Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

nice training sanca!!

Volgende x deadlift als eerste oefening en dan trek je um!

Prima training jammer van de fail maarja daar leer je van en volgende week pak je um ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.424
Haha ik ken dat. 1 grandioze, onverwachte fail en de hele training is naar de kloten.

Toch nice genoeg getraind kerel.

Normaal geef ik er niet om, maar nu was ik toch redelijk pissed, zat ook teveel natedenken over techniek enzo en je weet het ook, als ik teveel nadenk loopt het mis :grumble:

Thanks ;)

tjah na zulke squats is het wel te verwachten dat je deadlift wat minder zou kunnen zijn :p
och volgende keer lukt je het zeker ;)

Tja, voel me al een paar dagen ziekjes, geïriteerd en heb een vage pijn onder mn rechterschouderblad (brandend gevoel, komt en gaat) en wou met de benchsquat een beetje in de groove komen, wat opzich wel gelukt is maar de 220 wou niet meer meewerken

Thanks!

Volgende x deadlift als eerste oefening en dan trek je um!

Yup, hope so, ben al een tijdje bezig met doubles op DL, begonnen met 2x185 en dan elke week verhoogd met 5kg, blijkbaar ben ik nu stilgevallen
Ik wou volgende week dan singles op 225 en de week erna singles op 230 (1RM) doen maar dat zie ik atm even niet meer zitten

Maarja, volgende keer weer fris ertegenaan!

Prima training jammer van de fail maarja daar leer je van en volgende week pak je um ;)

Thanks bro'!

Jie beeste, ondanks wat pijntjes enzo, gewoon lekker doorbuffelen. :bow:
En soms mag een mens eens overmoedig zijn, toch..?
Die deadlift komt vanzelf wel hoor, al duurt he misschien een weekje langer dan geplanned, no problemo lijkt me.
We volgen je met spanning maat! :D

Monsterlijke training johan:) die benchsquats zijn inderdaad niet mis, en achja die deadlift:D **** it volgende keer hebt ge hm wel.

Mooie training en vooralsnog een sterke Deadlift.. 2x200 is zeer sterk Sanca! :thumbs:
Misschien een idee om Deadlift als eerste oefening te doen als je PR's wilt behalen ermee? :)

• #10.428
Frontsquat cleangrip

60-5
70-3
80-3
90-3
100-1
110-1
120-1
100-3
100-3
100-3
100-3
100-3
100-2
100-2
100-2

Incline bench

20-10
40-10
60-10
70-10
80-6
85-4
85-4
85-4

Flat dumbbellpress

42-5
42-5
42-5

One armed dumbbellrow

42-10
42-10
42-10

Chins

50reps totaal

Lekker bezig geweest weer kerel! :thumb:

Nette frontsquats man!

ik heb geen verstand van stm, maar lijk het maar zo of vallen zijn incline bench tegen tov zn benen???

Pff, klere veel sets. Wordt al moe als ik ernaar kijk.:rolleyes:

Nice job.:thumb:

da benne zeker en vast straffe front squats

(is mijn vlaams een beetje correct daar?)

Nette frontsquats!

• #10.435
Thanks all, voelde weer lekker!

@Tymen, incline bench was G.woon keihard pompen, paused en uberweinig rust tussen de sets. 1RM is 105 (kan ook 110 zijn :rolleyes:) maar boeit me niet zo om die omhoog te krijgen, mag natuurlijk wel :D

@Starter, dat zal wel vlaams van buiten Limburg zijn dan :roflol:

@Tymen, incline bench was G.woon keihard pompen, paused en uberweinig rust tussen de sets. 1RM is 105 (kan ook 110 zijn :rolleyes:) maar boeit me niet zo om die omhoog te krijgen, mag natuurlijk wel :D

vergeten te zeggen dat het allemaal nette gewichten zijn, kan ik nog ff op uitkijken :P

• #10.439
Ik lach me altijd slap om bepaalde woorden XD Maargoed die frontsquats hakken er aardig in lijkt me ik vind het dan ook niet gek dat je al aardig wat energie verspild had prima training weer ;)

Terug
Naar boven