XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Sterk Sanca! :bow:

lekkere trainingen heb je deze week gedaan, die Savickas press ken ik nu ook dus weet ik hoe zwaar die is, ook leuk dat filmpje en weer goede deads !!

Sanca sterk, Sanca beul. :bow:
Haha, je kreeg de bar tot je scheen @ 235?!?! Nice!! :D
Zoals Tito zei develop meer Quadpower zodat je geen moeite hebt @ startpositie van DL mits je dus daarop achterloopt tegenover de lockout.

sjeemig sanca, 235 geprobeert? de stoute schoenen aangetrokken zie ik hehehe
Je ownt de 220 nu wel eh? Mooi man. :thumbs:

K*t om te lezen gozer van die boete en schorsing echt schandalig daar in Belgie.

Mooie trainingen!

belgie = apenland

Lekker bezig sanca!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.670
Dacht ik al. Uw beenkracht (en techniek waarschijnlijk ook) houdt u teveel tegen met de deadliftstart denk ik. Ik heb het al vaak gezegd: Squat more!

Begin eens serieus werk te maken van die frontsquat of olympic squat. Frontsquats kun je veel regelmatiger doen dan gewone squats omdat je pakken sneller ervan hersteld en ze zijn ubernice voor uw quadkracht en core. Dus 2 a 3 keer per week frontsquat is zeker goed te doen. Just a suggestion. Uw rug en lockout zijn sterk genoeg van wat ik van u heb gezien maar uw pure beenkracht loopt achter.

I know man, I know, ben er al een paar weken mee bezig, zal proberen het nog wat serieuzer te doen ;)

Platform lifts have crossed my mind to maar ik vrees dat ik mn rug dan n%og feller ga bollen

Thanks! :cool:

lekkere trainingen heb je deze week gedaan, die Savickas press ken ik nu ook dus weet ik hoe zwaar die is, ook leuk dat filmpje en weer goede deads !!

Thanks Ryan!

Sanca sterk, Sanca beul. :bow:
Haha, je kreeg de bar tot je scheen @ 235?!?! Nice!! :D
Zoals Tito zei develop meer Quadpower zodat je geen moeite hebt @ startpositie van DL mits je dus daarop achterloopt tegenover de lockout.

sjeemig sanca, 235 geprobeert? de stoute schoenen aangetrokken zie ik hehehe
Je ownt de 220 nu wel eh? Mooi man. :thumbs:

Thanks man, de bedoeling was eerst een repout en volume op 200 te draaien maar toen ik aan de singles begon voelde ik me opeens erg sterk en na de 220 dacht ik dat er wel eens meer in kon zitten gisteren (230 heb ik een tijdje terug eens 1x getrokken met véél moeite)

K*t om te lezen gozer van die boete en schorsing echt schandalig daar in Belgie.

Mooie trainingen!

Thanks!

Hij heeft geen boete meer maar wel een schorsing. :fuu:

True :fuu:

dat is nog steeds :fuu:

wtf voor nox en een stickie.....sick mother****ers.

Tja, ik had beter moeten weten

It is what it is

Thanks Spence!

ik zal achter u komen staan met een voorhamer zodat ge uw rug ni bolt :roflol:

Zo zo sanca stevige savickas press damm jammer van die 235kg deadlift volgende keer beter ;)

• #10.673
ik zal achter u komen staan met een voorhamer zodat ge uw rug ni bolt :roflol:

That can do the trick :roflol:!!!

Zo zo sanca stevige savickas press damm jammer van die 235kg deadlift volgende keer beter ;)

Thanks man, achja, in mn gedachten had ik de 235 al getrokken en stevende ik af op de 250 voor het einde van't jaar, zit er héél misschien nog in maar ik ga na gisteren al zat blij zijn moest ik de 240 nog halen

op naar 240 kerel! :)

Progressie gaat gestaag zolang je progressie blijft maken ga je er ongetwijfeld komen ;)

• #10.676
Lazy sunday eveningshizzle

Squat

60-12
90-10
110-8
130-3
150-3 vanaf hier belt
150-2
150-2
150-2
150-2
150-2
140-3
140-3
140-3
130-3
130-3
130-3 deaud

Chins + Dips

8 + 8
8 + 8
8 + 6 (+1chain)
8 + 6 (+1chain)
8 + 6 (+1chain)

Hammergrip dumbbell floorpress

42-7
42-7
42-7
42-4

T-bar rows

80-8
90-8
90-8
90-8
80-8

Hammercurl

20-20 (om en om, 10 reps per hand)
25-12
25-12
25-12
25-12

sterke db floor presses man

Jou lazydagen zijn niet bepaald echt lazy he Sancamans? :p
Wat een Squats weer, me benen voelen als gelatine als ik het al lees!

zalig volume op de squats!

waar heb jij je chains gehaald bro?

• #10.680

Thanks man, maar die vielen eigenlijk tegen vandaag, wou een shitload zeventjes doen

Jou lazydagen zijn niet bepaald echt lazy he Sancamans? :p
Wat een Squats weer, me benen voelen als gelatine als ik het al lees!

Achja, lazy sunday klinkt gewoon zo lekker, jwz :D

zalig volume op de squats!

waar heb jij je chains gehaald bro?

Thanks voelde heerlijk!

Bij de legerstock in Vreren, half uurtje van je thuis schat ik ;)

Terug
Naar boven