Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.101
  • #9.102
Hoofdpijn is ondertussen al een stuk minder maar nog altijd aanwezig, vage shizzle dit

Niet zoveel nadenken helpt misschien? ;)

Maar klinkt niet echt goed inderdaad, als het van die verrekking in je nek komt. Hopelijk alleen een spiertje die wat verrekt is en dat doorwerkt in je hoofd?

Sterkte.

• #9.104
Niet zoveel nadenken helpt misschien? ;)

Maar klinkt niet echt goed inderdaad, als het van die verrekking in je nek komt. Hopelijk alleen een spiertje die wat verrekt is en dat doorwerkt in je hoofd?

Sterkte.

Ik ben bij de dokter geweest, het blijkt een geknelde zenuw te zijn, heb pijnstillers meegekregen en een doorverwijzing naar de kino, komt weer goed, thanks ;)

5-3-1 Week 2 Dag 1

Close grip bench

20-8
40-8
60-8
75-8

86-3
92-3
97-5 verloor spanning bij 4de rep, terug gerackt en meteen erna 1 rep erbij, zwaar teleurgesteld, doel voor mn eigen was minstens 6, njah

I'm doing jack shit today

Ik ben dan geen DOKTOR. Geen ****ing fysioloog of huisarts.

Maar misschien zou je wat rust moeten nemen. Misschien. Goed moment voor een rust/deload/anderesporten week.

• #9.106
Ik heb het vandaag bewust rustig gehouden, daarom jack shit voor assistence, ik kijk er even tegenaan en wacht nu weer af tot motgen

• #9.107
Conditioning @Jonkholt (grote weide hier in de buurt)

Sled pull

50kg - 35m voorwaarts
50kg - 35m achterwaarts
50kg - 35m voorwaarts
50kg - 35m achterwaarts
50kg - 70m voorwaarts, stilgevallen bij 50a55m, effe rust en uitgelopen
30kg - 70m voorwaarts
30kg - 70m voorwaarts
50kg - dikke 40m, terug naar de auto ^^

Cooldown, flinke wandeling met het vrouwtje

Hebben mensen je bezig gezien Sanca san..?
Onbetaalbare blikken dan waarschijnlijk! :D
Wel goed voor je donder natuurlijk!
Oppassen met beknellingen e.d. ëh!
Keep it up Dude! :thumb:

• #9.109
Toen ik het ding terug naar de auto sleepte waren er mensen aanwezig, daarvoor had ik het hele domein voor mn eigen :D

Die blikken die ik toegeworpen kreeg toen ik de (wheelbarrow)sled uphill over kasseien en toen over een brug tot de auto trok waren idd priceless :roflol:

Toen ik het ding terug naar de auto sleepte waren er mensen aanwezig, daarvoor had ik het hele domein voor mn eigen :D

Die blikken die ik toegeworpen kreeg toen ik de (wheelbarrow)sled uphill over kasseien en toen over een brug tot de auto trok waren idd priceless :roflol:
Ik kan me er iets bij voorstellen! :roflol:

Als ik autotje-trek doe, doe ik dat steeds op een grote parking aan een drukke steenweg, het is dan ook wel leuk om eens op de voorbijrijdende mensen te letten. Ik kan me er dus ook wel iets bij voorstellen :D

• #9.112
Als ik autotje-trek doe, doe ik dat steeds op een grote parking aan een drukke steenweg, het is dan ook wel leuk om eens op de voorbijrijdende mensen te letten. Ik kan me er dus ook wel iets bij voorstellen :D

Als ik hier yoke ga lopen moet het ook bij een drukke steenweg, oftewel op mn oprit, maar die ligt vol kiezel, is niet zo je dat, misschien kan ik het wel aan de kant borstelen ofzo

Ofwel op de stoep langs het huis af :D

Je kan anders meteen even langs de bakker passeren en een brood meenemen? :p

Mooie conditioning. Je hebt geluk dat je de assistance niet volledig hebt moeten meedoen de zondag. Voor mij is uit mijn bed stappen al max effort door de kramp.

Ik lees net je topic in de anabolensectie, erg k*t voor je! Wat gaat er nu gebeuren?

Je begrijpt natuurlijk wel dat we je prestaties vanaf nu nog maar half zo goed vinden, je bent immers niet naturel :p

Ik lees net je topic in de anabolensectie, erg k*t voor je! Wat gaat er nu gebeuren?

Je begrijpt natuurlijk wel dat we je prestaties vanaf nu nog maar half zo goed vinden, je bent immers niet naturel :p

idd seg, niet verwonderlijk dat die zo'n hoofdpijn had, is gewoon van al die Dbol :p

• #9.117
Je kan anders meteen even langs de bakker passeren en een brood meenemen? :p

Kan best, is hier toch vlak tegenover :P

Mooie conditioning. Je hebt geluk dat je de assistance niet volledig hebt moeten meedoen de zondag. Voor mij is uit mijn bed stappen al max effort door de kramp.

Hahaha, ik heb de maandag na mn bench nog wat met Deborah getraind en daarna op jonckholt nog wat BW walking squats en lunges gedaan :D

Ik wou dat ik het had kunnen afmaken bro', jwz

Ja man, sucks monkeyballs, als ik nu supervette prestaties neer had gezet onder de anabolen had ik er nog mee kunnen leven maar op deze manier is het gewoonweg uberk*t, afwachten nu maar, probably een boete en schorsing in België, wat een k*tland ook :( :( :(

idd seg, niet verwonderlijk dat die zo'n hoofdpijn had, is gewoon van al die Dbol :p

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:!!!!!

Ben je aangesloten bij een bond, of moest je gewoon plassen of bloed afstaan voor een wedstrijd?

ik dacht al zoiets met dat oxy-hoofd van je :D

(quote ene EmileV)

en een hele grote ;)

• #9.120
Terug
Naar boven