- Waardering
- 1.533
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K*t om te lezen gozer van die boete en schorsing echt schandalig daar in Belgie.
Mooie trainingen!

Dacht ik al. Uw beenkracht (en techniek waarschijnlijk ook) houdt u teveel tegen met de deadliftstart denk ik. Ik heb het al vaak gezegd: Squat more!
Begin eens serieus werk te maken van die frontsquat of olympic squat. Frontsquats kun je veel regelmatiger doen dan gewone squats omdat je pakken sneller ervan hersteld en ze zijn ubernice voor uw quadkracht en core. Dus 2 a 3 keer per week frontsquat is zeker goed te doen. Just a suggestion. Uw rug en lockout zijn sterk genoeg van wat ik van u heb gezien maar uw pure beenkracht loopt achter.

lekkere trainingen heb je deze week gedaan, die Savickas press ken ik nu ook dus weet ik hoe zwaar die is, ook leuk dat filmpje en weer goede deads !!
Sanca sterk, Sanca beul.
Haha, je kreeg de bar tot je scheen @ 235?!?! Nice!!
Zoals Tito zei develop meer Quadpower zodat je geen moeite hebt @ startpositie van DL mits je dus daarop achterloopt tegenover de lockout.

sjeemig sanca, 235 geprobeert? de stoute schoenen aangetrokken zie ik hehehe
Je ownt de 220 nu wel eh? Mooi man.![]()
K*t om te lezen gozer van die boete en schorsing echt schandalig daar in Belgie.
Mooie trainingen!

dat is nog steeds
wtf voor nox en een stickie.....sick mother****ers.
ik zal achter u komen staan met een voorhamer zodat ge uw rug ni bolt![]()
!!!Zo zo sanca stevige savickas press damm jammer van die 235kg deadlift volgende keer beter![]()
Jou lazydagen zijn niet bepaald echt lazy he Sancamans?
Wat een Squats weer, me benen voelen als gelatine als ik het al lees!

zalig volume op de squats!
waar heb jij je chains gehaald bro?