XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ze zouden de stones voor ons lager moeten maken, soort short- en tallclass

Niet mee eens Sancaman. Dat wordt internationaal ook niet gedaan. En hoe zou dat overkomen: "deze jongens mogen de stones vanop een palletje doen want ze zijn niet groot genoeg" :mad: I don't think so!

Gewoon megaziekelijk sterk worden zodat we alles dat op voor ons grote hoogte is gewoon schouderen en erop beuken:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.822
master training beest! Ik ben zooooo jaloers op je deadlift man! :o

Thanks man!!!! :cool:

Niet mee eens Sancaman. Dat wordt internationaal ook niet gedaan. En hoe zou dat overkomen: "deze jongens mogen de stones vanop een palletje doen want ze zijn niet groot genoeg" :mad: I don't think so!

Gewoon megaziekelijk sterk worden zodat we alles dat op voor ons grote hoogte is gewoon schouderen en erop beuken:D

117wd1w.jpg

:D

Hehehe, stel je voor zeg, het zou idd geen zicht zijn, zie je Woopy al bezig dan?! :eek: :roflol:

Megaziekelijk sterk worden is het plan, wij "kleintjes" zullen ons goed verweren in de toekomst, our time will come :D

right on, Pudzianowski en Poundstone zijn maar 1.85m geloof ik en Gary Taylor zelfs maar 1.83m :eek: :p

right on, Pudzianowski en Poundstone zijn maar 1.85m geloof ik en Gary Taylor zelfs maar 1.83m :eek: :p
Dat leek "vroeger" ook de ideale lengte voor strongman, maar daar is op een gegeven moment wel wat verandering in gekomen...
Als je bij Ted van der Parre gaat staan, voel je je een beetje als Al Pacino, maar dan zonder de aantrekkingskracht die hij heeft op vrouwen...

Goed bezig Sanca san! :thumb:

• #9.825
Yessssssss! Er is nog hoop!!!!! :hedbang: :D

@Hummer: thanks! :cool:

Pas maar op. Binnen een paar jaar gaat blijken dat 1m65 de ideale lengte is!

Dat pas toch nooit in je broek? ???

• #9.828
Priceless Paljas :roflol: :roflol: :roflol:

Karma zodra ik je weer wat kan geven :P

Goede training sancaman :)

• #9.830
Thanks bro', begint weer de goede kant op te gaan :)

Late night shizzle

Frontsquat cleangrip

20-5
40-5
60-5
80-5
100-3
110-3
120-3 PR

Zerchersquat

130-2
135-2
140-3 PR
140-3
140-3

Close grip bench

60-6
75-6
90-6
105-3
115-1
115-1
115-1
90-8 pumpzzz

Bentover barbellrow

60-8
80-8
110-8
120-5
130-3

Side bents

42-24 (R12 + L12)
42-24
42-24

Het is pijnlijk om te zien dat gij mooie trainingen kunt blijven neerzetten terwijl ik hier vastzit achter mijn boeken :( :( :( :(

Laatst bewerkt:
  • #9.832
:sad:

Maarja, jij werkt wel aan je toekomst nu, krijg je later gene spijt van ;)

nette training sanca! denk je dat je goed voor bereid bent voor de 13e?

Brute kracht & interessante oefeningen heb je altijd in petto Sanca. Die zerchersquat ga ik ook een keertje proberen... Ik moet alleen ff goed de techniek onder de knie krijgen... kep um nog nooit gedaan

Nice front en Zerchersquat!

• #9.836
nette training sanca! denk je dat je goed voor bereid bent voor de 13e?

Tja, ik had toch liever gehad dat ik wat sterker was en meer stones had kunnen trainen, maarja, wat er ook gebeurd, ik sta sowieso een jaar lang in de top 12 van België :D

Doel = top 10, dan moet ik wel nog langs insideout en tito geraken, als ik een goede dag heb en zij een iets mindere is het haalbaar :P

Brute kracht & interessante oefeningen heb je altijd in petto Sanca. Die zerchersquat ga ik ook een keertje proberen... Ik moet alleen ff goed de techniek onder de knie krijgen... kep um nog nooit gedaan

Thanks! Succes!!! ;)

Thanks! Normaal moest ik vandaag backsquats doen maar eerst mn yoke wonde maar eens tegoei laten genezen :grumble:

Nette training Sanca! :) (wederom laat trainen he? :p)
Vind je FSQ zeer netjes! Grip lukt mij helaas niet, ik gebruik crossed grip. (btw, cleangrip = olympic grip, denk dat je dat bedoelt :))

nette training die late night shizzle :p :thumb:

pfft mino wijsneus... cleangrip, oly grip... blabla we weten wat hij bedoeld ;)
netjes getraint staartmans :D

Hardcore training weer sancaa.. als je het overdag had gedaan had er misschien nog meer ingezet of had je de hele dag niks uitgevoerd :P

Terug
Naar boven