- Waardering
- 39
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan we nu het komende offseason aan die basiskracht goed werken kerel. Goede inzet vandaag! Komt nog wel ooit is goed met ons.
Lekkere wedstrijd zeg Sanca!! Wat een inzet toch ook, heb het dan niet gezien maar als ik het lees heb je dus ALLESSSS gegeven, top!
En nou lekkerom te zegevieren?
---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------
Had jij nou vandaag ook meegedaan Tito?![]()
!!! ja, nu ga ik terug genadeloos hervallen 

Way to go mate!
je komt er wel, gewoon doorzetten en doorbijten zoals je al tijdje bezig bent!
never give up!

goed gedaan sanca respect voor joulaat je de grond niet in boren volgend jaar bestorm je de top 10 en anders kom je maar naar NL toe xD

sanca, t is een plezier om u bezig te zien
moesten ze t u vragen, ge zou dien band zelfs opeten
respect, echt waar, hopelijk nog veel wedstrijd van u in de toekomst!

Mooie kerstboom!!
Haha mooie actiefoto's man, wat een beest ben je toch ook!![]()

NL altijd goed zoek ze een beetje op in overijssel wat makkelijker voor mij![]()

Kun je niet wat vriendelijker kijken als je op de foto moet. Goed bezig geweest Sanca!
Ging jij nu niet je hoofd kaal scheren als je verloor van Stefan en Tito?
Goed gepresteerd![]()
No ****ing way
!!!
Maar had je dat t-shirt nou aan, of niet..?ik stond aan de muziek installatienet achter de waalse vlag
ik heb Woopy nog de hand geschud![]()

)

Da's omdat je hetzelfde haar hebt!

Thanks guys!
Aaargh, vandaag met gemengde gevoelens wakker geworden.
Gisteren had ik me erbij neergelegd dat ik 12de was, nu heb ik zoiets van, 1 flipje meer op de tire, paar meter verder op de yoke en farmers, dan...
Maarja, what's done is done, ik heb het onderste uit de kan gehaald, nu toewerken naar volgend jaar en hopelijk kan ik me dan weer plaatsen en een paar plaatsen naar boven toewerken (lager zal alvast niet gaan)
Right now I want it more then ever en dat gevoel hoop ik in mn trainingen terug te kunnen vinden, jullie gaan nog van me horen
Owja, ik was ook uberpopulair bij de cheerleaders![]()