iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk al..wat wordt jij sterk maar je zit dus zwaar aan de roids!
Wel k*t voor je van de nox pump,maar die weed is wel dom van je!
In iedergeval succes enne die 2 jaar zijn zo voorbij!
en als je 32 bent ben je op je sterkst!

Man, wat een uitspraak... :/
Denk eerlijk gezegd dat je er weinig aan kan doen, tenzij je het er voor over hebt een soort van klokkeluidersrol te gaan vervullen en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je daar de komende jaren ook maar IETS positiefs aan over zal houden.
Dan maar 2 jaar in Nederland meedoen...

Sjezus mina, waar zijn die hufters in gods naam mee bezig man??
Ga lekker criminelen aanpakken ofzo, maar nee, die hebben hebben een luize leventje wat de belastingbetaler 20 ruggen per hoofd per jaar kost.
De moraal van de mens is in mijn ogen tot een historisch dieptepunt gedaald. Zwaar k*t Sanca. Kan niet anders zeggen.
O ja, for what it's worth: Dikke training weer Sanca! Laat je er niet onder krijgen man!
Je wilt niet weten hoe diep het gezakt is en aan het zakken is! Dat onze economie afhankelijk is van een paar cijfers en nepgeld op een beurs is natuurlijk ook krankzinnig, maar welkom op de 20e en 21e eeuw..![]()
hier?? het is HIER nog altijd belgië, meneer nederland![]()
Ik zie nergens hier staan hoor.(fast editing ftw)
Ik bedoelde het huidige situatie op onze aardbol waar wij als parasieten op rondlopen.![]()

Wat maakt het uit waar je bent, Nederland of België. Tis allebei k*t.

inderdaad, het is echt schandalig aan het worden, de gevangenissen laten ze leeglopen, maar iemand dat eens voor ontspanning weed rookt hoo maar...
Ik denk al..wat wordt jij sterk maar je zit dus zwaar aan de roids!
Wel k*t voor je van de nox pump,maar die weed is wel dom van je!
In iedergeval succes enne die 2 jaar zijn zo voorbij!
en als je 32 bent ben je op je sterkst!
!!!een schorsing voor weed is gewoon heel ver gezocht van de overheid... 2 jaar is niet niks, maar als je terug bent zal je sterker zijn dan ooit en meteen voor de top3 plekken meedoen, en tjah aangezien je nu toch bent bestraft kan je beter ook echt AAS nemen![]()

Die sig van jou verklaar ik hierbij van toepassing op die witteboorden criminelen, die denken ons zo goed te kunnen "besturen"![]()

****ed up Sanca, ik heb nog wel een WOW Account voor je...

Shit zeg dit had ik niet verwacht. Deze straf is zwaar buiten proporties. 2 jaar geen wedstrijden meer. Ze weten wel waar ze je dan moeten pakken. Hoop dat je er nog iets aan kan doen om dit belachelijke besluit terug te draaien. En anders kom je gewoon in Nederland de komende 2 jaar wedstrijden draaien om de pijn te verzachten.Vandaag de uitslag van de dopingcontrole binnengekregen voor het roken van weed en gebruik van noxpump.... ik kan wel janken![]()
![]()
![]()
2 jaar schorsing vanaf 31 augustus 2009, 500euro boete + 370euro gerechtskosten = 870euro
Dit is dus echt niet meer normaal, mits ik beroep aanteken (zoals Jimmy wilt) kan ik nog meedoen aan België maar dan komen er sowieso weer die gerechtskosten bij en een advocaat kan ik al zeker niet betalen![]()
![]()
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Shit En anders kom je gewoon in Nederland de komende 2 jaar wedstrijden draaien om de pijn te verzachten.

Ben jij lid Nr.2

Nee, daar hebben "we" liever iemand met verstand voor...

Dan ben jij waarschijnlijk verreweg het slimste lid van DBB...