AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Nice sanca beest!

Geflipte Front Squats mang!! :eek:
Haha, wel sterke training...50 reps chinnen? What the ****, hoeveel sets deed je daar over? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.444
Ik lach me altijd slap om bepaalde woorden XD Maargoed die frontsquats hakken er aardig in lijkt me ik vind het dan ook niet gek dat je al aardig wat energie verspild had prima training weer ;)

It was intenzzz :D

Thanks ;)

Thanks!

daar zennek zeker van en alvast straffe front squats! (=Antwarps!)

Antwaaaaaaaaaaaaaaaarps

Geflipte Front Squats mang!! :eek:
Haha, wel sterke training...50 reps chinnen? What the ****, hoeveel sets deed je daar over? :p

Pfff, hoeveel setjes... Geen idee, een stuk of 10 misschien?! (van 6-jes tot triples)

Lekkere frontsquats !!

Dacht al.. 1 set 50 chins is gewoon impossible.. :roflol: (voor 99% van de mensen)
Word vanavond weer late night shizzle Sancamans? :D

• #10.447

Thanks! Nu stilletjes aan weer wat zwaarder op een soortgelijk volume

Dacht al.. 1 set 50 chins is gewoon impossible.. :roflol: (voor 99% van de mensen)
Word vanavond weer late night shizzle Sancamans? :D

Rust tussendoor was telkens >20sec :D

Die kans zit er dik in, maar dan wat rustiger aan, morgen staat haefland sport weer op het menu en voelde me deze morgen niet zo opperbest (afgebeld voor't werk) maar ik eet me er wel door :P

Thanks! Nu stilletjes aan weer wat zwaarder op een soortgelijk volume

Rust tussendoor was telkens >20sec :D

Die kans zit er dik in, maar dan wat rustiger aan, morgen staat haefland sport weer op het menu en voelde me deze morgen niet zo opperbest (afgebeld voor't werk) maar ik eet me er wel door :P

Beterschap bro! :)
Ik zal maar eerst googlen wat haefland sport is voor ik iets onzinnigs zeg! :thumbs:...:roflol: (is het een gym? :p)

• #10.449
  • #10.452
  • #10.454
Mooie gym en site, ik zie zelf wedstrijden staan waar jij ook aan hebt deelgenomen. :thumbs:

Is echt wel een topgym (grootste van nl Limburg), de eigenaar is zelf een gedreven strongman en dankzij hem hebben we daar ook een zeecontainer vol events waar we ons op kunnen uitleven op de ubergrote parking :D

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Dan ben je toch ook lekker bezig! :D
Train ze man! :thumb:

True :roflol:

Is echt wel een topgym (grootste van nl Limburg), de eigenaar is zelf een gedreven strongman en dankzij hem hebben we daar ook een zeecontainer vol events waar we ons op kunnen uitleven op de ubergrote parking :D

Zeer netjes! Alhoewel zijn eigen stats wat minder zijn vind ik. :p (dan de meeste andere strongmens van z'n team) Maar misschien is hij jong ofzo?

• #10.456
Zeer netjes! Alhoewel zijn eigen stats wat minder zijn vind ik. :p (dan de meeste andere strongmens van z'n team) Maar misschien is hij jong ofzo?

Vergeleken met de Moonen brothers en Hellebrand heeft iedereen mindere stats :P maar hij's echt wel bruut sterk hoor

jules is gewoon sterk :D

haefland klinkt echt leuk om met zo een groep gemotiveerde strongman te trainen!
gaat Tito ook mee?

Terug
Naar boven