XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik denk al..wat wordt jij sterk maar je zit dus zwaar aan de roids!

Wel k*t voor je van de nox pump,maar die weed is wel dom van je!
In iedergeval succes enne die 2 jaar zijn zo voorbij!
en als je 32 bent ben je op je sterkst!

een schorsing voor weed is gewoon heel ver gezocht van de overheid... 2 jaar is niet niks, maar als je terug bent zal je sterker zijn dan ooit en meteen voor de top3 plekken meedoen, en tjah aangezien je nu toch bent bestraft kan je beter ook echt AAS nemen :roflol:

Die sig van jou verklaar ik hierbij van toepassing op die witteboorden criminelen, die denken ons zo goed te kunnen "besturen" :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.944
Man, wat een uitspraak... :/

Denk eerlijk gezegd dat je er weinig aan kan doen, tenzij je het er voor over hebt een soort van klokkeluidersrol te gaan vervullen en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je daar de komende jaren ook maar IETS positiefs aan over zal houden.

Dan maar 2 jaar in Nederland meedoen...

ik denk dat ik met een advocaat er misschien toch een vermindering op kan afdwingen, 2 jaar is absurd veel

Ik ben sowieso van plan in de toekomst nog in NL meetedraaien maar mn zinnen staan natuurlijk ook alweer op de finale van België volgend jaar ;)

kan de NSMB niet inspringen met een advocaat ofzo?

Morgen ga ik eens met Jimmy bellen, weet niet precies of er zoiets voorzien is

Sjezus mina, waar zijn die hufters in gods naam mee bezig man??

Ga lekker criminelen aanpakken ofzo, maar nee, die hebben hebben een luize leventje wat de belastingbetaler 20 ruggen per hoofd per jaar kost.

De moraal van de mens is in mijn ogen tot een historisch dieptepunt gedaald. Zwaar k*t Sanca. Kan niet anders zeggen.

O ja, for what it's worth: Dikke training weer Sanca! Laat je er niet onder krijgen man!

Thanks man!!!!

Je wilt niet weten hoe diep het gezakt is en aan het zakken is! Dat onze economie afhankelijk is van een paar cijfers en nepgeld op een beurs is natuurlijk ook krankzinnig, maar welkom op de 20e en 21e eeuw.. :rolleyes:

Diep, héél diep

hier?? het is HIER nog altijd belgië, meneer nederland :p

Hier is nog altijd LIMBURG jwz

Ik zie nergens hier staan hoor. ??? (fast editing ftw)
Ik bedoelde het huidige situatie op onze aardbol waar wij als parasieten op rondlopen. :)

Tja, kunnen we niet veel aan doen vrees ik :P

Wat maakt het uit waar je bent, Nederland of België. Tis allebei k*t.

True :roflol:

inderdaad, het is echt schandalig aan het worden, de gevangenissen laten ze leeglopen, maar iemand dat eens voor ontspanning weed rookt hoo maar...

Onbegrijpelijk, word ik meteen over dezelfde kam geschoren als kuurders terwijl ik bewust van AAS afblijf

:roflol:!!!

Pfff, 2 jaar is lang, 6 maanden zou ik nog mee kunnen leven, had ik ook verwacht van te krijgen, dit is gewoon absurd

een schorsing voor weed is gewoon heel ver gezocht van de overheid... 2 jaar is niet niks, maar als je terug bent zal je sterker zijn dan ooit en meteen voor de top3 plekken meedoen, en tjah aangezien je nu toch bent bestraft kan je beter ook echt AAS nemen :roflol:

:roflol:

Die sig van jou verklaar ik hierbij van toepassing op die witteboorden criminelen, die denken ons zo goed te kunnen "besturen" :D

:D :D :D

****ed up Sanca, ik heb nog wel een WOW Account voor je...

Lees het net pas Sanca. Knap triest vind ik het voor je. 2 jaar is best lang. Ik hoop alleen Belgie, want er is nog zat te doen in NL geloof ik. Nou ja, ik ben benieuwd of het nog een vervolg krijgt, en anders moet je maar denken; er zijn helaas mensen die heel creatief zijn in het vinden van middeltjes, 'echte' doping, die nog niet gedetecteerd worden, waardoor die controle zo streng is, daar ben jij nu slachtoffer van. Ik vind het maar flauw, haalt de lol er een beetje af voor iemand die net in opmars is.

lol @ WoW account :roflol:

inderdaad, zeer triest, zeker nu je zo lekker ging op de onderdelen, op de finale had die 100kg IFSA log als een potlood omhoog gegaan!

Dit is echt klote voor je man! Wat een k*tland dat belgie wat dit betreft!

2 jaar schorsing en een dikke boete voor een beetje wiet roken en een supplement gebruiken dat je gewoon in de winkel kan kopen gaat echt helemaal nergens over...

Vandaag de uitslag van de dopingcontrole binnengekregen voor het roken van weed en gebruik van noxpump.... ik kan wel janken :sad: :sad: :sad: :sad:

2 jaar schorsing vanaf 31 augustus 2009, 500euro boete + 370euro gerechtskosten = 870euro

Dit is dus echt niet meer normaal, mits ik beroep aanteken (zoals Jimmy wilt) kan ik nog meedoen aan België maar dan komen er sowieso weer die gerechtskosten bij en een advocaat kan ik al zeker niet betalen :( :( :(

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Shit zeg dit had ik niet verwacht. Deze straf is zwaar buiten proporties. 2 jaar geen wedstrijden meer. Ze weten wel waar ze je dan moeten pakken. Hoop dat je er nog iets aan kan doen om dit belachelijke besluit terug te draaien. En anders kom je gewoon in Nederland de komende 2 jaar wedstrijden draaien om de pijn te verzachten.

Sanca, erelid van de R.W.R.R.A.

Shit En anders kom je gewoon in Nederland de komende 2 jaar wedstrijden draaien om de pijn te verzachten.

Nooit zomaar een Limburger (B/NL) terloops uitnodigen man! :eek:
Voor je het weet staat hij op je stoep...
Trekt die in een mega roid rage je vrachtwagen in tweeën!!! :eek:

Waarom beginnen we niet gewoon een nieuwe krachtsport bond voor NL en België?
De:
R.W.R.R.A.
"The Renegade Weedhead Roid Rage Association"

Geen regels, geen gelul, geen zeikerds, geen beperkingen, jwz. :roflol:

i'm in :D

jeej :p mag ik secretaris zijn :roflol:?

ik heb wel een IQ van 34 hoor :sad:

haha :roflol:

Goeie chat jongens. :thumbup:

Dan doe ik ook mee, als roids zijn toegestaan, zet ik tenminste ook eens fatsoenlijk wat gewicht weg :D

Terug
Naar boven