XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

K, allemaal goed voor mij sanca. Laat me maar weten hoe laat.

Mooi filmpje, staartmans :D :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.323
Iets zwaarder was nog leuker geweest, maar het is best moeilijk om een echt zware band te vinden.. Ik was al blij dat ik iets boven de 200kg vond :)
Ik weet niet of ik aan genoeg autobanden geraak voor jij aan je traktorband geraakt, dus je zal het zelf moeten testen :p
Ik hoop alleszins dat je niet te erg aan een mooi glad grasoppervlak gehecht bent, want dat gaat er aan :D

Zal afwachten worden...

Mooi? Glad? Couldn't care less :D

K, allemaal goed voor mij sanca. Laat me maar weten hoe laat.

We zullen het straks of morgen effe op msn bespreken ;)

Thanks staartje :D :cool:

Ja, ja, er is ook weer getraind vandaag

Frontsquat

20-10
40-10
60-10
70-8
80-6
70-8

High boxsquat

110-3
130-3
150-3
160-3
170-1 wtf?
180-1 => heavy, benen zijn ubergaar haha

Axle squat lockout onderkant borst

190-3
210-3
230-3
250-3
270-3

Stifflegged axle deadlift

80-5
90-5
100-3
100-3 => damn wat is die bar glad, killing voor grip

Hoe ziet je weekverdeling er nu een beetje uit Sanca?

Ben benieuwd hoe vaak jij squat en deadlift, mooie training weer!

• #8.325
Hoe ziet je weekverdeling er nu een beetje uit Sanca?

Ben benieuwd hoe vaak jij squat en deadlift, mooie training weer!

Momenteel weer een beetje rommelig :D Ik ga een tijdje ub/lb doen waar ik trainingen voor ub onderverdeel in back/presses, OH, arms/grip,
lb een tijdje de nadruk op frontsquats, DL wissel ik af met andere oef. zoals GM's, pulltrough, rackpull,
Oefeningen bezie ik eigenlijk van dag tot dag maar probeer er toch enige regelmaat intehouden.

Seffes een bezoekje brengen aan de amerikaanse stock, weer 2 chains bij kopen dan heb ik 4 chains met een totaal gewicht van 32kg, kan ik weer even verder :) maar in de eerste plaats ga ik kijken voor een bout met een oog aan en een stevige koord dan ga ik eens kijken of ik hier een sled kan maken van een kruiwagenbak :D

Laatst bewerkt:
Dat oog is niet moeilijk te vinden, kan je zo bij de bouw markt kopen.

Waar bestel je die chains? Gebruik je die chains vooral voor verzwaarde chins of als geleiders bij press (zag ik in je filmpje)?

• #8.327
Dat oog is niet moeilijk te vinden, kan je zo bij de bouw markt kopen.

Waar bestel je die chains? Gebruik je die chains vooral voor verzwaarde chins of als geleiders bij press (zag ik in je filmpje)?

Idd, het oog heb ik net graties gekregen in een bouwplaats hier :D

Die chains haal ik in de legerstock, de dikste schakels wegen daar 8kg per 4meter, ik doe ze dan dubbel om te squatten en 2-dubbel om te benchen en natuurlijk voor de savickas press zoals in't filmpje

Chains ga ik vandaag niet meer kopen, heb nu toch alles om de sled te maken, ben wel nog gaan kijken voor biervaten, kan ik morgen gaan halen :) en voor tires, dat word iets moeilijker maar ik heb nog 2 adresjes gekregen waar ik kans heb om ze te vinden

Je kan voor een band ook altijd op 2dehands sites een advertentie maken dat je gratis een band wilt komen halen, binnen de dag hebben 10 boeren je een mail gestuurd :) Wel duidelijk het gewicht navragen.. Ik had hetzelfde gedaan en duidelijk gezegd dat ik er eentje van meer dan 200kg wou. Enkele mensen contacteerden me en gaven adres door. Als ik dan nog eens vroeg naar het gewicht kwamen ze af met "goh ik denk 50kg ofzo"...

• #8.329
Je kan voor een band ook altijd op 2dehands sites een advertentie maken dat je gratis een band wilt komen halen, binnen de dag hebben 10 boeren je een mail gestuurd :) Wel duidelijk het gewicht navragen.. Ik had hetzelfde gedaan en duidelijk gezegd dat ik er eentje van meer dan 200kg wou. Enkele mensen contacteerden me en gaven adres door. Als ik dan nog eens vroeg naar het gewicht kwamen ze af met "goh ik denk 50kg ofzo"...

Het kost voor een bandenhandelaar +-20euro om van zo een band af te raken, eigenlijk zouden we geld moeten vragen om er een paar mee te nemen :D

nette squat sessie gisteren bro!

waarom gebruik je die chains eigenlijk bij de bench, geeft dit meer stabiliteit ofzo? :)

waarom gebruik je die chains eigenlijk bij de bench, geeft dit meer stabiliteit ofzo? :)
Nee, meer gewicht bovenin. Net als bij bands alleen wordt de kracht bij bands exponentieel hoger en bij chains geleidelijk.

• #8.333

Nee, meer gewicht bovenin. Net als bij bands alleen wordt de kracht bij bands exponentieel hoger en bij chains geleidelijk.

Chains zijn the shizzle, blingbling, jwtz

http://eu.goodyear.com/be_nl/tires/farm/
(zijn helaas wel nieuwe, maar dan heb je ook genoeg keuze!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grapjas :roflol:

Mn sled is af :D

2zszfj5.jpg

ameghv.jpg

Ik heb nu aan elke kant een oog waar ik het touw aan kan bevestigen, ik heb maar een smal paadje ter beschikking waarop ik niet kan draaien en op deze manier gaat het perfect. Ik heb hem al getest met 8x20kg+ (wogen +-20, zijn nat) zandzakjes, loopt prima maar de combinatie van regen en natte bladeren hebben belet dat ik er tegoei mee kon spelen maar ik ga er zeker en vast nog veel plezier mee hebben :D

Haha, het hardcore selfmade materiaal blijft maar komen :D

veel plezier dermee ;)

Roestig bakje :D
Maar ziet er wel goed gerief uit :)

lol, nice sledje!

• #8.340
Haha, het hardcore selfmade materiaal blijft maar komen :D

veel plezier dermee ;)

Roestig bakje :D
Maar ziet er wel goed gerief uit :)

It may be rusty bit it does the trick :D

Thanks!

Is je echte naam gekke henkie? Weet je hoeveel zo'n nieuwe band kost..

Idd :roflol:

aah ok :) hoe hoger je pusht des te zwaarder word het eigenlijk.

Yep ;)

Terug
Naar boven