Tito
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets zwaarder was nog leuker geweest, maar het is best moeilijk om een echt zware band te vinden.. Ik was al blij dat ik iets boven de 200kg vond
Ik weet niet of ik aan genoeg autobanden geraak voor jij aan je traktorband geraakt, dus je zal het zelf moeten testen
Ik hoop alleszins dat je niet te erg aan een mooi glad grasoppervlak gehecht bent, want dat gaat er aan![]()

K, allemaal goed voor mij sanca. Laat me maar weten hoe laat.

Hoe ziet je weekverdeling er nu een beetje uit Sanca?
Ben benieuwd hoe vaak jij squat en deadlift, mooie training weer!
Ik ga een tijdje ub/lb doen waar ik trainingen voor ub onderverdeel in back/presses, OH, arms/grip,
maar in de eerste plaats ga ik kijken voor een bout met een oog aan en een stevige koord dan ga ik eens kijken of ik hier een sled kan maken van een kruiwagenbak 
Dat oog is niet moeilijk te vinden, kan je zo bij de bouw markt kopen.
Waar bestel je die chains? Gebruik je die chains vooral voor verzwaarde chins of als geleiders bij press (zag ik in je filmpje)?

en voor tires, dat word iets moeilijker maar ik heb nog 2 adresjes gekregen waar ik kans heb om ze te vinden
Wel duidelijk het gewicht navragen.. Ik had hetzelfde gedaan en duidelijk gezegd dat ik er eentje van meer dan 200kg wou. Enkele mensen contacteerden me en gaven adres door. Als ik dan nog eens vroeg naar het gewicht kwamen ze af met "goh ik denk 50kg ofzo"...Je kan voor een band ook altijd op 2dehands sites een advertentie maken dat je gratis een band wilt komen halen, binnen de dag hebben 10 boeren je een mail gestuurdWel duidelijk het gewicht navragen.. Ik had hetzelfde gedaan en duidelijk gezegd dat ik er eentje van meer dan 200kg wou. Enkele mensen contacteerden me en gaven adres door. Als ik dan nog eens vroeg naar het gewicht kwamen ze af met "goh ik denk 50kg ofzo"...

Het kost voor een bandenhandelaar +-20euro om van zo een band af te raken, eigenlijk zouden we geld moeten vragen om er een paar mee te nemen![]()
Nee, meer gewicht bovenin. Net als bij bands alleen wordt de kracht bij bands exponentieel hoger en bij chains geleidelijk.nette squat sessie gisteren bro!
waarom gebruik je die chains eigenlijk bij de bench, geeft dit meer stabiliteit ofzo?![]()
nette squat sessie gisteren bro!
waarom gebruik je die chains eigenlijk bij de bench, geeft dit meer stabiliteit ofzo?![]()
Nee, meer gewicht bovenin. Net als bij bands alleen wordt de kracht bij bands exponentieel hoger en bij chains geleidelijk.
http://eu.goodyear.com/be_nl/tires/farm/
(zijn helaas wel nieuwe, maar dan heb je ook genoeg keuze!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://eu.goodyear.com/be_nl/tires/farm/
(zijn helaas wel nieuwe, maar dan heb je ook genoeg keuze!)
Nee, meer gewicht bovenin. Net als bij bands alleen wordt de kracht bij bands exponentieel hoger en bij chains geleidelijk.
hoe hoger je pusht des te zwaarder word het eigenlijk.Jeps.aah okhoe hoger je pusht des te zwaarder word het eigenlijk.
Haha, het hardcore selfmade materiaal blijft maar komen
veel plezier dermee![]()

Is je echte naam gekke henkie? Weet je hoeveel zo'n nieuwe band kost..

aah okhoe hoger je pusht des te zwaarder word het eigenlijk.