XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik doe héél af en toe wel eens wat dumbbell snatches misschien ook eens wat vaker doen

300kg uitlocken kan volgens mij wel helpen bij het verstevigen van de core ja :D
Dumbbell snatches zijn goed! :thumb:
Met een kettlebell krijgt ie weer een heel andere dimensie. ;)

300kg uitlocken gaat inderdaad wel wat voor je core doen! :eek:
Ik heb ooit in m'n jeugd, in Zelzate, eens een 300+kg halter uit het squatrek gepakt, en had het idee dat de splinters van m'n ruggewervels vlogen! :eek:
Ik was er toen niet aan toe... :o

Go for it Sanca boy! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.282
Zojuist mn loadplatform in elkaar getimmerd, met de rubberen matjes ervoor heeft het een hoogte van een kleine 1.15m, komen pretty soon nog palletten bij

Morgen op't werk proberen een paar balken te scoren om een platform aan de andere kant te maken, op verstelbare stellingsschraagjes, komt nog goed in mn backyard :D

Natuurlijk ook eventjes mn platform getest, paar maal mn 90kg atlasstone geladen en een loadrace'je gehouden (keg 65kg, atlastone 90kg, naturestone ???kg), good stuff!

http://www.youtube.com/watch?v=RfWC-yQVhzI

Seffes DL en squat :D

Je hond wilt spelen! :D

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Nog even, en je kunt wel een wedstrijd in je achtertuin houden man! :thumb:
Waar heb je die vaten(/kegs) gehaald..?
Ik wil er ook minimaal ééntje, maar heb geen idee waar, of bij wat ik er één kan krijgen/kopen.... :o

• #10.284
Je hond wilt spelen! :D

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Nog even, en je kunt wel een wedstrijd in je achtertuin houden man! :thumb:
Waar heb je die vaten(/kegs) gehaald..?
Ik wil er ook minimaal ééntje, maar heb geen idee waar, of bij wat ik er één kan krijgen/kopen.... :o

Mijn beestje heeft ook een paar brute PR's gezet, zn grote speelbal vloog erop! :D

Die kegs heb ik gewoon bij de brouwer (NL drankengroothandel) gehaald, was iets van een 30euro per stuk dacht ik

Die maffe hond van je krijgt nog eens zo'n stone op zijn harses. :eek!:

Prima sancaman ;) leuk filmpje alleen die hond lijkt me af en toe toch wel in de weglopen vooral met dit soort oefeningen xD

• #10.287
Als er iets gebeurd, eigen schuld, dikke bult :D

Neej, hij doet wel wild maar weet wanneer ie effe moet oprotten hoor, toen ik met mn kettingzaag bezig was had ik wel een beetje bang, wat een gek beest is het ook :roflol: :heart:

Ik heb zo'n mafketel in het klein rondlopen hier, een Staffordshire Bullterriër(zogenaamde Engelse Stafford), die van jou is toch een American Staffordshire Terriër (Amerikaanse Stafford)?
Die van mij is een echte bodybuilder, 24-25kg zwaar! :eek: (de max volgens zijn rasstandaard is 17,2kg... heeft ie van mij denk ik...:D)
Fantastische beestjes over het algemeen.
In St.Niklaas had ie wel even een schermutselingetje met een Amerikaan... :o
Train ze! :thumb:

Cool filmpje!

Die kegs heb ik gewoon bij de brouwer (NL drankengroothandel) gehaald, was iets van een 30euro per stuk dacht ik

Heb je die keg met water gevuld? en heeft die keg aan twee kanten handvatten?

Nice platform. Waarom schouder je hier die 90 kg steen zo makkelijk en op sm belgie niet? :p

En Simba is weer cheerleader nummer 1 aan het spelen zoals altijd :D

laatst nog nk sterkste man van nl gekeken, daar beginnen ze met 120 xD.

maar nog steeds nette speeltuin :D

• #10.293
Deadlift

80-6
120-6
160-3
200-3 vanaf hier belt + straps
215-2 PR (filmpje volgt)
215-1
215-1
215-1

Squat

60-3
100-3
140-1
160-1
160-1
160-1

One armed dumbbellsnatch

20-R8 + L8
42-R5 + L5 PR

One armed dumbbellpress strict

42-R4 + L2 PR?!

http://www.youtube.com/watch?v=jW0W3jE2ueM

@Hummer, yep een amerikaanse, prachtbeest!

@Getinthecar, yep, deze is met water gevuld (pfff, moet die met zand ook eens afmaken, lazy bastard), de kegs hebben maar aan 1 kant handvaten

@Tito, bastard :D Yep, Simba is mn grootste fan :D

@Tymen, tja, die gekke hollanders ook he :D

Hitching bastard!!!!

(nice lift ;) maar leer eens minder over die stang te hangen bij het begin en meer naar achter trekken. Je ziet goed bij die tweede rep dat je zo bijna op de punten van je voet aan het heffen bent. That is not good......)

Nice sanc,,

• #10.297
Thanks guys!

@Tito, yup, viel me ook al op, still needs a wholelotta work

Je hond dacht dat je die atlas stone zou gooien en dat hij die moest halen. :roflol:

nice loadplatform! wordt leuk dit weekend :p

die deadlift is ook brutaal man :D

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

nice loadplatform! wordt leuk dit weekend :p

die deadlift is ook brutaal man :D

Terug
Naar boven