AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.701
Lekkere training mijn beste man! :thumbs:
Wat een heerlijke Squatsessie!

Thanks man! ik ben zelf een beetje teleurgesteld in de pushpress maar ik mag niet klagen, zeker niet voor op zo'n laat uur nog te trainen :D

Ik heb nog geen officieële bevestiging gehad van Jimmy maar ik heb vernomen dat er iemand heeft afgezegd voor belgië, dus normaal gezien zal ik er nu staan op 13 september :fire:

Vind een pushpress van 100kg nog steeds goed hoor Sanca. Zeker rond zo'n late uur wanneer je juist geen zin hebt in een training normaal gezegd. :p

Sanca is een machine, die werken niet "by the clock"...
Heavy Dude! :cool:

Nice Sanca! 100 op de pp gehaald, nu nog op de log ;)

wtf om 20 na 12 :roflol: nachtbraker!!
nette gewichten bro!

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Thanks man! ik ben zelf een beetje teleurgesteld in de pushpress maar ik mag niet klagen, zeker niet voor op zo'n laat uur nog te trainen :D

Ik heb nog geen officieële bevestiging gehad van Jimmy maar ik heb vernomen dat er iemand heeft afgezegd voor belgië, dus normaal gezien zal ik er nu staan op 13 september :fire:
als jij meedoet kom ik kijken :D

• #9.706
Vind een pushpress van 100kg nog steeds goed hoor Sanca. Zeker rond zo'n late uur wanneer je juist geen zin hebt in een training normaal gezegd. :p

Trainingsdag = trainingsdag, ongeacht het uur dat ik erin kan vliegen!

Sanca is een machine, die werken niet "by the clock"...
Heavy Dude! :cool:

Hehehe, thanks!

Nice Sanca! 100 op de pp gehaald, nu nog op de log ;)

1RM op de barbell is 112kg ;)

wtf om 20 na 12 :roflol: nachtbraker!!
nette gewichten bro!

als jij meedoet kom ik kijken :D

:roflol: Thanks!

Kom maar supporteren, ik zal alle steun kunnen gebruiken :bang:

ik kom met een groot spandoek "GO SANCA" :roflol:
was zoiezo van plan om te komen kijkenn hoop ooit zelf die wedstrijd mee te doen :D

netjes weer langharige belgenman :)

was zoiezo van plan om te komen kijkenn hoop ooit zelf die wedstrijd mee te doen :D

Of "Sanca is dope! :joint:"
Haha, Sanca zal vast een beest zijn waar zelfs de juryleden niet over durfen te oordelen. :bang::angstig:

• #9.710

Nice! :D

Het is echt wel een beetje een droom die uitkomt om er te kunnen staan, daar doen we het toch voor hé! :)

netjes weer langharige belgenman :)

Thanks kortgewiekte nederman :)

Of "Sanca is dope! :joint:"
Haha, Sanca zal vast een beest zijn waar zelfs de juryleden niet over durfen te oordelen. :bang::angstig:

:roflol: :roflol: :roflol:

Als je me in actie wilt zien, I'm the skinnie guy on the field :D

Nice, proficiat!
Ik hoop alleen dat er nu niemand meer uitvalt, want als jij meedoet, ben ik dus de volgende reserve :p

Ik zal er waarschijnlijk ook zijn! ben heel benieuwd!

• #9.713
Nice, proficiat!
Ik hoop alleen dat er nu niemand meer uitvalt, want als jij meedoet, ben ik dus de volgende reserve :p

Thanks! Jimmy moet wel nog effe bevestigen maar normaal zit het goed

Ja, ja you're next in line :D

Ik zal er waarschijnlijk ook zijn! ben heel benieuwd!

Gezellig :D

Het word voor mij een uberspannende strijd voor de top 10, gaat ****ing zwaar worden, te zwaar bij momenten, maar ik zal mn vel duur verkopen :fire:

Gezellig :D

Het word voor mij een uberspannende strijd voor de top 10, gaat ****ing zwaar worden, te zwaar bij momenten, maar ik zal mn vel duur verkopen :fire:

Het is idd wel heel zwaar! denk je dat je een goeie prestatie neer kan zetten?

Nice! :D
Het is echt wel een beetje een droom die uitkomt om er te kunnen staan, daar doen we het toch voor hé! :)
zeker wel!
ik ga morgen eens kijken hoe ik die wielen stabiel kan krijgen (heb al weer een nieuw ideetje :D) en dan kan ik ineens kijken voor buizen ed. voor een yoke en duckwalk te maken :D

Congratz ga ervoor zou ik zeggen ;) Je komt er wel. En goede trainingen natuurlijk

Wie heeft er afgezegd???

• #9.719
Het is idd wel heel zwaar! denk je dat je een goeie prestatie neer kan zetten?

Tja, ik ga iig mn best doen....

1) Wheel flip ( 380 kg , 15m 1vs 1 )

dat worden 5a7 flips, als het een beetje een lekkere band is moet dit wel lukken, wel geen idee van de tijd

2) Super log lift (80-100-110-120 kg - maximale tijdsduur 90 seconden)

80-100-110 zou ubernice zijn voor me maar ik zal al blij zijn met de 80-100

3) Super yoke race ( 325kg, 30m , 1 vs 1 )

Geen idee wat ik hierop ga doen

4) Deadlift for reps ( 300kg , binnen 90sec )

Ik ga mn uiterste best doen om 1 rep te halen, wie weet gebeurd er een wonder, ze zullen me alleszins na 90sec. van de barbell moeten komen afsleuren :D

5) Farmers walk ( 130kg , 60m , 1 vs 1 )

130kg... elke stap zal gaan tellen vrees ik

6) Circle of stones (90 tot 145 kg, hoogte platform 170-130 cm)

Als ik nog genoeg over heb zou ik er toch een paar op moeten krijgen, klote is wel dat dit een circle of stones is, tricky part is dat je er niet tegenaan kunt leunen zoals bij palletten en dat kan me wel eens de das omdoen

zeker wel!
ik ga morgen eens kijken hoe ik die wielen stabiel kan krijgen (heb al weer een nieuw ideetje :D) en dan kan ik ineens kijken voor buizen ed. voor een yoke en duckwalk te maken :D

Zeker wel :roflol:

Ok bro', ik ben benieuwd, ik denk dat ik gaten ga boren in een paar schijfjes
Nice, steek me dan ook ineens een duckwalk inee :thumbs:

Congratz ga ervoor zou ik zeggen ;) Je komt er wel. En goede trainingen natuurlijk

Thanks ;)

PM

Voor mijn doen was het pretty weak ;)

Terug
Naar boven