Zou nogal lullig zijn om bij een wedstrijd gepakt te worden voor gebruik, en dan ergens achteraan het klassement te zweven![]()
zonder met een vinger te wijzen....geloof ik toch niet dat iedereen daar clean was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou nogal lullig zijn om bij een wedstrijd gepakt te worden voor gebruik, en dan ergens achteraan het klassement te zweven![]()
Hmm... Ik heb ook een tijdje die M-Stak genomenUiteindelijk na 1 pot mee gestopt omdat ik er toch niets van merkte. Hopelijk blijft dat spul niet te lang hangen.
edit: K'heb chance, tis een andere die ik had![]()

K*t voor je Bro!
dat was het dus in Den HaagBen zelf ook een fan van de Mstak
maar voor die vrachtwagen wedstrijdjes maakt het niet uit toch
![]()

Omdat ik nooit besefte dat jij die m-stack gebruikte, even deze vraag.
Heb jij echt het idee gehad dat die m-stack je sterker maakte ofzo, of is de werking, als die er al is, maar beperkt geweest..?
Wow dus alle m-stak gebruikers hebben in feite pro hormonen gebruikt? Blijven er weinig clean over op dit forum.

Wist het wel, je bent ook zo'n beest!

Schuld klinkt zo negatief. Ik weet ook niet waarom je het bovenstaande meldt. Natuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor wat je eet/drinkt. Maar Sanca was duidelijk niet bewust van het feit dat een bepaald bestandsdeel op de dopinglijst staat, ik neem aan dat je zijn berichtjes hebt gelezen. Uiteraard word je geacht na te denken voor je iets neemt, maar zelfs dan kom je wel eens voor verrassingen te staan. Net wat de beste man zelf zegt: als je nu bewust jezelf volspuit, kijk, dan moet je ook niet raar op staan kijken als je positief wordt bevonden. Maar dit is gewoon sneu.Als je inderdaad geschorst wordt dan is het inderdaad balen. Maar aan de andere kant kunnen we ook heel logisch stellen dat je iets gebruikt hebt wat op de dopinglijst staat. Of je dat nou wist of niet, je hebt iets genomen waar verondersteld wordt dat het je prestaties positief beinvloed hebben. Dus dan is het toch ergens je eigen schuld.
Hoort bij zijn dbb imago!Schuld klinkt zo negatief. Ik weet ook niet waarom je het bovenstaande meldt. Natuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor wat je eet/drinkt. Maar Sanca was duidelijk niet bewust van het feit dat een bepaald bestandsdeel op de dopinglijst staat, ik neem aan dat je zijn berichtjes hebt gelezen. Uiteraard word je geacht na te denken voor je iets neemt, maar zelfs dan kom je wel eens voor verrassingen te staan. Net wat de beste man zelf zegt: als je nu bewust jezelf volspuit, kijk, dan moet je ook niet raar op staan kijken als je positief wordt bevonden. Maar dit is gewoon sneu.

dat komt door die anabolen van je die 9x90 biatchjoke erg nice pik !