XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

wow alles zal wel branden van boven. Maar goed gedaan wou je niet nog is de 100kg 1x proberen deze week ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.702
wow alles zal wel branden van boven. Maar goed gedaan wou je niet nog is de 100kg 1x proberen deze week ?

het lichaam heeft hard te verduren gehad ja :D Vooral mn benen zijn zwaar naar de klote nu, good stuff

Volgende keer weer volume op 90 of 95, of ik moet nog eens met Bert trainen tussendoor want dan wil ik sowieso weer voor de 100 gaan denk ik :roflol:

ziek volume op de logpress man :D

haha dat je geen 100 drukt op die log zit je echt dwars he!

dat zijn ziek veel sets! hoeveel rust hou je tussen de sets?

Wat een romantische training!

En mooi volume ook :D

You're a loglifter and you know from nothing zeker:D

Als ge terug motivatie voor de 100 wilt, ge weet men nummer he ;)

Mooi log sanca man. Goed te zien dat je geen boete heb gehad. Nog steeds k*t van je schorsing.

Sterk bezig verder! Je bent hard gegaan. Wat weeg je nu?

Mooie loglift beest!

nice volume! Balen van je schorsing. Maar ach, je kan nu 2 jaar kei hard trainen, je hebt de tijd. En dan laat je zien waar je op dat moment staat.

BOOOOOOOOOM

Ach, het lijkt veel, maar sommige BB'ers doen zoveel reps in 1 of 2 setjes.. :D
:jk: man, je lijkt wel gek geworden!
Zo veel sets. :thumbs:

• #10.715
ziek volume op de logpress man :D

Gotta become one with the log :D

haha dat je geen 100 drukt op die log zit je echt dwars he!

Valt het op dan?! :roflol:

dat zijn ziek veel sets! hoeveel rust hou je tussen de sets?

Ik durf er geen tijd op te plakken. Soms duurt het minder dan een minuut, soms een dikke 3 minuten, doorgaans genomen als ik terug op adem ben, de ene keer heb ik ook al eens wat meer psyche up nodig dan de volgende ;)

Wat een romantische training!

En mooi volume ook :D

Thanks! :D

You're a loglifter and you know from nothing zeker:D

Elaba seffes no big mac for you éh

Als ge terug motivatie voor de 100 wilt, ge weet men nummer he ;)

Hehehe :D

Ik schuif de 100 nog wat voor me uit, ik ga nu voor volume tot max. 95kg, de 100 (+?) zal er over een poos dan wel uitkomen :wl:

Mooi log sanca man. Goed te zien dat je geen boete heb gehad. Nog steeds k*t van je schorsing.

Sterk bezig verder! Je bent hard gegaan. Wat weeg je nu?

Thanks man!

Achja, ik had het liever andersom gezien maar het zij zo :grumble:

Gewicht schommelt tussen de 99 a 102

Thanks man!

nice volume! Balen van je schorsing. Maar ach, je kan nu 2 jaar kei hard trainen, je hebt de tijd. En dan laat je zien waar je op dat moment staat.

BOOOOOOOOOM

Hehehe thanks :D

Achja, er moet toch een of andere manier zijn om Nederland onveilig te komen maken :eyebrow:

Ach, het lijkt veel, maar sommige BB'ers doen zoveel reps in 1 of 2 setjes.. :D
:jk: man, je lijkt wel gek geworden!
Zo veel sets. :thumbs:

QFT :roflol:

Jij wordt geschorst omdat je "middelen gebruikte waardoor je pijnloos kan trainen".
Lees nu dit even:
http://www.hln.be/hln/nl/1301/Premi...-voor-Kompany-om-pijnloos-te-voetballen.dhtml
Die doet hetzelfde maar dan x100, en hij wordt als een ****ing held gezien!

Njah, de dope bleek bij de uitspraak ineens niet meer zo erg te zijn maar nu is hun motivatie dat ik nox pump gebruikt heb om mn prestaties te verbeteren, legaal gekocht of niet

Achja, kameraad van me voetbalt ook, krijgt er voor betaald enzo en hij heeft nooit een controle gezien, als er dan al een controle zou komen loopt meer dan de helft tegen de lamp

Zo bezien is dat wel een beetje krom ja...

Voetbal = heilig JWZ

Kunnen we geen voetbalclubje oprichten anders? Enkel langharige Johan's toegelaten :D

Achja, kameraad van me voetbalt ook, krijgt er voor betaald enzo en hij heeft nooit een controle gezien, als er dan al een controle zou komen loopt meer dan de helft tegen de lamp

Dan ga je maar voetballen.. Maar oppassen voor de controles anders krijg je daar ook al 3 jaar schorsing voor. :fuu:

die hammergrip dumbbell floorpress,die je tijdje geleden deed,lijken wel eens tof om te doen,wat train je daar juist mee?is dat borst,of is dat meer de schouders?

• #10.719
die hammergrip dumbbell floorpress,die je tijdje geleden deed,lijken wel eens tof om te doen,wat train je daar juist mee?is dat borst,of is dat meer de schouders?

Vooral triceps maar ook voor een flink stuk schouders en chest, ik doe hem voornamelijk om mn log te verbeteren

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Squat

60-10
100-6
120-6
140-6 vanaf hier belt
160-3
170-1
170-1
170-0
150-3
150-3

Bentover barbellrow

60-12
80-10
100-10
120-5
120-5
120-5

Close grip bench

80-10
85-10
90-9
95-6
85-6 Pumpzzz

Facepull

3x12

Pulltrough

3x12

Mooie bor's Sanca man! Doe jij trouwens full squats?

Terug
Naar boven