AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Weer lekker bezig geweest man :thumb:

ik ken niet alle oefeningen maar je squats en glose grip bp zijn quite impressive! :thumb:

goed bezig Johan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.043
Thanks guys! :cool:

@Pietje, als je iets niet moest begrijpen vraag je het maar ;)

• #9.044
Man, man, man, ik had afgesproken met Bert dat ie om 09u30 bij mn thuis zou zijn, om 09u20 wakker geschoten en hals over kop moeten vertrekken na een kleine schijtsessie en kom havermout, training viel gelukkig goed mee ^^

@SB-barbell

Boxsquat parallel

60-3
100-3
140-3 ??
180-1 PR
190-1 PR
200-1 damned, hulp @lockout
200-1 PR superslow maar wel alleen, volgens Jan mag ik dit als 1RM squat gebruiken, supertevreden dus!
180-3 PR
180-2 naar de klote

Reverse band deadlift blue band, 1ste keer

100-3
140-3
180-3 pronated
220-3
260 aaargh, scheelde niets op lockout
260-1 PR
270 paar x tot stukje boven de knie

=> kracht is er zeker, ontbeer alleen nog veel op techniek, zowel op (max)squats en DL, jammer maar komt vast wel goed ^^

IFSA loglift

Effe testen omdat ik me zo ook eentje ga kopen, tot 80kg, nothing fancy

Sledpull

2 runs over de (oneffen) wei op en terug, ****ing lange afstand doodgaan op 60kg en 20kg voelde als 300kg hahaha

Tireflip 380kg 5 flips

1min20
53sec
46sec PR

Tireflip ging lekker alleen door de oneffen ondergrond soms effe zoeken om er tegoei onderin te raken op de grond

Superlekkere training, zeker voor herhaling vatbaar @SB-barbell! Vandaag ook voor't eerst "live" 300+ squats en DL gezien, ****ing vette motivatie!!!

Goed bezig kerel!

Je hebt dus zelf ook ff een 30?! kg pr op je squat gezet, nice!

• #9.046
Goed bezig kerel!

Je hebt dus zelf ook ff een 30?! kg pr op je squat gezet, nice!

Thanks!!!

Zit er allang in hoor, deed een hele poos terug 180kg los maar door de Dbb- fuller dan full gestapo dieper beginnen squatten maar val dan altijd in de hole, veel te diep en dan zit ik daar :roflol: met een mentaal vertekend beeld van wat mn kunnen is dus brutaal gedropt in weights en uiteindelijk failde ik 150+ de laatste tijd altijd al voor het unracken :o
210 heb ik al gedaan op mn bench maar deze box was een stuk lager

Vet dat je bij SB Barbell hebt getraind, man!

Jep nice training Sanca! Squats idd nog op techniek trainen want je neigt van dicht te klappen. More abs en naar achter gaan zitten, want daardoor is nu nog slightly above parallel.

Maar je blijft in ieder geval doorgaan hehe :D Good train!

• #9.050
Vet dat je bij SB Barbell hebt getraind, man!

Jah man, ik droomde er al langer van, ben blij dat het er nu eindelijk van gekomen is :D

Is ook lekker dichtbij, is ook supernice :P

Jep nice training Sanca! Squats idd nog op techniek trainen want je neigt van dicht te klappen. More abs en naar achter gaan zitten, want daardoor is nu nog slightly above parallel.

Maar je blijft in ieder geval doorgaan hehe :D Good train!

Thanks!

Ja, die abs, I know, ben ze al een jaar aan't verwaarlozen en mn rug word gaandeweg sterker en dan krijg je van die toestanden
Shit, slightly above parallel, net geen nieuwe 1RM dus maar ik heb nu wel meer het vertrouwen dat het er wel inzit :)

Bedankt voor het filmpje! Hahaha, die 1ste run duurde wel schandalig lang, was nog effe wennen en een beetje afgeleid door de fans ^^ Gelukkig wel nog goedgemaakt :D

bruute training man, sterk die pr's op squat en Dl.

• #9.052
Hahaha nice tire flips:D

• #9.054
  • #9.055
@Haefland sport

Yoke

50-40m
130-40m
180-40m meen ik, kan ook 20m geweest zijn :o
210-20m
250-20m
300- metertje of 10 met paar drops ^^

=> had beter met 280 gelopen maar had het gevoel dat ik die 300 ging ownen, 250 ging pretty easy (ook nog voor de lol 350 gelockt) :P

Medley: Farmers + Duckwalk

65-20m + 80-20m
95-20m + 100-20m
DW. 100-40m PR + F. 95-20m

Stones

120 op 1.30m 2x tot tegen de rand damned
90 + 100 op 1.50m
90 op 1.65m kwam tot boven, dacht dat ik hem er volledig op had maar hij flikkerde er weer af

Tireflip

340kg 10a15 reps totaal (veel zagen en zeveren tussendoor)

Heb nu ook een eigen yoke thuis, over een paar weken mn log, als ik nu nog ergens een 200a300kg plates op de kop kan tikken kan ik me hier thuis buiten lekker uitleven :D

Jie beeste!
Je blijft maar gaan éh?!
Klasse hoor.
Regel je toch wat blindflenzen bij een schroothandel.
Zou niet zo veel moeten kosten...
Succes! :thumb:

• #9.057
Jie beeste!
Je blijft maar gaan éh?!
Klasse hoor.
Regel je toch wat blindflenzen bij een schroothandel.
Zou niet zo veel moeten kosten...
Succes! :thumb:

Thanks man! :cool:

Kreeg wel van Jules de opmerking dat ik mn gymtrainingen wat rustiger aan moet doen, ik doe veel te veel en het kan wel eens zijn dat dit mn vooruitgang in de weg staat, misschien toch maar die 5-3-1 eens doen :dunno:

Wtf zijn blindflenzen?!

heb je logje een paar weekjes wat minder kunnen volgen, heb net de laatste pagina's eens vluchtig overlopen. Volgens mij heb je toch heel wat kracht bijgewonnen de laatste tijd :thumbs:
zal het binnekort nog wel eens live zien, als we nog eens samentrainen :D

• #9.059
heb je logje een paar weekjes wat minder kunnen volgen, heb net de laatste pagina's eens vluchtig overlopen. Volgens mij heb je toch heel wat kracht bijgewonnen de laatste tijd :thumbs:
zal het binnekort nog wel eens live zien, als we nog eens samentrainen :D

Ja, begint stilletjes ergens op te lijken, hihihi
In de zomer kom je hier maar eens een SM-training meedraaien :eyebrow: :D

Ik kijk alweer een tijdje uit naar een training @John's, heb al lang niets meer van Glenn vernomen, jammer :(

Ik vind ook dat je veel doet voor iemand die voor krachttoename traind.
Maar denk dat jij dat het beste kan beoordelen.
Sommigen komen er mee weg, ik iet...
5 3 1 lijkt me wel goed hoor.
Succes man! :thumb:

Terug
Naar boven