- Waardering
- 1.524
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.. je moet ook nietvergeten dat je aan het eind toch al moe begint te raken.
100kg log is gewoon erg netjes en 't is altijd goed om mee te doen!
Ik vind vooral de timberwalk héél goed!
En voor de rest ben je toch wel een mannetjesputter hoor.
Zie het inderdaad dan als een zware training, en blijf buffelen!
Jammer van je slechte gevoel, en de teleurstelling die je voelde, maar je komt er wel hoor!![]()
die 100 pak ik binnenkort ook wel hoor johan npmoeten es samen log gaan trainen @ hs dan kunnen we elkaar wa opjagen

Mooi man die 100 is een mijlpaal!!!! Ook lekker die andere pr's! Jammer van die wheelflip, was dit een andere band als dat je gewend was?

Toch een beste westrijd gedraaid, man! Ik weet dat het naadje is om laatste te worden, maar kijk gewoon realistisch naar een wedstrijd waarin je 3 pr's zet, dat mag er wezen.
Wel zou ik in jouw plaats na een poging of 2 a 3 genokt zijn met die car deadlift als hij zo weinig komt. Je woont jezelf zo compleet uit voor het volgende onderdeel en punten opleveren doet het niet.

Dat zeiden ze me gisteren ook van die cardeadlift maar ik was er echt op gebrand om er toch minstens een repje uittehalen, mensen die al met me getraind hebben weten wel dat ik een fail niet zomaar aanvaard maar blijf doorgaan om hem toch te kunnen ownen![]()
Dat dacht ik al, vandaar dat ik dat expliciet noemde. Het is op zich de juiste instelling natuurlijk, maar je doet een wedstrijd over tig onderdelen. In een geval als dit lijkt het mij wijzer om die cardeadlift te laten voor wat het is, ik bedoel hij kwam echt voor geen meter meer. Kan je jezelf beter sparen voor volgende onderdelen, imho...
! Leuke goal voor komend jaar, toch? Leuke film trouwens, stop je volgens mij redelijk veel tijd in
. Ik heb even gegoogled voor uitslagen, maar kon zo snel niets vinden, zal nog wel iets op het forum staan, zal eens zoeken.Dat dacht ik al, vandaar dat ik dat expliciet noemde. Het is op zich de juiste instelling natuurlijk, maar je doet een wedstrijd over tig onderdelen. In een geval als dit lijkt het mij wijzer om die cardeadlift te laten voor wat het is, ik bedoel hij kwam echt voor geen meter meer. Kan je jezelf beter sparen voor volgende onderdelen, imho...

Mooi gedaan Sanca. De cardead zag er tamelijk kansloos uit, maar hij zou en hij moest omhoog zag ik, wat een wilskracht! Leuke goal voor komend jaar, toch? Leuke film trouwens, stop je volgens mij redelijk veel tijd in
. Ik heb even gegoogled voor uitslagen, maar kon zo snel niets vinden, zal nog wel iets op het forum staan, zal eens zoeken.

knappe prestatie gisteren gast , opt laatst zat je echt stikkapot denk ik met de timberwalks. Denk dat je zeker die 100kg kan halen op de loglift, dat is meer dan je eigen gewicht dan zeker?

Die 100 op de log heb ik gisteren gehaald.... Moest daar voor de wedstrijd op de weegschaal en die gaf 99.1kg aan (met kleren), zwaarder dan ooit![]()
ook goe gecoached door jimmy, die kop deronder