setjes daarvoor. Toch nog techniek aanscherpen?

Thanks!

Techniek mag natuurlijk altijd aangescherpt worden, 1ste setje gisteren voelde zwaar, 2de setje ging beter maar toen werd ik onderbroken en het 3de setje ging super! Ik ben blij dat mn presses eindelijk de goede kant op gaan

db floorpress ziet er wel stevig uit.....disturbed :hedbang:

Thanks! :hedbang:

Goede muziek luister je altijd kerel.

:cool:

Na 5 minuutjes slijpwerk ben ik nu in het bezit van mn eigen fatbar/axle en heb een bevestiging gehad van Jimmy ivm de voorronde van SM België, I'm in :D

• #8.309

:roflol: Stelt totaal niets voor hoor maar ik zal er snel 1tje gaan maken ;)

Plan is nu ook om dit weekend bij een brouwer te gaan informeren ivm kegs en eens zien of ik een sled kan maken van een kruiwagenbak, moet wel lukken, eind deze maand krijg ik timbers van Insideout en als ik dan nog ergens een log, vind ben ik een gelukkig man ( duckwalk, rolling thunder, yoke en stones erbij zou natuurlijk helemaal super zijn) :D

Een band is normaal geen probleem om te regelen maar het probleem is dat ik op mn oprit kiezel heb liggen en in mn tuin gras.... Is het te doen om een zware tire te flippen op het gras of is het, zoals ik denk, best wel gevaarlijk?!

Damn straks ga je nog een serieuze event materiaal collectie hebben :D

Ik wil ook wel wat kegs halen. Kan ik anders meegaan? Ik heb een camionette dus ik denk dat dat makkelijker zal zijn voor het vervoer van de kegs..

Die tireflips zou ik inderdaad niet doen op gras neen...

• #8.311
2qjgg07.jpg

hsn89c.jpg

Met een stukje dat over wass heb ik het pvc buisje dat ik voor mn fat dumbbell gebruikte ook vervangen door een ijzeren

Laatst bewerkt:
Nice Sanca! Ik kom zeker supporteren :D

Zelf heb ik al verschillende keren tire flip gedaan op het gras, was geen probleem. Als het gras een beetje nat ligt kan het wel lastiger worden lijkt me.
Op kiezels lijkt me pijnlijk :p

• #8.313
Damn straks ga je nog een serieuze event materiaal collectie hebben :D

Ik wil ook wel wat kegs halen. Kan ik anders meegaan? Ik heb een camionette dus ik denk dat dat makkelijker zal zijn voor het vervoer van de kegs..

Die tireflips zou ik inderdaad niet doen op gras neen...

Dat is de bedoeling :D

Jazeker, kom maar mee, ik dacht van zaterdag te gaan

Sucks en hier op straat zie ik het me ook niet doen, op een minuutje wandelen van hier is wel een leuke verkaveling, mja, krijgdie band maar eens telkens daar

• #8.314
Nice Sanca! Ik kom zeker supporteren :D

Zelf heb ik al verschillende keren tire flip gedaan op het gras, was geen probleem. Als het gras een beetje nat ligt kan het wel lastiger worden lijkt me.
Op kiezels lijkt me pijnlijk :p

Ik zal de steun nodig hebben, ik zie net dat Jimmy de duckwalk en tireflip verzwaard heeft :eek: :grumble: :D

Hoe zwaar is die band van je ongeveer?

Goed dat je meedoet aan de voorrondes :) Is goeie ervaring

• #8.316
haha, mooie creatie, Just like in the old days :D Gaat dat niet wat glad zijn als het niet gekarteld is?

Voor mij is zaterdag goed. Als we toch bezig zijn kunnen we misschien ook gelijk ergens gaan informeren voor een band? Ik kan dat ook alleen maar in mijn tuin achter doen. Maar als het blijkbaar toch te doen is op gras...

Ik zal de steun nodig hebben, ik zie net dat Jimmy de duckwalk en tireflip verzwaard heeft :eek: :grumble: :D

Hoe zwaar is die band van je ongeveer?

"slechts" 220kg :( Of het met een zwaardere band gevaarlijker is weet ik dus niet. Ik wil em binnenkort verzwaren (autobanden inproppen).

• #8.319
haha, mooie creatie, Just like in the old days :D Gaat dat niet wat glad zijn als het niet gekarteld is?

Voor mij is zaterdag goed. Als we toch bezig zijn kunnen we misschien ook gelijk ergens gaan informeren voor een band? Ik kan dat ook alleen maar in mijn tuin achter doen. Maar als het blijkbaar toch te doen is op gras...

Oldschool shizzle owns all the way :D Hoe gladder, hoe moeilijker, hoe beter

Hehehe, jij bent precies ook aardig gebeten door het virus :D die band zal zoeken worden hoor, gaat niet zo op 1,2,3, al heb ik bij een bandenzaak bij ons in de buurt al aardig grote banden zien liggen, geen idee wat ze wegen en of ze voor niks zijn, als het gebruikte zijn, zijn ze normaal blij als ze er zo vanaf raken.
Anders word het informeren bij boeren maar daar heb ik zaterdag geen tijd voor

"slechts" 220kg :( Of het met een zwaardere band gevaarlijker is weet ik dus niet. Ik wil em binnenkort verzwaren (autobanden inproppen).

220 is toch al nice, zou al blij zijn als ik zo eentje had

Cool, dan kun jij testen of het veilig is of niet :evil:

Iets zwaarder was nog leuker geweest, maar het is best moeilijk om een echt zware band te vinden.. Ik was al blij dat ik iets boven de 200kg vond :)
Ik weet niet of ik aan genoeg autobanden geraak voor jij aan je traktorband geraakt, dus je zal het zelf moeten testen :p
Ik hoop alleszins dat je niet te erg aan een mooi glad grasoppervlak gehecht bent, want dat gaat er aan :D

Terug
Naar boven