Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.161
Deal :D

eyla beest, long time no see :D

strakke trainingen hier weer :D

dan ga ik dat woendag voor u doen maat !!! zou wel dikke pr zijn want heb het zeker al een maand of anderhalf nie meer gedaan :p ghehe groet

10x90!
Gaat goed man. :thumb:

• #9.165
eyla beest, long time no see :D

strakke trainingen hier weer :D

Long time no see animal :D

Check berichtje ^^

dan ga ik dat woendag voor u doen maat !!! zou wel dikke pr zijn want heb het zeker al een maand of anderhalf nie meer gedaan :p ghehe groet

Go for it jerk(er) :P

10x90 zit er zeker in maar vandaag was het maar 9x, thanks ;)

Och, een rep meer of minder :p

Wel nice ;)

edit:
Jij gaat af en toe bij Jules Bremers events trainen toch he? Ik was net aan het denken dat het misschien leuk zou zijn om daar ook eens op bezoek te gaan. Is in Brunssum toch he? Ik was wat aan het zoeken, maar blijkbaar is het nog zo gemakkelijk niet om daar met het openbaar vervoer te geraken :p Passeer jij langs geen stations vanwaar ik zou kunnen meerijden toevallig?

Laatst bewerkt:
  • #9.168
Och, een rep meer of minder :p

Wel nice ;)

edit:
Jij gaat af en toe bij Jules Bremers events trainen toch he? Ik was net aan het denken dat het misschien leuk zou zijn om daar ook eens op bezoek te gaan. Is in Brunssum toch he? Ik was wat aan het zoeken, maar blijkbaar is het nog zo gemakkelijk niet om daar met het openbaar vervoer te geraken :p Passeer jij langs geen stations vanwaar ik zou kunnen meerijden toevallig?

Ik rij niet meteen langs een station dan denk ik, ik rij in Maastricht de autostrade op en dan heb ik op een paar km na alleen maar autostrade... Misschien M'tricht station? :dunno:

Maastricht is wel haalbaar. Ik ben sowieso wel even onderweg dus het zal wsl bij een eenmalig bezoek blijven. Ik laat wel iets weten als het es past :)

Hoe gaat het hier met trainen :cool:

• #9.171
Laatst bewerkt:
Nice training man :thumbs:

Hé dat zijn mijn timbers en mijn schijven :D

Pijn is over zo te zien:D :thumbup:

• #9.174
pittige training weer :D

Kun je die yoke ook nog verstellen? Hij zou wat lager mogen want volgens mij raakt de onderkant soms de grond.

Hoe lang ben jij? Want die laatste stones ziet er hoog uit en ik zie maar 162cm staan.
Volgens mij mag je wat zwaarder gaan en met een 110kg proberen, het ziet er goed uit.

Hey Johan, je hebt de dwarbalk van de yoke verkeerd om gezet, als je m omdraait komt ie zeker 10cm lager uit en kun je lopen zonder de grond te raken.

• #9.178

Valt wel mee :D

Kun je die yoke ook nog verstellen? Hij zou wat lager mogen want volgens mij raakt de onderkant soms de grond.

Hoe lang ben jij? Want die laatste stones ziet er hoog uit en ik zie maar 162cm staan.
Volgens mij mag je wat zwaarder gaan en met een 110kg proberen, het ziet er goed uit.

éke, check volgende post

Ik ben maar 1m76 :P heb het nagemeten en hoogste was tussen 1m62 en 1m63
Ik heb alleen maar een 90kg stone hier, heb al tot 125kg geaden ;)

Hey Johan, je hebt de dwarbalk van de yoke verkeerd om gezet, als je m omdraait komt ie zeker 10cm lager uit en kun je lopen zonder de grond te raken.

:headbang: Maar snel tegoei zetten dan!

Ik ben maar 1m76 :P heb het nagemeten en hoogste was tussen 1m62 en 1m63
Ik heb alleen maar een 90kg stone hier, heb al tot 125kg geaden ;)
Dat is het mooie van die stones. Ben je klein dan zijn die hoogtes lastig. Maar een lang persoon heeft weer het nadeel een zware steen van de grond te krijgen net zoals dat bij de deads is.

Had jij die stone zelf gemaakt? Zou proberen een zwaardere erbij te maken. 125kg is heel netjes.

Goed bezig man! :thumb:
Ouwe juicer! :D

Terug
Naar boven