MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Bwoa ja, is idd een beetje dubbelop, de bedoeling was eigenlijk om na de 140 FSQ een paar volumesetjes op 120-125 te doen maar na de fails had ik het voor vandaag wel gehad met FSQ (anders had ik ipv zerchers nog bulgarian squat en een beetje abs gedaan maar ik was te gefrustreerd op die 140 en niet meer echt gefocust)

Ach gewoon blijven proberen. Elke fail van jouw is een goede rep die ik op je in kan lopen ;)

Nee maar had dat ook voorheen. Na 4 sets van 10reps op de gewone squat nog 3 singles er bovenop. Daarna Zercher Squaten met 10reps op 80 voor 5 sets en dat een heleboel weken achter elkaar. Toen benieuwd hoeveel ik 1rm zercher kon. En dan gaat het snel omhoog :D Deed toen 1rm zercher net zoveel als 1rm back squat.

dan zal je back squat op dat moment ook wel hoger geweest zijn ;)

Nope. Maar toen me deadlift 200 werd toen schoot me back squat pas omhoog. Het is niet zo vreemd als je met Zercher net zoveel als Back kunt als je beiden vaak genoeg doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.784
Als ik mij goed kan herinneren pakte Klusmier in de tijd meer kilo's op de zercher dan op de backsquat :D

@g3rr3 hahahaha, you wish, ain't gonna let that happen :fu:

Daar haal je hem ook uit, klusmier :rolleyes:
Hehe we'll bro, we'll see ;)

• #11.786
niiiice!
vanwaar komen die ineens :p?

• #11.788
hahahaa :roflol: waarom had ik zo een antwoord verwacht :p?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Pullup

bw-6
+10-3
+20-2
+20-2
+10-3
bw-6

Chins

bw-6
+15-3
+25-2
+25-1
+10-5
bw-7

Frontsquat cleangrip

60-5
60-5
100-1
115-1
130-1
140-0 fail on depth
140-0 stuck in the hole

Zerchersquat

100-2
120-2
140-2
160-0 geen focus/zin meer
140-2
140-2

K*t, k*t, k*t, ik was er 100% zeker van dat ik de 140 vandaag ging ownen maar hij ownde mij ^^

Damn, dikke gains heb je gemaakt met stoppen man en zo ver als ik weet ben je toch geen dikkertje ofzo ;)

Achja, ik roep al jaren dat ik ga stoppen maar het komt er maar niet van

watje;)

• #11.792
Niet haten Frans, je bent zelf ook nog maar 3 jaar gestopt, ik mag dus ook nog een dikke 10 jaar blijven paffen :P

Nee, ik weet het, je hebt 100% gelijk :o

haten sanca nee maar wist je dat ik 1.5 shag en 15 sigaren per dag rookte knap hé

• #11.794
ok alaaf

• #11.796
  • #11.798
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO geen carnavalshit in mn log!

Haha jij begon erover :P Ik heb er iig een bloedhekel aan maar het is wel een grappig stukje en zeker geen liedje

• #11.800
Haha jij begon erover :P Ik heb er iig een bloedhekel aan maar het is wel een grappig stukje en zeker geen liedje

All lies! Het was Frans die begon met zn alaaf :P

Dunno, heb nog niet eens ernaar gekeken, edit je post eens en zet er een clipje van the new kids in de plaats :D

Terug
Naar boven