AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.641
Hey Sanca man! Flink aan het buffelen man, dikke squats weer ;) ben je niet helemaal dood als je die als 3e doet?

Thanks man! Ja man, na de laatste set pushpress zat ik er al aardig door maar squat stond op het programma dus squatten it is :D

Vorige keren voor PP gesquat en dan stelt die PP geen hol meer voor

Die overheads zien goed uit man. I'm shocked :eek:

Doe eens terug wat standing strict presses! Ben benieuwd wat je er nu op haalt. 5 * 70 op die ellendige savickas press haal ik nooit.

Thanks! T/m de 90 waren splitjerks zonder naduwen, de 100 waren gewoon pushpress

De eerste 4 reps op 70 gingen uberlekker, de laatste grinded vanaf het voorhoofd, bleef 10sec. ofzo hangen maar ik moest 'em gewoon binnenhalen
De doubles op 75 gingen ook lekker, maar de 3de reps telkens fail aan het voorhoofd en ik kreeg ze er niet door gegrind :grumble:

Naais pressink!

jij met je eeuwig gegrind :p

5*70 savickas press is gewoon brutal :D

keep on pressin' :p

nice presses belgische broeder!

D'n Sanca is verdomd sterk aan het worden! :thumbs:

Savickas press, push press, heel sterk man. :bow:
Je continuiteit en harde werken, werpen vruchten af.
Straks heeft Jimmy nog een serieuze concurrent aan je! :D

Wauw wat een gewichten sancaman ;)

Lekker hoor sanca:thumb:, sick weights. De oude garde kan het nog wel.:p

Misschien mis ik iets maar ben je volgens een bepaald schema aan het trainen? Of gewoon aan het beuken?

Sterk trouwens ;)

Wow na Sav Press en PP nog Squaten, amazed Sanca!! :bow:
Heel sterk getraind jij beul!!

• #10.651
Nice Sanca ! maar probeer volgende keer eens niet te slingeren met de stang voordat je pressed, ik denk dat dat wel wat scheelt. Ik zag laatst Gijs nl. struggelen met 50-60 kg.. (en hij Pushpressed 140 kg..)

Door de slingerbeweging van de kettingen kun je nl. in het begin 'profiteren' van de opwaartse beweging.

• #10.653
Nice Sanca ! maar probeer volgende keer eens niet te slingeren met de stang voordat je pressed, ik denk dat dat wel wat scheelt. Ik zag laatst Gijs nl. struggelen met 50-60 kg.. (en hij Pushpressed 140 kg..)

Door de slingerbeweging van de kettingen kun je nl. in het begin 'profiteren' van de opwaartse beweging.

Thanks! Viel me idd ook al op, ik las in Gijs zn logje over zn ervaringen met savickas press en dacht, wtf, dit kan toch niet?! Tot ik daarna zn filmpje zag, toen werd het allemaal klaar :D

Dunno, dacht dat het zo hoorde met het slingeren, heb 'em dus ook altijd zo gedaan en ik merk toch echt wel een brutale carryover naar mn pushpress, explosiviteit vaart hier ook wel bij imo

En zonder het slingeren kun je hem eigenlijk toch evengoed vanaf steunen pakken :P

Good point Sanca en als het carry over heeft naar je PP dan is je doel al bereikt :)

Over de exacte vorm van deze press heb ik 0 kennis, dus hoe hij precies moet weet ik ook niet.

• #10.655
Deadlift

60-10
100-10
130-3
150-3
170-1
190-1 vanaf hier mixed grip en belt
210-1
220-1
235-0 freezed
200-3
200-3
200-2 blegh

Powerclean

50-8
60-8
70-8
80-1
90-1
100-1 PR na tientallen fails

Front highboxsquat 42cm, cleangrip

60-3
80-3
100-3
115-2
130-1
140-1 belt
150-0 fail op de box, wel dikke vooruitgang op cleangrip

Facepull

3x25

Lekker wat setjes met 200 gedeadlift!

• #10.657
Kreeg je de 235 los van de grond of bewoog hij gewoon niet?

• #10.659
Dacht ik al. Uw beenkracht (en techniek waarschijnlijk ook) houdt u teveel tegen met de deadliftstart denk ik. Ik heb het al vaak gezegd: Squat more!

Begin eens serieus werk te maken van die frontsquat of olympic squat. Frontsquats kun je veel regelmatiger doen dan gewone squats omdat je pakken sneller ervan hersteld en ze zijn ubernice voor uw quadkracht en core. Dus 2 a 3 keer per week frontsquat is zeker goed te doen. Just a suggestion. Uw rug en lockout zijn sterk genoeg van wat ik van u heb gezien maar uw pure beenkracht loopt achter.

Terug
Naar boven