MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik dacht dat je al eens stones had gekocht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.822
bottom.jpg - 188277
Wat voor squats deed je?

Mooie training met flinke deadlifts vind ik. :thumb:

:roflol:

Thanks! Ging aardig, nu toewerken naar 200 +6 chains zonder hitch van't platform

Zolang niemand het kan bevestigen blijf ik ze paused bottom position squats noemen :P

Ik dacht dat je al eens stones had gekocht.

Nee, had alleen nog maar de 90, er is wel eens sprake van geweest dat ik die van Jimmy ging overnemen maar financieel gezien was dit nu de beste keuze en atm kan ik er nog even meer verder

Laatst bewerkt:
Ziet er tof uit! Als je naar Bangkok komt neem je dan ook al dat materiaal mee? Dan ben je zeker van harte welkom:p

• #11.824
(N)ice trainink!

Atlas ice stone *

90-1.30m
90-1.30m
90-1.30m
90-1.30m
110-0 nieuwe steen + ijs = zero grip
90-1.30m is een granieten steen, is qua grip nog net te doen

Platform deadlift 7cm, beltless

60-3
100-3
140-3
160-1
180-3
180-3 +2 chains
180-3 +4 chains
180-1 +6 chains vlot
190-1 +6 chains PR ging snel tot op de bovenbenen, laatste stukje jammer genoeg gehitcht

Paused bottom position squat **

20-8
40-8
60-8
60-8
60-8

Side bents

42-10
42-10
42-10

* de laatste sessie stones blijkt nu op 1.55m geweest te zijn ipv 1.45m zoals ik dacht, wich is nice

** weet niet of dit de juiste benaming is, doe een paar tellen pauze @ bottom, kom stukje uit de hole en zak dan weer

ok snap het ik heb meestal idd hetzelfde probleem **;)

namen altijd.... vind het ook zo moeilijk...

Kan namen van personen al niet onthouden, laat staan oefeningen... :D

OT: Gaat nog steeds beestig hier Sanca, chapeau, beest!!

lekkere verzameling spullen heb je man !!

en je gaat nog steeds lekker !!

• #11.830
Close grip bench

60-6
80-5
95-3
112.5-2
122.5-1
122.5-1 zero speed bij deze maar ben tevreden
112.5-2
107.5-1 ai aan aanhechtingen rechterbiceps

Rope latpulldown

40-12
60-12
80-8
80-8
80-9 + 60-10 + 40-15

Chest supported EZ rows

35-8
65-8
85-8

Incline dumbbell pullover

42-8
42-8

• #11.831
Laatst bewerkt:
Dat was maar "nip" Sanca brother! :thumb:
Wel sterk natuurlijk éh!

sterke grind om dat ding omhoog te krijgen :O

Nadeel van thuis trainen je hebt niemand die het voor je kan opvangen, maar knap dat jij je desondanks nog red ;)

hij heeft nog vangers aan de zijkanten van het rack. ik train ook thuis, failde opde 145kg bench en kon er nog gewoon onderuit komen.

• #11.836
Dat was maar "nip" Sanca brother! :thumb:
Wel sterk natuurlijk éh!

It was a close call, thanks ;)

sterke grind om dat ding omhoog te krijgen :O

Niet gek als ik 2.5kg van mn 1RM afzit :D

En die was trouwens met een belt om en deze zonder

Nadeel van thuis trainen je hebt niemand die het voor je kan opvangen, maar knap dat jij je desondanks nog red ;)

Mwoa, daar heb ik mn vangers voor maar het grootste nadeel vind ik dat ik bij mn benchsetup bij het unracken veel te veel spanning verlies, maarja, ik kan me behelpen :o

hij heeft nog vangers aan de zijkanten van het rack. ik train ook thuis, failde opde 145kg bench en kon er nog gewoon onderuit komen.

Idd.

Laatst bewerkt:
sterke glose grip sanca,mij niet doodschieten:shoot::D,doe het u niet na,maar is glose grip normaal niet smaller?
ik doe mn handen zo een kleinen 20cm van elkaar(mss daarmee dat mn pr maar 5x78 is zeker???)
of speel dat niet zo een rol?

Good train sancaman !

• #11.839
sterke glose grip sanca,mij niet doodschieten:shoot::D,doe het u niet na,maar is glose grip normaal niet smaller?
ik doe mn handen zo een kleinen 20cm van elkaar(mss daarmee dat mn pr maar 5x78 is zeker???)
of speel dat niet zo een rol?

Thanks!

Ik deed ze vroeger ook eerst smaller maar op aanraden van andere lifters pak ik hem nu breder, voelt stukken gezonder nu
In princiepe is close grip gewoon alles binnen de schouderbreedte dacht ik

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Thanks mate!

Ja anders heb je de kans dat je met zware gewichten je polsen verdoet, verder weer sterk bezig langharige tekkel !

Terug
Naar boven