Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.121
5-3-1 Week 2 Dag 2

Squat

60-10
80-8
100-6

115-3
122-3
130-8

I'm doing jack shit today

Ook aan de 5/3/1 zie ik:D

geabonneerd.

ik ben ook aan het denken om ermee te beginnen eigenlijk :o

Naja, 't verschilt niet heel erg veel van wat je nu doet eigenlijk..

Zou het gewoon doen, en wel om de volgende redenen:

1. Jim Wendler is op Bas Rutten na, de meest stoere droogkloot die er is.
2. 5/3/1 is de nieuwste mode, je wilt toch niet achterlopen?
3. zie reden 1.

Je deelname aan de voorrondes komt bij deze toch niet in het gedrang hoop ik?

Je deelname aan de voorrondes komt bij deze toch niet in het gedrang hoop ik?

hij is pas geschorst van zodra er een uitspraak gedaan is waar er een schorsperiode wordt bepaald en deze dus in effect gaat. Normaal mag em nog meedoen aan de voorrondes denkek :)

• #9.127
Ik denk ook zoals snoob zegt

Zou wel aardig balen zijn moest ik me kunnen plaatsten en dan niet mee mogen doen

Waarom is Sanca geschorst?

Dat is echt k*t!

Sanca een juicer?!!! :eek:
Dat had ik nou nooit gedacht... :o
Nou ja, die paardestaart gaf 'm eigenlijk wel weg natuurlijk... :roflol:

• #9.132
:roflol: Gelukkig kan ik er nog mee lachen, maar eigenlijk is het om te huilen :(

Net beetje met de grippers gespeeld

coc n°1 6-8-10 reps zowel links als rechts, easy

coc n°2 rechts 2x1 full close + paar op een klein stukje na, links 1x full close + paar op een stukje na. Setje holds L + R

:roflol: Gelukkig kan ik er nog mee lachen, maar eigenlijk is het om te huilen :(

Net beetje met de grippers gespeeld

coc n°1 6-8-10 reps zowel links als rechts, easy

coc n°2 rechts 2x1 full close + paar op een klein stukje na, links 1x full close + paar op een stukje na. Setje holds L + R
Flinke grip, die Nr.2 is een sloerie van een ding! ???

Nog iets afgebroken de laatste tijd in je honk ;) ... heb iets gemist de laatste tijd volgens mij.
Maarre je blijft goed door buffelen :thumbs:

Sanca ik lees het net pas maar bij animal M-Stak word vermeld dat je er niet mee door een dopingtest komt ;) ik zoek zo effe de bron... foei foei sancaman de juicer hahaha BULLSHITTTTTT dopinggezeik !

Bron: XXL-Nutrition

Animal MethoxyStak, Pro-Hormone free Anabolic Stak

-Sterke bevordering van de spiergroei
-Vermindert eiwitafbraak in de spieren
-Booster
-Positieve invloed op de lever / ontgiftiging
-Verhoogt energieniveau enorm
-Extra vitaminen/mineralen voor snellere opname

In een korte periode is Animal Stak 's werelds best verkochte, ontegensprekelijke kampioen der anabole training paks geworden. Echter, doordat de formule bijzonder krachtige anabole ingredi?nten heeft is het produkt niet voor iedereen geschikt. Zeker niet voor de sporters die aan een dopingcontrole onderhevig zijn.
Nu is er een zowel pro-hormoon vrij als efedrine vrij alternatief voor Animal Stak. Met behulp van de allerlaatste technische ontwikkelingen formuleert Universal nu Animal Methoxy Stak.

Animal Methoxy Stak bootst de effecten van anabole pharmaceutica na middels verbetering van de prote?ne synthese, het bewerkstelligen van een positieve stikstofbalans, en het promoten van ontwikkeling van droge spiermassa boven opslag van lichaamsvet. Tegelijkertijd wordt spierafbraak tegengegaan.
Hoe?

• #9.136
Flinke grip, die Nr.2 is een sloerie van een ding! ???

Het is idd een kreng ja, vooral de laatste cm

Nog iets afgebroken de laatste tijd in je honk ;) ... heb iets gemist de laatste tijd volgens mij.
Maarre je blijft goed door buffelen :thumbs:

Ghehehe, ik heb alleen mn eigen een beetje afgebroken, straks naar de kinesist voor een geknelde nekzenuw

Ik weet niet of je nog hebt meegepikt dat ik nu een yoke heb? :D Ik heb gisteren 170kg 50mm plates gehaald om buiten meetespelen (kan ik buiten yoke, timbers, sled, axle, atlasstone 90kg, naturestone (kg? heavy!) en kegs doen, log is ook besteld)

Sanca ik lees het net pas maar bij animal M-Stak word vermeld dat je er niet mee door een dopingtest komt ;) ik zoek zo effe de bron... foei foei sancaman de juicer hahaha BULLSHITTTTTT dopinggezeik !

Bron: XXL-Nutrition

Animal MethoxyStak, Pro-Hormone free Anabolic Stak

-Sterke bevordering van de spiergroei
-Vermindert eiwitafbraak in de spieren
-Booster
-Positieve invloed op de lever / ontgiftiging
-Verhoogt energieniveau enorm
-Extra vitaminen/mineralen voor snellere opname

In een korte periode is Animal Stak 's werelds best verkochte, ontegensprekelijke kampioen der anabole training paks geworden. Echter, doordat de formule bijzonder krachtige anabole ingredi?nten heeft is het produkt niet voor iedereen geschikt. Zeker niet voor de sporters die aan een dopingcontrole onderhevig zijn.
Nu is er een zowel pro-hormoon vrij als efedrine vrij alternatief voor Animal Stak. Met behulp van de allerlaatste technische ontwikkelingen formuleert Universal nu Animal Methoxy Stak.

Animal Methoxy Stak bootst de effecten van anabole pharmaceutica na middels verbetering van de prote?ne synthese, het bewerkstelligen van een positieve stikstofbalans, en het promoten van ontwikkeling van droge spiermassa boven opslag van lichaamsvet. Tegelijkertijd wordt spierafbraak tegengegaan.
Hoe?

Potverdomme, daar heb ik blijkbaar overgelezen :mad: aandacht ging meer uit naar dit Pro-Hormone free Anabolic Stak

Hmm... Ik heb ook een tijdje die M-Stak genomen :p Uiteindelijk na 1 pot mee gestopt omdat ik er toch niets van merkte. Hopelijk blijft dat spul niet te lang hangen.

edit: K'heb chance, tis een andere die ik had :D

Laatst bewerkt:
K*t voor je Bro!

Hmm... Ik heb ook een tijdje die M-Stak genomen :p Uiteindelijk na 1 pot mee gestopt omdat ik er toch niets van merkte. Hopelijk blijft dat spul niet te lang hangen.

edit: K'heb chance, tis een andere die ik had :D

dat was het dus in Den Haag ;) Ben zelf ook een fan van de Mstak :D maar voor die vrachtwagen wedstrijdjes maakt het niet uit toch :o

Omdat ik nooit besefte dat jij die m-stack gebruikte, even deze vraag.
Heb jij echt het idee gehad dat die m-stack je sterker maakte ofzo, of is de werking, als die er al is, maar beperkt geweest..?

dat was het dus in Den Haag ;) Ben zelf ook een fan van de Mstak :D maar voor die vrachtwagen wedstrijdjes maakt het niet uit toch :o

Zou nogal lullig zijn om bij een wedstrijd gepakt te worden voor gebruik, en dan ergens achteraan het klassement te zweven :p

Terug
Naar boven