Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.841
Klote voor je maat: Gaat het weer wat beter met je vriendin? Succes met alles en vrijdag.:)

Ja, ze had gisteren een koorts van 38.5°, is ondertussen gezakt tot 37°

Moeten nog een hoop onderzoeken verricht worden maar ze gaat proberen te regelen morgenavond naar huis te komen en dan eventueel na het weekend maar weer terug :o

Komt wel goed bro. :thumbs:

Maar je gaat me toch niet vertellen dat je zelf niet voor eten of een shake kan zorgen ;)

• #8.843
Komt wel goed bro. :thumbs:

Maar je gaat me toch niet vertellen dat je zelf niet voor eten of een shake kan zorgen ;)

vast wel ;)

Kan wel voor mn eigen zorgen hoor maar we hadden allebei niet verwacht dat ze daar zou moeten blijven, vandaar... Maar deze avond word bulkavond, frigobox gooi ik tot boven vol voor morgen en morgenavond hang ik de bourgondier uit, komt wel goed dus :D

Ik zal mn mannetje staan vrijdag en zoals ik al zei tegen je, you're goin' down! :orly: :yarly: :fire: :D

1 mei makker ... MORGEN ! ... ik ga mijn uiterste best doen om te komen kijken

Hoop dat het snel beter gaat met je vriendin, is toch even schrikken he.
En dan staat eten en trainen gewoon ook even op de tweede plaats. Maar ben zeker dat je
het goed zal doen bro!

Thanks bro', ik zal het hard nodig hebben in deze laatste katabole voorbereidende dagen :(

Mn vriendin was gisteren onwel geworden, meteen na het werk met ze naar de spoed gegaan waar ze besloten haar voor een paar dagen daar te houden, potverdomme, daar zat ik mooi zonder eten, shakes of de hond zn kloten, op de koop toe deze morgen overslapen en zodoende kwark, fruit enzo vergeten, niet de ideale voorbereidende omstandigdheden dus, maarja, mn 1ste zorg is nu dat mn vrouwtje snel weer thuis is!

Klote man , al enig idee wat ze juist heeft ? Of wat de aanleiding was ?

• #8.847
Yesss! Nog 1 keertje slapen, ik heb er zin in!!!! :D

Klote man , al enig idee wat ze juist heeft ? Of wat de aanleiding was ?

Aanleiding => fel pijnlijke steken in de maagstreek en aanmaak van uberhoge koorts
Wat het juist is moeten onderzoekresultaten nog uitwijzen, ze is wel weer terug :)

Serieus klote van de vriendin kerel. Al bij al nog geluk dat het niks te serieus is ook al is het nooit fijn als uw vriendin in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat het snel beter gaat met haar.

Succes morgen he pie!

• #8.850
Thanks guys!!! Ik heb er zin in!!! :hedbang:

Jammer dat ik wel met een gehandicapt oog zit waar ik gisterenavond nog metaalsplinters uit heb moeten laten verwijderen, just my luck again :roflol:

Veel Succes player.

Gaat even beetje heftiger in je privéleven Sanca, maar alleszins veel succes!

• #8.853
Sterkste man van Sint-job in't goor

Loglift max. 3 beurten

90-1
95-1
100-1 PR

Powerstairs 120-155-210 op 4 treden

120 en 155 gingen vlot erop, goede snelheid ook, 210 heb ik op de 1ste trede gekregen maar faalde de 2de trede telkens op een haartje, balen, was zo close, 210 was wel PR

Cardeadlift op blokken 377kg

0 reps, samen met de grote hoop, bijna iedereen faalde hier op

Truckpull harnas, 20m

51sec. duurde even voor ik hem in beweging kreeg, hierdoor veel tijd verloren

Tireflip 400kg voor 5 reps

Hier begon ik zwaar gedemotiveerd aan omdat ik net vernomen had dat ik dankzij de truckpull tot onder gekelderd was in het klassement
1 rep, zwaar teleurgesteld, 2de rep ging paar x easy van de grond maar had net niet genoeg over om hem om te duwen

Timberwalk 2x105 over 80m

53m PR maar zwaar teleurgesteld weer

Uiteindelijk laatste geworden, zwaar balen natuurlijk, voor mn eigen was het een redelijke wedstrijd, ben vooral blij met de log en dat ik de 210 toch 1 trede omhoog had gekregen (had ik niet verwacht)
Nu word het weer vreten, hard(er) trainen en volgende keer beter *GROM*

Laatste worden is k*t, maar daar gaat het uiteindelijk niet om toch?
Ik zie 3 PR's, zie het dan als goede training!

goed toch die 100 maar je moest ook wel door mijn 95;)

Sterkste man van Sint-job in't goor

Loglift max. 3 beurten

90-1
95-1
100-1 PR

Powerstairs 120-155-210 op 4 treden

120 en 155 gingen vlot erop, goede snelheid ook, 210 heb ik op de 1ste trede gekregen maar faalde de 2de trede telkens op een haartje, balen, was zo close, 210 was wel PR

Cardeadlift op blokken 377kg

0 reps, samen met de grote hoop, bijna iedereen faalde hier op

Truckpull harnas, 20m

51sec. duurde even voor ik hem in beweging kreeg, hierdoor veel tijd verloren

Tireflip 400kg voor 5 reps

Hier begon ik zwaar gedemotiveerd aan omdat ik net vernomen had dat ik dankzij de truckpull tot onder gekelderd was in het klassement
1 rep, zwaar teleurgesteld, 2de rep ging paar x easy van de grond maar had net niet genoeg over om hem om te duwen

Timberwalk 2x105 over 80m

53m PR maar zwaar teleurgesteld weer

Uiteindelijk laatste geworden, zwaar balen natuurlijk, voor mn eigen was het een redelijke wedstrijd, ben vooral blij met de log en dat ik de 210 toch 1 trede omhoog had gekregen (had ik niet verwacht)
Nu word het weer vreten, hard(er) trainen en volgende keer beter *GROM*

je creëert op deze manier alleen een honger naar meer ! dat is gewoon netjes! Nu weer vreten en beesten:D

• #8.858
Laatste worden is k*t, maar daar gaat het uiteindelijk niet om toch?
Ik zie 3 PR's, zie het dan als goede training!

True, bw was trouwens ook PR 99.1kg :D Baal er natuurlijk wel van, de band had ik verwacht toch minstens 3 reps te doen (training PR) en die timbers mochten ook wel beter, maarja, komt vast wel goed met de tijd

• #8.859
Idd, Netjes Sanca! De 100kg op de Log moet zeker wel lekker hebben aangevoeld:D?

Thanks! Het was idd een echte ontlading, bedoeling was om 90-95-97.5 te doen, was ook PR geweest, maar we moesten per 5kg omhoog dus toen toch (gelukkig) voor de 100 gegaan, maarja, met zo'n beest als 'the Belgian beast' Jimmy achter je durf je gewoon niet te falen :P

goed toch die 100 maar je moest ook wel door mijn 95;)

Als ik die 95 van je niet overtroffen had was mn ego naar de klote en was ik gestopt met trainen :D

je creëert op deze manier alleen een honger naar meer ! dat is gewoon netjes! Nu weer vreten en beesten:D

Dat is de bedoeling :D

Ja.. je moet ook nietvergeten dat je aan het eind toch al moe begint te raken.

100kg log is gewoon erg netjes en 't is altijd goed om mee te doen!

Terug
Naar boven