AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Lekkere pushpress man, volgens mij zit die 100 boom tussen je oren. Ik zou voorlopig ff gaan reppen op 90 oid zodat je er weer meer vertrouwen in krijgt.
Souds like a plan Sanca! :thumbs:

Achja, techniek van de Cleans heb ik ook nog niet echt door, je zou een sprong ofzo moeten maken met je lichaam en de gewicht omhoog Squaten, maar ik doe ook een soort reversed curl motion waardoor 70kg al problemen geeft. :p
Ik heb ze vandaag even met alleen de stang gedaan, en dan kun je de techniek wel even goed aanleren.
Nou ja, even...
Je maakt zelfs een hupsje voor je er erg in hebt! :D
Ik was ook altijd maar aan he reverse curlen, en dan hield het bij 90kg wel een eind op... :o
Het is een prachtige mooie oefening vind ik, met een prachtige techniek.
Dan kunnen we nog veel leren van olympische lifters als Tom VT bijvoorbeeld.

oud oud... het begint pas op 30...

Wou net zeggen..Pieken doe je rond je 30ste pas. :)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Souds like a plan Sanca! :thumbs:

Ik heb ze vandaag even met alleen de stang gedaan, en dan kun je de techniek wel even goed aanleren.
Nou ja, even...
Je maakt zelfs een hupsje voor je er erg in hebt! :D
Ik was ook altijd maar aan he reverse curlen, en dan hield het bij 90kg wel een eind op... :o
Het is een prachtige mooie oefening vind ik, met een prachtige techniek.
Dan kunnen we nog veel leren van olympische lifters als Tom VT bijvoorbeeld.

Ik zal het eens proberen overmorgen, dankje Hummer. :)
Ja ik kijk met veel plezier naar Olympische lifters, Clean & Press en Clean & Jerk zijn gewoon geweldige oefeningen en vergen techniek gecombineerd met oermensenkracht, geweldig gewoon.

Wou net zeggen..Pieken doe je rond je 30ste pas. :)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Ik zal het eens proberen overmorgen, dankje Hummer. :)
Ja ik kijk met veel plezier naar Olympische lifters, Clean & Press en Clean & Jerk zijn gewoon geweldige oefeningen en vergen techniek gecombineerd met oermensenkracht, geweldig gewoon.
zelfs nog later, heb Jimmy (Laureys) eens horen zeggen dat je pas piekt tussen 35 en 45 :D

edit: de olympische disciplines zijn trouwens niet clean&press en clean& jerk, maar wel: Snatch en Clean&Jerk ;)
edit2: de olymische lifts vergen inderdaad veel techniek en kracht, maar vergeet zeker de snelheid niet, want als de snelheid er niet inzit gaat het gewicht niet omhoog

zelfs nog later, heb Jimmy (Laureys) eens horen zeggen dat je pas piekt tussen 35 en 45 :D

edit: de olympische disciplines zijn trouwens niet clean&press en clean& jerk, maar wel: Snatch en Clean&Jerk ;)
edit2: de olymische lifts vergen inderdaad veel techniek en kracht, maar vergeet zeker de snelheid niet, want als de snelheid er niet inzit gaat het gewicht niet omhoog

Ja rond de 30-40ste dacht ik. Dus we hebben nog een lange weg te gaan bro. :fuu:
Exqueze me, Snatch en Clean & Jerk uiteraard. :p
Snelheid is wel een key ja. (had dat moeten weten nadat ik een filmpje daarover zag in je favorieten @ youtube :roflol:)

ochja als we nu al sterk zijn dan wat gaat dat op 30-40 dan geven :p haha neenee :D

inderdaad :D

In 2034 allebei in de finale van de sterkste man van de wereld..?

dat zou een droom zijn :D
trainen trainen trainen en zien waar het schip strand heh :) (al zal het 99% kans wel een illusie blijven :roflol:)

dat zou een droom zijn :D
trainen trainen trainen en zien waar het schip strand heh :) (al zal het 99% kans wel een illusie blijven :roflol:)

Ik ben bang dat als je daar wilt komen er geen andere optie is dan het nemen van AAS. Vandaar dat ik daar nooit zal staan, voor mij is AAS geen optie. :p

Jimmy is ook gewoon clean... (althans dat denk ik toch :roflol:) aangezien hier (in tegenstelling tot de rest van europa/amerika) wél dopingcontroles zijn

En hij doet ook mee met de sterkste man van de wereld? :p

ja dit jaar heeft hij mogen meedoen, hij heeft zich spijtig genoeg niet geplaatst voor de finale... maar hij heeft wel de voorrondes meegedaan tussen al de grote jongens ;)

ja dit jaar heeft hij mogen meedoen, hij heeft zich spijtig genoeg niet geplaatst voor de finale... maar hij heeft wel de voorrondes meegedaan tussen al de grote jongens ;)

Als naturel heb ik daar niets meer voor dan veel respect. Sowieso voor ieder andere gebruiker die meedoet, maar als naturel.. Phew.. Moet vast moeilijk zijn. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.536
Deadlift

60-10
100-8
140-3
160-3 vanaf hier mixed grip
180-1 vanaf hier belt
200-4 PR solid reps, nice
190-4
180-4
180-4

Military press 1ste rep clean

40-8
50-8
60-6
65-4
60-6
65-3
60-6
65-3
60-6
65-2
50-11

Pulltrough

30-15
40-15
50-15

Facepull

20-25
20-25
15-25

Lekker gelift man :thumbs:
En dat zonder hitchen! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.539
damn, indrukwekkende gewichten weer Johan :)

die mp klinkt niet sterk, maar met clean erbij is dat meer dan impressive ;)

Terug
Naar boven